Wat?quote:
Second that.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook een nerden-profiel gehad...
En ik was er niet goed in ...
Ik zou bijna de boom de deur uit doen zeg, jezusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Paaskonijn het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/http://www.youtube.com/watch?v=GQT8yOYJKxQ&eurl=104179/-Kerstboom-brandt-in-5-sec-af-(video).html
W00t.
quote:
Op je 16e, 18e, 20e en 23e een kind wtf?quote:Het moet wel een erg vruchtbare famile zijn, die familie Ykema uit Brantgum in Friesland. Naomi (32) en René (33) Ykema zijn gisteren de trotse GROOTouders geworden van baby Bram Lucas. Ja, u leest het goed, de dertigers zijn opa en oma.
'Waarschijnlijk zijn we de jongste grootouders van Friesland!', aldus een gelukkige René in de Telegraaf van vrijdag. 'Niemand kent hier althans een jongere opa en oma. Het was een hele verrassing. Dit is natuurlijk heel opvallend - we krijgen echt veel reacties. Gelukkig allemaal leuk!'
Oma Naomi kreeg dochter Aïda toen ze pas zestien jaar was. Die vond het blijkbaar een mooie traditie en beviel gisteren dus van een zoon, ook op haar 16e. Haar vriend Oene is 26.
Aïda heeft nog vier zusjes: Eva (14), Anne (12), Rebecca (10) en Demi (7).
Ik ben geen nerd, dus ik mag hier niet komen?quote:
Met nerds staat er, niet zonder niet-nerds.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, dus ik mag hier niet komen?
Bt mag ik je iets vragen?
quote:
Jawel hoor?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, dus ik mag hier niet komen?
Bt mag ik je iets vragen?
Ik ben een nerd pur sangquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef prosey het volgende:
stelling: is op een forum niet iedereen min of meer nerd?
Natuurkunde is juist kut!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wel 8-en voor natuurkunde, maar scheikunde en wiskunde... Net met een 6 geslaagd.
Ik vond natuurkunde makkelijk.quote:
Ik durf niet meerquote:
Ik zuig in dat allemaal. Differentiëren is wel het makkelijkste wat er is (mits een fatsoenlijke dinges en niet 3wortel494 kwadraat gedeeld door 6x ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond natuurkunde makkelijk.
Scheikunde en wiskunde heb ik altijd al moeite mee gehad, omdat het me simpelweg ook niet boeide.. Diffrentieren, goniometrie etc..![]()
Maar biologie
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef sezten het volgende:
Mooie OP![]()
Alleen er staat nogsteeds "Deel volgebaggerd? hier vind je de op"
Ja want we zouden niet meer baggeren tochquote:
Ik stond een 2,9.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef Fascination het volgende:
Natuurkunde, daar was ik goed in. Bovendien interesseerde het me ook geweldig. Ik stond ooit een 3,2 ervoor op m'n rapport.
quote:
quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef IQM het volgende:
[..]!
[ afbeelding ] is tig keer vetter. En je weet het.
Ik had die fatsoenlijke dinges dus niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zuig in dat allemaal. Differentiëren is wel het makkelijkste wat er is (mits een fatsoenlijke dinges en niet 3wortel494 kwadraat gedeeld door 6x ofzo.
Ja ik dus ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had die fatsoenlijke dinges dus niet..![]()
En wel allemaal wortel en kwadraat, bla bla
Zelfs ik heb dat nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had die fatsoenlijke dinges dus niet..![]()
En wel allemaal wortel en kwadraat, bla bla
Oehoeh da's nog beterquote:
*Trauma'squote:
quote:
Jij doet VWO?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik heb dat nuen dat is wiskunde A1,2.
Ja dat is ook basis hè.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik heb dat nuen dat is wiskunde A1,2.
De vraag zal u bereiken, ooit.quote:
Dagboek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |