Dat was een geweldige actie, jammer dat die bal van Lovre er niet in vloog, was ook een beste goal geweest.quote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef Prosac het volgende:
Ook weer een schitterende actie van Garcia trouwens, die daarna met een wippertje Lovre vrij voor Castro zet.
quote:Marcus Berg in geschiedenisboekjes
KERKRADE - Marcus Berg heeft zich zaterdagavond in de Groningse geschiedenisboekjes gespeeld. De Zweed scoorde vier keer in een competitiewedtrijd en dat was in de historie van FC Groningen nog nooit gebeurd.
Berg ontworstelde zich op een waterkoude avond in dember uit een illuster rijtje spelers uit de FC Groningen-geschiedenis, die drie keer hadden gescoord.
Het lijstje
4 Goals:
Marcus Berg, 20 december 2008, Roda JC - FC Groningen 2-5.
3 Goals:
Erik Nevland, 8 mei 2005, FC Groningen - Roda JC 4-4
Mariano Bombarda, 5 mei 1996, FC Groningen - Sparta 5-1
Ronald Hamming, 16 jan 1994, FC Groningen - FC Utrecht 4-1
Ronald Hamming, 4 april 1993 FC Volendam - FC Groningen 1-3
Hennie Meijer, 9 juni 1991 FC Groningen - PSV 4-1
René Eijkelkamp, 6 mei 1990 FC Groningen - MVV 5-2
René Eijkelkamp, 5 mei 1989 FC Groningen - VVV 7-3
Peter Houtman, 20 april 1986 FC Groningen - FC Twente 5-1
Erwin Koeman, 6 mei 1984 DS '79 - FC Groningen 1-5
Erwin Koeman, 12 december 1982 FC Groningen - Go Ahead Eagles 6-0
AD
Een echte spitsengoal. Goed voor zn man gekomen en Luciano volstrekt kansloos latend.quote:Op zondag 21 december 2008 01:03 schreef Prosac het volgende:
De goal van Granqvist was ook erg knap trouwens.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Iedereen weer helemaal op de hand van Jans nu?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:54 schreef The_Verve het volgende:
Jammer voor Bullet-tooth dat Matthijs die 2e penalty niet even opeiste...
Dat is behoorlijk op tijd, zeker als de wedstrijd pas om 20.45 begonnen isquote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Waren tegen 2en thuis, viel heel erg mee.
Onderaan staan maakt me niet uit. Maak me veel drukker om een mogelijke fusie!quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik zou me zorgen maken als ik supporter van Roda was, met deze geflatteerde cijfers verliezen in zo'n wedstrijd.
Meeuwis is een prima voetballer, zeker voor de Eredivisie. Zou prima uit de voeten kunnen in de (2.) Bundesliga, Premier League zal die denk ik niet redden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Kerol het volgende:
Ook wordt er op FCGForum gepost dat Man.City niet voor Meeuwis op de tribune in Kerkrade zat maar voor Berg en City eventueel wilt samenwerken met FC Groningen.
Idd. Wij doen het wel voor 40 mlnquote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Prosac het volgende:
Manchester City even een lekkere poot uitdraaien.
Komen we misschien zo makkelijk aan die 100 miljoen die die Israelischers ooit benodigd achtten.quote:
Robinho = bah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |