quote:Bij Barcelona stromen de miljoenen wel heel makkelijk binnen. Bunyodkor, de landskampioen van Oezbekistan, heeft vijf miljoen euro overgemaakt om donderdag mee te mogen trainen met de selectie van Josep Guardiola. De ploeg van trainer Zico en sterspeler Rivaldo speelt vervolgens op het trainingscomplex van de Catalanen een onderling duel. Bunyodkor-voorzitter Isok Akbarov is een goede vriend van collega Joan Laporta en een fervent supporter van Barcelona. (Diverse Spaanse media)
quote:Manchester City mag uiteraard ook vandaag niet in deze rubriek ontbreken. Barcelona heeft een bod van 26 miljoen euro op middenvelder Touré Yaya afgewezen. Eerder dit seizoen werd de Ivoriaan aan Arsenal en Juventus gelinkt.
Volgens mij niet, helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft Sport 1 trouwens wel de rechten voor het bekertoernooi?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
We zien het wel. Barcelona laat het de laatste jaren altijd afweten in het bekertoernooi, maar ik denk dat Pep Guardiola een moordenaarsmentaliteit heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef RayMania het volgende:
Madrid weg, Atlético weg. In principe is de strijd naar de finale makkelijk en een mogelijke tegenstander zou dan Sevilla of Valencia kunnen zijn.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1940736/quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:03 schreef MFPascal het volgende:
Venomsnake (of iemand anders natuurlijk) heb je een linkie naar de gehele wedstrijd? Ik kon de wedstrijd niet zien gisterenavond.
Je kan toch beter alles zelf regelen.Ben je goedkoper uit lijkt mij. Tenzij je naar een topper wilt denk ik...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie heeft er weleens een reis van de fanclub van barcelona meegedaan ?
Ziet er goed uit, 4 sterren hotel, rondleiding enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |