Eet smakelijk.quote:
Ik hoop dat de Noorse zender NRK mP3 ook ooit een Glazen Huis gaat doen, daar hebben ze namelijk maar 4 actieve DJ's, waarvan ik er met één regelmatig contact hebquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ook daar zijn ze vanochtend begonnen. Alleen Zweden was een week eerder.
De winst gaat naar SR, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:07 schreef Resco het volgende:
Ik ben er vandoor. Vanavond pokertoernooi.
Ik probeer er om te denken..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:10 schreef weirdofm het volgende:
ik moet zo weg.
in de headlines zit af en toe het filmpje waarin drie voorbijgangers word gevraagd wat ze denken ivm het eindbedrag.
een van de 3 heeft een petje op met een accent
kan iemand daar een cap van maken?
tnnx(ik heb er geld voor over)
Kings of Leon - Sex on Fire, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:14 schreef 3FMaster het volgende:
Welk lied is eigelijk song van et jaar geworden ??
Doe je best. May the cards be with you.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:12 schreef Resco het volgende:
[..]
Bij deze belooft.
50 mensen maal 10 euro inleg.
Geen Ellen Hoog. Maar evengoed toch hockeydames.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vang ik nou goed op dat de hockeydameshier een paar honderd meter verderop zijn
![]()
Giel komt vanavond/vannacht tussen 22 en 2 uur weer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:14 schreef ThunderChild het volgende:
Had Giel niet nu moeten staan ??![]()
Correct.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kings of Leon - Sex on Fire, toch?
Go go go goquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vang ik nou goed op dat de hockeydameshier een paar honderd meter verderop zijn
![]()
Alle 3 kutplaten, ik wil Killers!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef Sirolf het volgende:
3. Kings Of Leon - Sex On Fire
2. Coldplay - Viva La Vida
1. Adele - Make You Feel My Love
* Sirolf is ondertussen even snel bezig met een systeempje om de requests van FOK!kers in bij te houden.
quote:Een vinyl proefpersing van de singles 'Human' en 'A Crippling Blow' van het album Say & Ago van The Killers.
quote:Gesigneerd canvas doek van Gabriella Cilmis!
Spacemanquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alle 3 kutplaten, ik wil Killers!!
Ah tof ik heb Liquido aangevraagd, iemand die misschien weet of die al is langsgekomen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef Sirolf het volgende:
3. Kings Of Leon - Sex On Fire
2. Coldplay - Viva La Vida
1. Adele - Make You Feel My Love
* Sirolf is ondertussen even snel bezig met een systeempje om de requests van FOK!kers in bij te houden.
Jep, al vroeg vandaag is die langs gekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah tof ik heb Liquido aangevraagd, iemand die misschien weet of die al is langsgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |