Wat?quote:
Second that.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook een nerden-profiel gehad...
En ik was er niet goed in ...
Ik zou bijna de boom de deur uit doen zeg, jezusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Paaskonijn het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/http://www.youtube.com/watch?v=GQT8yOYJKxQ&eurl=104179/-Kerstboom-brandt-in-5-sec-af-(video).html
W00t.
quote:
Op je 16e, 18e, 20e en 23e een kind wtf?quote:Het moet wel een erg vruchtbare famile zijn, die familie Ykema uit Brantgum in Friesland. Naomi (32) en René (33) Ykema zijn gisteren de trotse GROOTouders geworden van baby Bram Lucas. Ja, u leest het goed, de dertigers zijn opa en oma.
'Waarschijnlijk zijn we de jongste grootouders van Friesland!', aldus een gelukkige René in de Telegraaf van vrijdag. 'Niemand kent hier althans een jongere opa en oma. Het was een hele verrassing. Dit is natuurlijk heel opvallend - we krijgen echt veel reacties. Gelukkig allemaal leuk!'
Oma Naomi kreeg dochter Aïda toen ze pas zestien jaar was. Die vond het blijkbaar een mooie traditie en beviel gisteren dus van een zoon, ook op haar 16e. Haar vriend Oene is 26.
Aïda heeft nog vier zusjes: Eva (14), Anne (12), Rebecca (10) en Demi (7).
Ik ben geen nerd, dus ik mag hier niet komen?quote:
Met nerds staat er, niet zonder niet-nerds.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, dus ik mag hier niet komen?
Bt mag ik je iets vragen?
quote:
Jawel hoor?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, dus ik mag hier niet komen?
Bt mag ik je iets vragen?
Ik ben een nerd pur sangquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef prosey het volgende:
stelling: is op een forum niet iedereen min of meer nerd?
Natuurkunde is juist kut!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wel 8-en voor natuurkunde, maar scheikunde en wiskunde... Net met een 6 geslaagd.
Ik vond natuurkunde makkelijk.quote:
Ik durf niet meerquote:
Ik zuig in dat allemaal. Differentiëren is wel het makkelijkste wat er is (mits een fatsoenlijke dinges en niet 3wortel494 kwadraat gedeeld door 6x ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond natuurkunde makkelijk.
Scheikunde en wiskunde heb ik altijd al moeite mee gehad, omdat het me simpelweg ook niet boeide.. Diffrentieren, goniometrie etc..![]()
Maar biologie
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef sezten het volgende:
Mooie OP![]()
Alleen er staat nogsteeds "Deel volgebaggerd? hier vind je de op"
Ja want we zouden niet meer baggeren tochquote:
Ik stond een 2,9.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef Fascination het volgende:
Natuurkunde, daar was ik goed in. Bovendien interesseerde het me ook geweldig. Ik stond ooit een 3,2 ervoor op m'n rapport.
quote:
quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef IQM het volgende:
[..]!
[ afbeelding ] is tig keer vetter. En je weet het.
Ik had die fatsoenlijke dinges dus niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zuig in dat allemaal. Differentiëren is wel het makkelijkste wat er is (mits een fatsoenlijke dinges en niet 3wortel494 kwadraat gedeeld door 6x ofzo.
Ja ik dus ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had die fatsoenlijke dinges dus niet..![]()
En wel allemaal wortel en kwadraat, bla bla
Zelfs ik heb dat nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had die fatsoenlijke dinges dus niet..![]()
En wel allemaal wortel en kwadraat, bla bla
Oehoeh da's nog beterquote:
*Trauma'squote:
quote:
Jij doet VWO?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik heb dat nuen dat is wiskunde A1,2.
Ja dat is ook basis hè.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik heb dat nuen dat is wiskunde A1,2.
De vraag zal u bereiken, ooit.quote:
Dagboek.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lekker geslapen??? ik als een draak8 uur thuis (bij mijn ouders, huis wordt verbouwd) 1330 weer op, nu weer in eigen huis waar ik niet naar het toilet kan want meneer pool is mijn toilet aan het betegelen!
Oh, en mijn fokking plee is stuk, hebben ze een moer van 500 kilo op mijn plee laten vallen....maar morgen pas een nieuwe plee, moet nu nummer 2 doen met papeirtjes anders loopt het door het gat......EET SMAKELIJK
quote:
ja ben ook net wakkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
daarom ging je gister toch vroeg naar bed?
Dat mag niet nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vind vonne niet goed toch? hoi, doei, ik ga pisse, naar school, neuken....tjuus!
Nee, want je moet je handen wassen na het plassen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vind vonne niet goed toch? hoi, doei, ik ga pisse, naar school, neuken....tjuus!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een succesvolle dag.
Bij ons hebben ze met de kamer behangen een ruit ingetikt..![]()
Geen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben.
Ik heb heerlijk geslapen, zo rond half 12 mijn bed uitgerolt
VAKANTIE!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, want je moet je handen wassen na het plassen!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga even een HEERLIJK eitje bakken met wat spek en peper en zout enzulks. Dan wat brood roosteren en lekker eten! Wie is er jaloers?
quote:
Ja, ,want ik heb geen spekquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga even een HEERLIJK eitje bakken met wat spek en peper en zout enzulks. Dan wat brood roosteren en lekker eten! Wie is er jaloers?
Dan vind ik het logisch dat je dat zulke stof krijgtquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie hier de luxe paarden en wie hier de werkpaarden zijn
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen flauw idee, daar werk ik niet en kom er dus ook bijna nooit
Vind ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan vind ik het logisch dat je dat zulke stof krijgt
NU dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vraag zal u bereiken, ooit.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen flauw idee, daar werk ik niet en kom er dus ook bijna nooit
Heb je verplicht wiskunde?quote:
Hihiquote:
Ja, vastquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jammer, ik loop elke dag ff langs de hot&cold om te kijken of je er zit!!!
Ja, ik moest lachenquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je verplicht wiskunde?
Geduld is een schone zaak Bt.quote:
Zoveel is er ook niet veranderd.quote:
Succesquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen dan ook nog verplicht A1,2 ipv alleen A1. E&M is a bitch
Ja, zeg het eens. Want wat moet er nu precies veranderd worden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel is er ook niet veranderd.
Maar IQM moet even die Google site aanpassen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, zeg het eens. Want wat moet er nu precies veranderd worden?De plaatjes zijn automatisch al aangepast, toch?
Ja, wat kali zegt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, zeg het eens. Want wat moet er nu precies veranderd worden?De plaatjes zijn automatisch al aangepast, toch?
quote:
Nee, de OP is verplaatst naar een Google site omdat er in die wiki gekloot werd en die kan alleen IQM aanpassen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar dat kan iedereen toch aanpassen???
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus iedereen die nu met z'n bek in de OP wilt, zal eerst ff langs IQM moeten gaan voor een persoonlijk rigoreus inwendig en rectaal onderzoek????
De vrouwtjes dan he!
Serieus, wat een mongolenconversatie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef IQM het volgende:
Ga ik aanpassen!
Vermaak je ondertussen met:
http://www.dumpert.nl/med(...)reigende_moslim.html
Pokersetjequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
Pokersetje
Chocoladetjes met spelkaarten erop
slagroom
Lays chips chicken en thyme
2 biertjes left hand Porter
Chocoladetruffels
Brusselse pate
toastjes
Instant capacino
Nouga in de vorm van dobbelstenen
Camabert
Instant chocolat
Pinda's
2 Bekers
2 kop en schotels
Fleecedeken
Speculaaslikeur
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
Pokersetje
Chocoladetjes met spelkaarten erop
slagroom
Lays chips chicken en thyme
2 biertjes left hand Porter
Chocoladetruffels
Brusselse pate
toastjes
Instant capacino
Nouga in de vorm van dobbelstenen
Camabert
Instant chocolat
Pinda's
2 Bekers
2 kop en schotels
Fleecedeken
Speculaaslikeur
Zeker nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is by-far helemaal geen slecht kerstpakket!!!!!!!
die jaquote:
ha-haquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ,want ik heb geen spek![]()
Dus alleen een gebakken ei hier...
quote:
Zeker me eerste echte kerstpakket ooitquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als het om bier gaat, ga ik meteen op onderzoek uit, denk wel dat het thema van je pakket dit jaar poker is, leuk man!
quote:
en terecht!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus iedereen die nu met z'n bek in de OP wilt, zal eerst ff langs IQM moeten gaan voor een persoonlijk rigoreus inwendig en rectaal onderzoek????
De vrouwtjes dan he!
E&M al een bitch noemenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen dan ook nog verplicht A1,2 ipv alleen A1. E&M is a bitch
Is dat net zoiets als NS Bert?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef gers het volgende:
[..]
Zeker me eerste echte kerstpakket ooit![]()
en in februari nog een winstuitkering
quote:
Nice! Ik heb mijn kerstpakket uit laten betalen. Ik heb nog nooit een pakket gehad waar ik echt wat aan had, beetje zonde dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef gers het volgende:
[..]
Zeker me eerste echte kerstpakket ooit![]()
en in februari nog een winstuitkering
quote:
zeker ben er ook erg blij omquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Netjes hoor, nog een kleine extra vergoeding ook in feb! nice!
Kan je allemaal goed gebruiken voor je crib!!![]()
quote:
quote:
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Oh noes, ik wil blowen maar heb gewoon geen zin....
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef gers het volgende:
[..]
ik snap hem niet
Als je iets wilt heb je er toch meestal zin in
quote:
MISLUKT!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik negeer jou maar wijselijk in deze kwestie denk ik!
Meer oren dan tandenquote:
ach jezus, ik ben blij dat ik die dit jaar nog niet gehoord heb zeg.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
- I could have been someooooooooone
- Well so could anyoooone. You took your dreams from me, when I first found you.
- I kept them with me babe. I put them with my own. Can't make it all alone, I built my dreams around you.
THE BOYS OF THE NYPD CHOIR WERE SINGING GALWAY BAY
AND THE BELLS WERE RINGING OUT FOR CHRISTMAS DAY.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ach jezus, ik ben blij dat ik die dit jaar nog niet gehoord heb zeg.
sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zitten we helemaal de pogues en galway te verheerlijken, komen ze met flappie aanzetten!!
quote:
Inderdaad, wat een mongool.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zitten we helemaal de pogues en galway te verheerlijken, komen ze met flappie aanzetten!!
Het is je vergeven, maar niet meer doen he, boefje!quote:
Die foto op 1:38quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ooit naar Galway geweest???
Ik we lzo fokking mooi daar, echt super!!!
Ben helemaal blij, mensen die the pogues kennen in de SC!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Kali-Mist1 pinkt traantje weg, er is nog hoop
Oostelijk?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jazeker, meest oostelijke puntje van europa...
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jazeker, meest oostelijke puntje van europa...
Dit geeft al een betere weergave als die andere.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Voor de echte fans onder ons.....ik ben nu op dreef hoor!
Billy Connoly goes Galway!!
Hadden daar met een man of 10 een huisje gehuurd....was erg relaxed!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit geeft al een betere weergave als die andere.
Definitief verwijderen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom heb ik berichten uit mijn PMdinges verwijderd en staat er nog dat mijn inbox voor 104% gebruikt word?
Dat deed ik ook.quote:
Wat hangt daar boven je oog?quote:
Wenkbrauw?quote:
Ziet er raar uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Wenkbrauw?Volgens mij keek ik een beetje moeilijk op die foto en drukt 'ie daarom naar beneden.
Mijn wenkbrauw ziet er niet als een gezwel uit hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet doorvertellen maar ik denk dat het een wenkbrauw is
Kloptquote:
Ik vind m'n benen belangrijker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef Fascination het volgende:
Je mag je wenkbrauwen ook wel eens epileren.
das voor vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind m'n benen belangrijker. [ afbeelding ]
POEP ZEquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
YES!!!!! HEHE...over een 20 minuten eindelijk weer een pot....
Ze moeten nog even afvoegen en dan kennen we weer, ben zo blij, ik ga een joint draaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een schijtdeel trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had net zo'n aandrang dat ik bijna naar het politieburo wilde gaan...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Das meer iets voor Balkenende.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das meer iets voor Balkenende.
Mannen met geepileerde wenkbrauwen..
C. Ronaldo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das meer iets voor Balkenende.
Mannen met geepileerde wenkbrauwen..
Mono-brauwen zijn ook niet erg in, deze winterquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik haal aleen die haartjes ertussen weg, dat wel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mono-brauwen zijn ook niet erg in, deze winter
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
ALL MY BAGS ARE PACKED, I'M READY TO GO!
Ik ook, maar ik ga morgen pas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
ALL MY BAGS ARE PACKED, I'M READY TO GO!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Zullen we het over een goed boek hebben?
Zullen we sterven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het parfum?
De celestijnse belofte?
JAAAAAAAAquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Kent iemand hier de geverfde vogel van Jerzy Kosinski?
Mijnes gaat over een kindje dat door zijn ouders naar het platteland word gestuurd tijden de Tweede Wereld Oorlog. En daar word hij allemaal mishandeld enzulks nadat zijn pleegvrouwtje is overleden. wat overigens al in hoofdstuk 1 gebeurdquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, vertel!
Ik lees momenteel "Alleen kinderen huilen" van Ron de Vos.
Gaat over de nederlandse militairen in Libanon in 1980/81...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnes gaat over een kindje dat door zijn ouders naar het platteland word gestuurd tijden de Tweede Wereld Oorlog. En daar word hij allemaal mishandeld enzulks nadat zijn pleegvrouwtje is overleden. wat overigens al in hoofdstuk 1 gebeurt
Ik kreeg een boeken lijst van school en koos dit boek, in 2 regels tekst klonk het wel boeiend. Blijkt het echt een sick boek te zijn...mijn vader zei dat ook al toen ie zag dat ik daarmee naar huis kwam. Dat was voorgelezen bij Godsdienst ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok! Dat is een interessant begin, fan van oorlogsboeken of was dit een random keus? Mijn keuzes zijn random maar lees het liefst over de Tempeliers (The Temple Knights) als onderwerp.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kreeg een boeken lijst van school en koos dit boek, in 2 regels tekst klonk het wel boeiend. Blijkt het echt een sick boek te zijn...mijn vader zei dat ook al toen ie zag dat ik daarmee naar huis kwam. Dat was voorgelezen bij Godsdienst ofzo.
Wauwquote:
quote:
Ben jij dat?quote:
Vegasquote:
Lang geleden ja. Hun wisten ook niet wat je ermee aan moest enzo. Er staan wel allemaal dingen in van; als je een ooievaar in de lente ziet vliegen heb je geluk, zie je hem landen ongeluk enzulks. ja ik ben het woord voor dat soort dingen kwijtquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bij je pa vroeger op school????
WTF!!!
Coolie.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:46 schreef Jenglejack het volgende:
Godsdienst![]()
Wat een akelig kanker vak was dat zeg..
Ik had m eigenlijk gemaakt als UI voor zG, maar die wil m nietquote:
werk zequote:
quote:
Ik wil 'm wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m eigenlijk gemaakt als UI voor zG, maar die wil m nietomdat ie zo beweegt enzovoorts.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Het kind is laatst op een blaas van een meerval de rivier ingekankerd.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m eigenlijk gemaakt als UI voor zG, maar die wil m nietomdat ie zo beweegt enzovoorts.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alleen vegas of meer?
Ga zelf 19 dagen naar sydney, eerst 2 dagen hong kong!
Wat een stumperd danquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lang geleden ja. Hun wisten ook niet wat je ermee aan moest enzo. Er staan wel allemaal dingen in van; als je een ooievaar in de lente ziet vliegen heb je geluk, zie je hem landen ongeluk enzulks. ja ik ben het woord voor dat soort dingen kwijt. Maar het is ook nasty. Ogen uitsteken voor een kind zijn ogen van 7. Dat kind met een zak wegsleuren en met een zweep slaan etc etc etc. En dit waren de eerste 50 bladzijdes. Het kind is laatst op een blaas van een meerval de rivier ingekankerd.
Eruit gesneden. En die was reusachtig ofzo. En die bleef dus drijven en hebben ze dat kind erop gegooid en toen dreef die dus weg. En als de blaas knapte verdronk hij enzo en toen gingen ze stenen op die blaas proberen te gooienquote:
Eerste 50 pagina's. En dan heb ik de helft nog niet verteld. En ja? Mijn vader was toen ongeveer 1 of 2 jaar jonger dan mij nu, dus waarom zou die niet kunnen slapen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is sick gast! En dat in de eerste pagina's???
Je pa kon nog wel slapen????![]()
![]()
w00t.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:53 schreef IQM het volgende:
Oh, Zg heeft 'm nu wel als UI. Laat maar zitten dan.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef gers het volgende:
Ik lees het een seizoen met hellas verona
Nou ja, ik vlieg eerst naar LA om m'n vriendin op te pikken en dan gaan we met de auto naar Vegas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alleen vegas of meer?
Ga zelf 19 dagen naar sydney, eerst 2 dagen hong kong!
AARDBEVINGGG!111111quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik vlieg eerst naar LA om m'n vriendin op te pikken en dan gaan we met de auto naar Vegas.Volgend jaar San Francisco.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eerste 50 pagina's. En dan heb ik de helft nog niet verteld. En ja? Mijn vader was toen ongeveer 1 of 2 jaar jonger dan mij nu, dus waarom zou die niet kunnen slapen?
Zo'n vorige kauwgombellenblaas moppie was ook leuker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik vlieg eerst naar LA om m'n vriendin op te pikken en dan gaan we met de auto naar Vegas.Volgend jaar San Francisco.
Hong Kong en Sydney zijn ook nice.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eruit gesneden. En die was reusachtig ofzo. En die bleef dus drijven en hebben ze dat kind erop gegooid en toen dreef die dus weg. En als de blaas knapte verdronk hij enzo en toen gingen ze stenen op die blaas proberen te gooien![]()
Doe dat maar ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zat ik toch helemaal raar te denken, dacht dat je pa vroeger godsdienst op school kreeg toen ie nog een klein menneke was, hoe ik daar in godesnaam bij kwam....![]()
![]()
![]()
![]()
moet maar snel gaan poepen!!!!
U bent baasquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel.Ik heb 'm toch gemaakt.
quote:
Haha nee, niet perse. NY, Miami enzo wil ik ook nog wel heen etc. Maar dat ligt er ook aan hoe het verder gaat, als ze daar blijft werken en zo, dan verhuis ik ook daarheen, en dan is het reizen een stuk makkelijker en goedkoper.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je bent dus van de westkust?
Je chick werkt/woont daar???
Hierna volgen eerst mexico, misschien tussedoor ijsland, en dan china (zitten we ondertussen wel al in 2011)...
True Storyquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef gers het volgende:
pff en ik ben al blij als ik volgend jaar een stedentrapje kan maken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nee, niet perse. NY, Miami enzo wil ik ook nog wel heen etc. Maar dat ligt er ook aan hoe het verder gaat, als ze daar blijft werken en zo, dan verhuis ik ook daarheen, en dan is het reizen een stuk makkelijker en goedkoper.
En ja, ze woont daar nu, of eigenlijk tijdelijk, maar mogelijk voor vast.
quote:
Ja, maar moet ook aan de centjes denk he! Als we daadwerkelijk gaan verhuizen is het geld daar wel voor nodig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
NY moet je gewoon als stedentrip doen van 5 dage, dat kan makkelijk, miami heb ik maar 1 nacht gezeten (niet geslapen, gefeest![]()
![]()
) maar daar wil ik zeker nog wel een keer nar terug!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar moet ook aan de centjes denk he! Als we daadwerkelijk gaan verhuizen is het geld daar wel voor nodig.
Ik wacht wel op de verfilming.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eruit gesneden. En die was reusachtig ofzo. En die bleef dus drijven en hebben ze dat kind erop gegooid en toen dreef die dus weg. En als de blaas knapte verdronk hij enzo en toen gingen ze stenen op die blaas proberen te gooien![]()
houdoequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga dingen doen!
Iedereen een hele fijne vrijdagavond!
Bis spater!
Ajuquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga dingen doen!
Iedereen een hele fijne vrijdagavond!
Bis spater!
Wat ben je toch een droeftoeter. Ik hoop dat je kapper dit leest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
live vanaf de kapper, is hier de kantoorklerk
waarom ben ik een droeftoeter?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:55 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Wat ben je toch een droeftoeter. Ik hoop dat je kapper dit leest.
HEY, HOER. KNIP DIE GOZERT EENS KAAL.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
live vanaf de kapper, is hier de kantoorklerk
irlquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
als hier één droeftoeter is dan is het b-h wel. Ik weet wie je irl bent
Nee, niet doen. Zou lullig zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Posten in naam van een gebande, BAN!!!!!111
Dan nog, mij ''irl'' kennen, HA. Dan mag je van goede huizen komen, kiddoquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben op mn mobiel aan t fokken, wil zo min mogelijk typen
moet toch iets zeggen om indruk te maken op iedereenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Dan nog, mij ''irl'' kennen, HA. Dan mag je van goede huizen komen, kiddo
Ik houd het al een paar dagen vol met dit accountquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd over hem, maar pas op, hij heeft de banhamer al in de aanslag.
Kloon?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ik houd het al een paar dagen vol met dit account
Tijd is geld, dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kut vliegmaatschappijen. Toen ik net keek een retourtje vliegen naar italie maar 100 eu. Nu al richting de 170 heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |