FC Groningen #77: Moiquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:18 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb in Matthijs eerlijk gezegd nooit een aanvoerder gezien. Hij zei ooit als aanvoerder op TV Noord: "We zitten in de hoek waar de klappen vallen. Er moet gewoon een leider binnen de groep opstaan."
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:18 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb in Matthijs eerlijk gezegd nooit een aanvoerder gezien. Hij zei ooit als aanvoerder op TV Noord: "We zitten in de hoek waar de klappen vallen. Er moet gewoon een leider binnen de groep opstaan."
[ afbeelding ]
Het is weer hetzelfde liedje als voorgaande jarenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef venomsnake het volgende:
We lijken Feyenoord wel:
[ afbeelding ]
.
"Nadat hij eerst nog snel zeven kerstkransjes had opgegeten"quote:Drent vredesengel in conflict
Met de kerstgedachte, vrede op aarde, als motto heeft Martin Drent zich opgeworpen als vredesengel in het conflict tussen Ron Jans en Berry Powel. Voor het programma ’Mijn club’ van RTV Noord ging de oud-speler van onder meer FC Groningen dinsdag op bezoek bij Berry Powel. Gezamenlijk maakten zij een kerststukje dat Drent later die dag aanbood aan Jans. "Martin", vertelt Jans, "stond met een cameraploeg bij mij voor de deur. Hij zei: ’Ik heb een kerststukje voor jou. Het is een lelijk stukje, maar je raadt nooit van wie je het hebt gekregen’.
Nadat hij eerst nog snel zeven kerstkransjes had opgegeten zei hij dat het van Berry Powel was en dat het een soort van vredesstukje was."
Een dag later nam Powel telefonisch contact op met Jans en op donderdag praatten speler en trainer hun problemen uit. De aanvaller was in de aanloop naar de uitwedstrijd op 6 december tegen PSV in onmin geraakt met zijn trainer. Jans had hem voor dat duel gepasseerd vanwege ’motivatieproblemen’ bij Powel, maar die vond dat een onzinnige reden. De onenigheid liep zo hoog op dat Jans hem terugzette naar de tweede selectie. "Het woord motivatieproblemen was misschien niet het juiste woord. Berry miste vertrouwen en was toen te koppig om open te staan voor een gesprek." Powel: "Ik wil hier graag goed afscheid nemen en met opgeheven hoofd vertrekken." Hij wil in de winterstop verkassen naar een andere club.
Jans heeft Powel direct weer opgenomen in de groep die hij vandaag meeneemt naar Kerkrade voor de uitwedstrijd tegen Roda JC. Hij kan geen beroep doen op Koen van de Laak (voetblessure), Petter Andersson (knieblessure), Jevgeni Levtsjenko (bovenbeenblessure), Sepp de Roover (is geopereerd aan zijn lies), Jeroen Veldmate (moet aan zijn lies worden geopereerd), Brian van Loo (hamstringblessure) en Martijn Meerdink (teruggezet naar de tweede selectie).
Denk ik ook niet. Powel heeft zelf het initiatief genomen voor het gesprek en het spreekt voor Jans dat hij daarin voldoende excuses ziet om hem weer in de selectie op te nemen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:13 schreef S-Two het volgende:
Zal de verzoening er ook mee te maken hebben gehad dat Andersson en van de Laak nu geblesseerd zijn?
Wat doe je dan? Ik riep tot donderdag nog dat Powel op mocht zouten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef Kerol het volgende:
Zou wat zijn als Powel vanavond de winnende scoort
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja, Berg is bij de volgende gele kaart geschorst. Wedden dat hij geel pakt vanavond? Lekker kerst vieren in Zweden. Een van der Vaartje.
Dit gaat me te verquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:44 schreef Sef het volgende:
Liever Paul dan Powel in de basis.
Ik vind wel dat Sef gelijk heeft. Powel wil alleen spelen om wedstrijdfit te blijven en zich in de kijker te spelen. Paul is dan misschien niet de meest denderende speler, maar hij zeurt tenminste nooit dat hij op de bank moet zitten.quote:
Ik zet nog liever mn moeder er in dan Paul Matthijs. Gewoon omdat mijn innerlijke weerstand groter is dan mijn morele bezwaren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef clauwheee het volgende:
Klopt, in een ideale situatie met genoeg spelers beide niet natuurlijk. Maar ja...Powel scoort heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mss..Paul niet...Zul je zien dat ie er vanavond eentje maakt haha
Ik zit nu heel erg te neigen naar een tegenprestatie...quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef clauwheee het volgende:
Klopt, in een ideale situatie met genoeg spelers beide niet natuurlijk. Maar ja...Powel scoort heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mss..Paul niet...Zul je zien dat ie er vanavond eentje maakt haha
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woordquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zit nu heel erg te neigen naar een tegenprestatie...
Als Paultje scoort vanavond neem ik zijn hoofd als avatar voor een halfjaar.
Nou Paul, laat eens zien wat je waard bentquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
quote:Koç en FC Groningen zijn er bijna uit
GRONINGEN- Serhat Koç en FC Groningen zijn bijna akkoord over een overgang van FC Eindhoven naar FC Groningen.
Beide partijen moeten nog een paar details met elkaar bespreken voordat de transfer definitief is. FC Groningen directeur Hans Nijland verwacht dat de FC en Koç er sowieso voor de kerstdagen uitkomen. De club heeft al een akkoord bereikt met huidige werkgever van Koç, FC Eindhoven.
Koç is topscorer van FC Eindhoven met 14 doelpunten.
RTVNOORD
Bij deze transfer krijg ik een Marnix Kolder flashbackquote:
Koç(18) is 8 jaar jonger dan toen Kolder(26) bij FCG kwam, veel meer potentie om te slagen dus..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij deze transfer krijg ik een Marnix Kolder flashback
Koc is 18 en in beeld bij jong Oranje. Kolder was een eeuwig talent met een goed seizoen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kolder was sowieso ouder en lomper. Koç heeft veel meer aanleg, maar of hij echt bij de FC past, weet ik niet. Het lijkt me geen duurkoop in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:52 schreef clauwheee het volgende:
Nou, ik denk dat ik me morgen in Kerkrade weer kapot sta te ergeren.
Dat zal moeten blijken. Het is in ieder geval een type speler die we bij Groningen nog niet hebben. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:11 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ken deze jonge niet, is die goed genoeg voor Grunn?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:54 schreef The_Verve het volgende:
Jammer voor Bullet-tooth dat Matthijs die 2e penalty niet even opeiste...
En geen geel gepakt. Ik zag de bui al hangen toen Berg en Kah (de twee Noren volgens Leo Driessen) ietwat onaardig tegen elkaar deden...quote:
MOOIE FOTO ZEGquote:
Femi zit er wel diep inquote:
Neuh. Ik niet in ieder geval. Leuke pot overigens, maar voor pure hosanna is deze uitslag te geflatteerd.quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Iedereen weer helemaal op de hand van Jans nu?
Nee, hij had Berg eruit moeten halen.. Stel dat hij nog geel had gekregenquote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat was een geweldige actie, jammer dat die bal van Lovre er niet in vloog, was ook een beste goal geweest.quote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef Prosac het volgende:
Ook weer een schitterende actie van Garcia trouwens, die daarna met een wippertje Lovre vrij voor Castro zet.
quote:Marcus Berg in geschiedenisboekjes
KERKRADE - Marcus Berg heeft zich zaterdagavond in de Groningse geschiedenisboekjes gespeeld. De Zweed scoorde vier keer in een competitiewedtrijd en dat was in de historie van FC Groningen nog nooit gebeurd.
Berg ontworstelde zich op een waterkoude avond in dember uit een illuster rijtje spelers uit de FC Groningen-geschiedenis, die drie keer hadden gescoord.
Het lijstje
4 Goals:
Marcus Berg, 20 december 2008, Roda JC - FC Groningen 2-5.
3 Goals:
Erik Nevland, 8 mei 2005, FC Groningen - Roda JC 4-4
Mariano Bombarda, 5 mei 1996, FC Groningen - Sparta 5-1
Ronald Hamming, 16 jan 1994, FC Groningen - FC Utrecht 4-1
Ronald Hamming, 4 april 1993 FC Volendam - FC Groningen 1-3
Hennie Meijer, 9 juni 1991 FC Groningen - PSV 4-1
René Eijkelkamp, 6 mei 1990 FC Groningen - MVV 5-2
René Eijkelkamp, 5 mei 1989 FC Groningen - VVV 7-3
Peter Houtman, 20 april 1986 FC Groningen - FC Twente 5-1
Erwin Koeman, 6 mei 1984 DS '79 - FC Groningen 1-5
Erwin Koeman, 12 december 1982 FC Groningen - Go Ahead Eagles 6-0
AD
Een echte spitsengoal. Goed voor zn man gekomen en Luciano volstrekt kansloos latend.quote:Op zondag 21 december 2008 01:03 schreef Prosac het volgende:
De goal van Granqvist was ook erg knap trouwens.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:54 schreef The_Verve het volgende:
Jammer voor Bullet-tooth dat Matthijs die 2e penalty niet even opeiste...
Dat is behoorlijk op tijd, zeker als de wedstrijd pas om 20.45 begonnen isquote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Waren tegen 2en thuis, viel heel erg mee.
Onderaan staan maakt me niet uit. Maak me veel drukker om een mogelijke fusie!quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik zou me zorgen maken als ik supporter van Roda was, met deze geflatteerde cijfers verliezen in zo'n wedstrijd.
Meeuwis is een prima voetballer, zeker voor de Eredivisie. Zou prima uit de voeten kunnen in de (2.) Bundesliga, Premier League zal die denk ik niet redden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Kerol het volgende:
Ook wordt er op FCGForum gepost dat Man.City niet voor Meeuwis op de tribune in Kerkrade zat maar voor Berg en City eventueel wilt samenwerken met FC Groningen.
Idd. Wij doen het wel voor 40 mlnquote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Prosac het volgende:
Manchester City even een lekkere poot uitdraaien.
Komen we misschien zo makkelijk aan die 100 miljoen die die Israelischers ooit benodigd achtten.quote:
Robinho = bah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |