Dank.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, staat op z'n weblog ( www.metmichiel.nl ) of anders ook gewoon op de 3FM-site.
Leuk vermaak.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh jij had hem ook al gepost. Erg lachen inderdaad.
Heel, maar dan ook heel erg vaak inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Mokus het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kun je vaak![]()
![]()
![]()
![]()
gebruiken
Hier hetzelfde. De laatste weken van december lijkt het hier wel op Irakquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:52 schreef Noortje. het volgende:
Hoezo er wordt net even een enorme knal doorkaboemvuurwerk
veroorzaakt waardoor ik me de tering schrik. Godsamme zeg.
![]()
Headlines zijn er eigenlijk alleen maar tot 17 uur. Daarna is er toch geen TV meer, dus is het niet de moeite waard blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef weirdofm het volgende:
geen headlines?
En nog geen minuut later headlinesquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Headlines zijn er eigenlijk alleen maar tot 17 uur. Daarna is er toch geen TV meer, dus is het niet de moeite waard blijkbaar.
kut dan heb ik roel niet kunnen cappen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Headlines zijn er eigenlijk alleen maar tot 17 uur. Daarna is er toch geen TV meer, dus is het niet de moeite waard blijkbaar.
Hij zag er vanmorgen ook al niet al te fris uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Nu al hoofdpijn, Coen? En dan zit hij er nog maar net in.
Het zijn geen nieuwe Headlines volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nog geen minuut later headlines.
het is donkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn geen nieuwe Headlines volgens mij.
Het is bij Annemiek wel donker, maar ik heb sinds 1400 niet meer zitten kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn geen nieuwe Headlines volgens mij.
Oh, dan is het misschien dus wel live...quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[KLB] Typfout, veel teveel gedoneerd aan 3FM, TS is faler
ik dacht dat ze vorige jaar om 13:00 en 18:00 uur een extra lange headlines hadden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien dus wel live...![]()
Vorig jaar was het maar tot 17 uur live, en gingen ze daarna herhalen. Vandaar.
Nee, ook daar zijn ze vanochtend begonnen. Alleen Zweden was een week eerder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef weirdofm het volgende:
is music for life eerder begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |