Ik doneer normaal echt nooit geld aan goede doelen. Vertrouw die mensen met hun collectebussen voor geen meter, want ik kan als ik zo'n ding koop voor een euro ook bij ieder huis langsgaan. Altijd zei ik dan ook in mijzelf dat ik de armen, de mensen met kanker, de slachtoffers van branden en de impotente homo's alleen zou helpen als ik dat persoonlijk kon doen.
Nu zat ik net echter 3FM te luisteren en die actie van Serious Request is momenteel dus bezig. Er zijn zoveel mensen die geld doneren, ook al zijn het maar enkele euro's. Dus ik dacht van fuck it, ik ga een plaat aanvragen en stap van mijn principes af.
Ik ga naar 3fm.nl en tik de plaat in die ik graag wil horen op de radio; 'Infinity 2008'. Ik typ daarna mijn gegevens in en daarna mocht ik mijn te doneren bedrag aangeven. Eerst vinkte ik het hokje aan en vulde ik mijn rekeningnummer in, want die had ik al bij de hand. Ik kon kiezen uit 15, 25 en 50 euro, maar vond dat eigenlijk maar stomme bedragen.
Aangezien het 3FM is, wilde ik 33 euro doneren (jeweetwel, die 3 in 3FM). Dus ik tik zo 33 in en op 'volgende', maar toen begon mijn laptop super vaag te doen. Hij hing een beetje en er stond nog niks in het invulbalkje. Ik tik daarna nog eens 33 in en weer op volgende. Wat er daarna gebeurde, godsamme! Die eerste '33' die ik intikte kwam ook in eens in beeld, dus er stond 3333. En ja hoor, toen laadde mijn laptop wel opeens goed > 3333 euro gedoneerd.
Dit is ook gelijk de laatste keer in mijn hele leven dat ik geld doneer, want zoveel geld was ik van mijn lang zal ze leven niet van plan uit te geven aan goede doelen

Kan het natuurlijk niet terugvorderen ook nog. Want er zijn wel meer van die paupers die enkele honderden, duizenden euro's daar naar overmaken.
Klacht: TS is een enorme faler en heeft zojuist door een falende laptop 3333 euro overgemaakt naar 3FM voor een aangevraagd liedje.