Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Davids misschien nog bij Juventus, maar dat lijkt me niet.
Zo halloooo, was nog niet wakker denk ikquote:
Geen enkel idee. Op uitslag wachten duurde wel erg lang na eerste ronde. Zijn weggegaan omdat we nog andere dingen te doen hadden 's avonds. Hadden 41 punten na de eerste 80 vragen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:30 schreef methodmich het volgende:
Hoeveelste was jij nou uiteindelijk ook alweer Beschouw?
Okee, hoorde je nog wel omgeroepen worden. Inderdaad beetje raar dat ze de hele lijst van 147 t/m 1 gingen lezen. Je zat sowieso wel top 100 als ik me goed herinner.quote:Op zondag 28 december 2008 15:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen enkel idee. Op uitslag wachten duurde wel erg lang na eerste ronde. Zijn weggegaan omdat we nog andere dingen te doen hadden 's avonds. Hadden 41 punten na de eerste 80 vragen.
Dus ook de wisselspelers? Beschouw vroeg van de basiself.quote:Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
Voor de liefhebber een paar vragen, die van Beschouw zit er ook nog bij. Bedenk dat je gemiddeld zeg maar anderhalve minuut per vraag hebt en geen Google mag gebruiken.
1) Van de 13 Nederlanders die in de WK finale van 1974 speelden, zijn er drie nog bij dezelfde vrouw als destijds. Welke drie?
Nicolas Anelka.quote:Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
8) Welke voetballer speelde zowel de derby van Noord-Londen, de derby van Liverpool en de derby van Manchester en wist tevens de Champions League, de FA Cup, de Engelse titel en het EK te winnen?
Het maakt mij niet uit, maar op deze manier weet wel iedereen je voor en achternaamquote:Op maandag 29 december 2008 16:04 schreef methodmich het volgende:
http://www.excelsior-m.nl/files/u1/Uitslagen_2008.pdf
Bij vraag 5 gok ik Edmundo en Leonardo.quote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef methodmich het volgende:
Anelka is goed Radegast.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:49 schreef methodmich het volgende:
Dan is die vraag wel goed beantwoord nu. Blijven staan:
7) Welke twee spelers van Aalborg BK die dit seizoen scoorden in de Champions League hebben ooit bij Feyenoord onder contract gestaan?
Jeppe Curth en Marek Saganowski?
9) Welke drie Argentijnen hebben ooit een finale in de Champions League gewonnen?
Pellegrino (Valencia), Demichelis (Bayern), Crespo (AC Milan)?
10) Welke speler stond onder contract bij zowel FC Groningen als FC Caracas?
Hugo Alves Velame?
11) Welke drie buitenlanders hebben namens een Nederlandse club gescoord tegen Atlético Madrid in de Europacup?
Dani, Babangida, ?
12) Nederland won vier keer een wedstrijd op een EK-eindronde met 1-0. Welke vier spelers maakten de winnende goal in die wedstrijden?
Kieft (Ierland 1988), Bergkamp (Schotland 1992), ...
14) Wie is, na Jari Litmanen, maar nog voor Romário, tweede op de lijst met buitenlandse topscorers voor Nederlandse clubs in de Europacup?
Kindvall?
Deze vragen zijn echt moei-lijk, fucking hellquote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
Omnifacer heeft 7 goed, bij 9 niets goed, maar RayMania heeft er daar 2 van de 3, bij vraag 11 en 12 heeft Omnifacer er 2 van de respectievelijk 3 en 4 goed. 10 en 14 zijn helaas fout.
Dan zou het heel goed Rob MacDonald kunnen wezenquote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Elf is inderdaad een speler van Groningen. Je kunt hem ook als trainer kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |