Geweldig hoe hij een geslaagde grap om zeep kan helpen door hem heel droog te vertellen en uit te leggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
Die Arno Vermeulen kent ook geen schaamte.
welke?quote:
Een rodequote:
Nee hoor, morgen mag Evert weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Espabilado het volgende:
NOS heeft echt zulke slechte commentatoren
Die Arrrno Verrrmeulen kan die "R" zo verschrikkelijk irritant uitspreken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Espabilado het volgende:
NOS heeft echt zulke slechte commentatoren
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen mag Evert weer.
Respawn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Drie groene nu. Ze komen dus weer terug.
Dus ook geen aapjes vandaag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Paul het volgende:
Ik heb lintjes hele mooie, groeeen en rooieeee
Maarja ik heb geen bananeeeen
quote:
Jij hebt geen bananen vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Paul het volgende:
Ik heb lintjes hele mooie, groeeen en rooieeee
Maarja ik heb geen bananeeeen
Ik al helemaal op NL3 op teletekst kijkenquote:
Het is 15 min bezig...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik al helemaal op NL3 op teletekst kijken
Oh..quote:
En dat weet je al in de 14e minuut?quote:
http://www.atdhe.net/ Heb je m ook, wel Duits commentaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Suijk het volgende:
Zit even niet bij de tv, wil ik die nos link gebruiken, krijg je Anky v. Grunsven.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dat weet je al in de 14e minuut?
Die hebben ze al aangepast. Daar is nu gewoon NEC-HSV te zien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Suijk het volgende:
Zit even niet bij de tv, wil ik die nos link gebruiken, krijg je Anky v. Grunsven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |