Op zn tijd heb ik zo mn kuren jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Adolecens het volgende:![]()
Het ging over zeurende vrouwen, volgens mij kan jij daar wel een mooi voorbeeld van zijn.
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zn tijd heb ik zo mn kuren ja
Het was anders echt niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het een top zet van je.
Wij zijn immer onschuldigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.
Wat een opgefokt mannetje die Adol.
Dan was die nog beter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was anders echt niet de bedoeling
Alleen tijdens slapen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn immer onschuldig. Hey B.
.
En nu is ze ook geilquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zn tijd heb ik zo mn kuren ja
Lief? Tegen JB? Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk dat tongetje, tss.Doe eens lief tegen haar, ze doet niets verkeerd.
Ik soms welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief? Tegen JB? Waarom?
Geen behoefte aan
Zucht, mannen onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief? Tegen JB? Waarom?
Geen behoefte aan
Viel wel mee, hij zit ondertussen alweer bijna volquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij wel dat je en nieuwe opende, waarom moest dat zo lang duren?![]()
Inderdaad, mijn behoeftes kerstengeltjequote:
Aangenaam, Mars, u is Venus?quote:
ja toen ie er was, zaten we meteen bij pagina 2 inderdaad...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij zit ondertussen alweer bijna vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik veranderde hem voor jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Adolecens het volgende:
Waarom veranderde je je post?
[..]
Inderdaad, mijn behoeftes kerstsnolletje kerststolletje
Jij doet er toch ook 12 minuten over om in een nieuwe te posten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij wel dat je en nieuwe opende, waarom moest dat zo lang duren?![]()
ik moest natuurlijk wel met gelijke munt terugbetalenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij doet er toch ook 12 minuten over om in een nieuwe te posten?
Ow ja, stom van me, wist al dat je me niet lusttequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lust geen Mars en men noemt mij Bengeltje.Geen Venus dus.
Volgens mij valt dat wel meequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Litpho het volgende:
Zeg Adolecens, wanneer heb je hier alle vrouwen tegen je in het harnas gejaagd? Heb ik wat gemist?.
Volgens mij juist niemandquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Litpho het volgende:
Zeg Adolecens, wanneer heb je hier alle vrouwen tegen je in het harnas gejaagd? Heb ik wat gemist?.
Oog om oog...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest natuurlijk wel met gelijke munt terugbetalen
Maak er een snickers van, met een flinke grote pinda.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, stom van me, wist al dat je me niet lustte
en ze gaan de organisatie verantwoordelijk houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat Kluts niet meer stappen in A'dam![]()
Dancefeesten Amsterdam zonder drugs
Welke mannen doen hier stoer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak swaffelt er weer vandoor..
tegen zoveel mannelijke stoerdoenerij wil ik niet eens op kunnen, dit soort machtsvertoon is niet aan mee besteed en daarbij, het is vooral eigen glazen in kegelen wat dominant positionerende mannen doen
Prima zaak. Kluts zocht nog werk in die richting, de markt een beetje opschonen gaat dan primaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
en ze gaan de organisatie verantwoordelijk houden
straks alle organisatoren dus failliet oid
ja mevrouw, het zal niet meer gebeuren mevrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke mannen doen hier stoer?![]()
Enne niet tegen mij swaffelen denk eraan.
En ze weet vast ook wel raad met de inbeslaggenomen drugsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima zaak. Kluts zocht nog werk in die richting, de markt een beetje opschonen gaat dan prima.
Nu ben je denk weer iets te onderdanigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja mevrouw, het zal niet meer gebeuren mevrouw.
zo je denken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nu ben je denk weer iets te onderdanig
tnx, die heb ik al aan en ik zit òp de verwarming hier...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohh, hier trek aan. [ afbeelding ]
of ga bij een verwarming zitten.
het probleem is dat je het te graag wilt denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo je denken?Ik wil zo graag in die doelgroep horen die vrouwen aantrekkelijk vinden maar het is zo lastig de juiste balans te vinden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Adolecens het volgende:
misschien moet ik dan ook wat meer aantrekken als alleen maar die trui
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Adolecens het volgende:
misschien moet ik dan ook wat meer aantrekken als alleen maar die trui
quote:
uhuquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
het probleem is dat je het te graag wilt denk ik
Ik stel me je voor in alleen een trui...quote:
Ze denkt dat je behalve die trui naakt bent denk ikquote:
Adem in....quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu
Ik wil een vrouw die mij de baas is, mij de les leert en verteld wanneer ik in en uit mag ademen.
ze zit er niet ver naastquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze denkt dat je behalve die trui naakt bent denk ik
Niet eens! Die vakantiegangers ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ze zit er niet ver naast![]()
nog geen zin gehad om in bad te gaan
ga door je hebt talent!quote:
thuiswerken ftw!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens! Die vakantiegangers ook
gast, straks verslikt ze zich ergens in en weet jij niet meer of je nou wel of niet mag ademen....quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik wil een vrouw die mij de baas is, mij de les leert en verteld wanneer ik in en uit mag ademen.
ach gut, JB'tje probeert dominant te doenquote:
Een bad. zucht, wou dat ik er een had.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ze zit er niet ver naast![]()
nog geen zin gehad om in bad te gaan
Thuiswerken, moet ik ook eens gaan doen. Maandag voorleggen bij de chefquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
thuiswerken ftw!
nou ja, werken... heb ff een rustig dagje ingepland zeg maar
nou ja, stel je niet teveel voor bij mijn bad nu momenteelquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad. zucht, wou dat ik er een had.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze altijd hequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach gut, JB'tje probeert dominant te doen![]()
![]()
Dat ga ik vanavond doen voor ik ga stappen. Lekker in bad!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad. zucht, wou dat ik er een had.
ok, ik zal eens wat vrienden uitnodigen waar je je op uit kan gaan leven danquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze altijd he
Een bad is een bad, het lijkt me heerlijk om weer eens in een lekker heet bad te liggen met flink wat badschuim.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nou ja, stel je niet teveel voor bij mijn bad nu momenteel
zo heet dat je er duizelig van wordtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad is een bad, het lijkt me heerlijk om weer eens in een lekker heet bad te liggen met flink wat badschuim.
mja, dat vind ik dus weer niet tof. ik heb wel eens dat ik erin lig en dan wil je het wat warmer maken. kijken tot hoever je kan gaan en het hebben. voor eventjes is dat lekker, maar na een paar minuten krijg ik echt luchtgebrek en een vervelend gevoel...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
zo heet dat je er duizelig van wordt
koud water druppelen over je hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, dat vind ik dus weer niet tof. ik heb wel eens dat ik erin lig en dan wil je het wat warmer maken. kijken tot hoever je kan gaan en het hebben. voor eventjes is dat lekker, maar na een paar minuten krijg ik echt luchtgebrek en een vervelend gevoel...
*stop uit bad trekt*quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bad is lekker
Zeker als iemand anders het voor je laat vollopen
Idd!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad is een bad, het lijkt me heerlijk om weer eens in een lekker heet bad te liggen met flink wat badschuim.
hoezo, kan je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bad is lekker
Zeker als iemand anders het voor je laat vollopen
En dan uitstappen op de vloerverwarming en dan opdrogen tegen de verwarmde badkamermuurquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt weer smerig Adol, mijn zin in een bad is gelijk over.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef Adolecens het volgende:
Nou, door al deze praat denk ik dat ik zo mijn bad inderdaad maar eens ga swaffelen
Ik?quote:
koude vloer, koude muurquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan uitstappen op de vloerverwarming en dan opdrogen tegen de verwarmde badkamermuur
Hmm ja, dat is hier ook de bedoeling, zit alleen wat vertraging in het bouwprojectquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan uitstappen op de vloerverwarming en dan opdrogen tegen de verwarmde badkamermuur
Slip of the tongue... heb zin in sexquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt weer smerig Adol, mijn zin in een bad is gelijk over.
Bij een badkamermuur denk ik weer aan iets anders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee mijn vader.quote:
En wat hebben wij aan die info?????quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Adolecens het volgende:
Slip of the tongue... heb zin in sex
dat noemen ze een knuffelmuurtje. de vloerwarming doortrekken in de muren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij een badkamermuur denk ik weer aan iets anders.
Hou op. Dat is gemeen, iemand aan zoiets te laten denken, zonder dat het uitvoerbaar is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat noemen ze een knuffelmuurtje. de vloerwarming doortrekken in de muren.
echt lekker! zeker in de inloopdouche die ik ga maken
Met z'n tweeen dampende sex onder de douche hebben, tegen de muur aanleunen en alleen maar warmte en hitte voelen
Wat Bengeltje zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met z'n tweeen dampende sex onder de douche hebben, tegen de muur aanleunen en alleen maar warmte en hitte voelen
Omdat je geen vloerverwarming in de muren hebt of omdat je niemand hebt om mee onder de douche te staan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou op. Dat is gemeen, iemand aan zoiets te laten denken, zonder dat het uitvoerbaar is.
Als je eenmaal verwarmd hebt gehad dan wil je dat nooit.quote:
Ik hoop dat het gauw af is, is heerlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is hier ook de bedoeling, zit alleen wat vertraging in het bouwproject![]()
Jij snapt het helemaal 100%quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beide.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je geen vloerverwarming in de muren hebt of omdat je niemand hebt om mee onder de douche te staan?
i know!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je eenmaal verwarmd hebt gehad dan wil je dat nooit.
De ene heb ik niet de andere half om half! Sta ik dus net iets voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide.Het is oneerlijk verdeeld, ik heb niet eens een bad.
Grappigquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak swaffelt tegen de knuffeldouchemuur!
AAAAUUWWWW... GOD(@#$%&)(@!#&$%()*!#$IONGOOL.. heeft dat kreng op 80 graden gezet?
* kwaakvaak kijkt droevig naar zijn met blaren bedekte verbrande swaffeltje
Voorlopig geen geswaffel meer dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak swaffelt tegen de knuffeldouchemuur!
AAAAUUWWWW... GOD(@#$%&)(@!#&$%()*!#$IONGOOL.. heeft dat kreng op 80 graden gezet?
* kwaakvaak kijkt droevig naar zijn met blaren bedekte verbrande swaffeltje
Dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou op. Dat is gemeen, iemand aan zoiets te laten denken, zonder dat het uitvoerbaar is.
Dat past niet eens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat Bengeltje zegt
Ik wil ook
Hoe laat kom je langs?quote:
Het is allemaal wat Sedan. Ik hou geen minuutje meer voor mezelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met al die vrouwen B
Het is allemaal grootspraak van hem, dat weet je hequote:Op vrijdag 19 december 2008 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met al die vrouwen B
CG, moet je dat nou weer zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is allemaal grootspraak van hem, dat weet je he
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is allemaal grootspraak van hem, dat weet je he
en krakend ijs breekt niet tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Blaffende honden bijten niet zeggen ze he
misschien heb ik em wel zelf bedachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh die kende ik niet eens?
Slecht van me
Sorryquote:
Klinkt bekend in de orenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Blaffende honden bijten niet zeggen ze he
Hoezo?quote:
wat?quote:
ik wou net zeggen die taak was toch voor een anderquote:
Volgens mij leeft Lit vaker in een droomwereld dan ik hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik wou net zeggen die taak was toch voor een ander
Wat is er met jou vandaag, je bent helemaal niet lief.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij leeft Lit vaker in een droomwereld dan ik hoor
ik ben wel lief .. alleen ziet niemand hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Belsezar het volgende:
Wat is er met jou vandaag, je bent helemaal niet lief.
Hieren nu lief doen he
Ok, dan zal ik er beter op lettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben wel lief .. alleen ziet niemand het
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik er beter op letten
Ziequote:
Fijn weekend rival.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef rival het volgende:
ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
ga ik ook tegemoed als het goed is
ciao
Nou... Heel lief...quote:
Hoiquote:
Hoi en sollicitatie goed gegaan ?quote:
Achja, dan maar niet lief..quote:
Zucht. Ja. In short, het bedrijf waar ik voor werkte is failliet gegaan. Vandaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sollicitatie? Kluts? Je hebt toch pas een andere baan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zucht. Ja. In short, het bedrijf waar ik voor werkte is failliet gegaan. Vandaar.
Nee joh, dat kun jij ook niet weten. En och, het komt wel weer goed. As always!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat k*t zo voor de feestdagen. Sorry dat ik er naar vroeg, je hebt het er blijkbaar wel al over gehad.
Niet gelezen.
Succes iig.
Zijn we saampjes kooswerkeloos.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee joh, dat kun jij ook niet weten. En och, het komt wel weer goed. As always!
Stom zeg!quote:Op vrijdag 19 december 2008 @ 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zucht. Ja. In short, het bedrijf waar ik voor werkte is failliet gegaan. Vandaar.
Je huidige of nieuwe werkgever?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:35 schreef Q. het volgende:
Mijn bedrijf was ook bijna failliet gegaan. Gelukkig heeftWouter Bos
ons gered.
!
Jij saai?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
Was het maar waar
Ik ben echt zo saai de laatste tijd
Mijn huidige.quote:Op vrijdag 19 december 2008 @ 17:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je huidige of nieuwe werkgever?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd!!
Daar kun je nog eens uren in vertoeven en schiet hopelijk de dag wat door
Feitosa.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:30 schreef Feitosa het volgende:
Nog maar 3 dagen werken, samen met nog 3 man in het bedrijf.
Ja, de Staatsloterij moet wel even mee werken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
je hebt leuke plannen RealZeus.. nu nog de uitvoering
Misschien dat ik dit jaar ook maar eens een kansje waagquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, de Staatsloterij moet wel even mee werken.
Hoi kluts.quote:
Jij had toch zo'n Italiaanse traiteur in de buurt zitten? Dan zou ik daarheen gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoi kluts.![]()
Zit ff te bedenken wat ik ga eten( halen ) .....word het weer de chinees of toch maar de italiaan, of toch de turk?
Dilemma, dilemma......
Daar kom ik zowat elke vrijdag. Bovendien heb ik tijdens overwerken de laatse weken ook al italiaans besteld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n Italiaanse traiteur in de buurt zitten? Dan zou ik daarheen gaan.
Dan moet je italiaans niet tussen je opties zetten!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daar kom ik zowat elke vrijdag. Bovendien heb ik tijdens overwerken de laatse weken ook al italiaans besteld.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je italiaans niet tussen je opties zetten!
DIt jaar 2x kans op 25 miljoenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar ook maar eens een kansje waag
Ik heb toch het winnende lot.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar ook maar eens een kansje waag
We zijn het voor de verandering eens, maar ik maak mezelf ook schuldig aan het posten van baggermuziek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
RZ dat ie zulke bagger durft neer te zetten hier.
Veranderingen? grote plannen voor het nieuwe jaar dus?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb toch het winnende lot.
Zo, en nu ga ik brood smeren en voor de laatste keer in 2008 werken.
Morgen nog even naar de kerstborrel en 2009 wordt alles anders.
En ik kan er niks aan doen maar elke keer als er in mijn leven iets gaat veranderen moet ik aan dit nummer denken:
De geluidskwaliteit is ruk![]()
Grappig nummer.quote:
Wat een paar spiegel allemaal niet kan doen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zojuist een heel andere kant van mezelf ontdekt
Imogen Heapquote:
Hi schatquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een paar spiegel allemaal niet kan doen!
Honnepon!quote:
Ja, voordat ze solo ging zat ze in Frou Frou. Helaas heb ik nog maar één album van haar, "Speak for yourself". Het werk van Frou Frou heb ik nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef MLI het volgende:
Ik heb net een heel album ontdekt dat ik nog niet had van haar. Alleen toen heette ze FrouFrou of zo?
http://www.binsearch.net/?q=Frou+Frou&max=25&adv_age=99&server= ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, voordat ze solo ging zat ze in Frou Frou. Helaas heb ik nog maar één album van haar, "Speak for yourself". Het werk van Frou Frou heb ik nog niet gevonden.Hide & Seek
Imogen Heap wiki
Ik heb alles nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, voordat ze solo ging zat ze in Frou Frou. Helaas heb ik nog maar één album van haar, "Speak for yourself". Het werk van Frou Frou heb ik nog niet gevonden.Hide & Seek
Imogen Heap wiki
IIn een fysieke verpakkingquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.binsearch.net/?q=Frou+Frou&max=25&adv_age=99&server= ?
Tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb alles nu. En ik ben bereid dit te delen met je.
Ah, gewoon een beetje in de US zoeken op sites, belastingvrij is ook weer verhoogd (of vanaf januari) dus scheelt ook weer watquote:
Ik zal zo af en toe even op F5 rammenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Check sharing folders. Synchroniseren gaat wel eventjes duren.
hmzz, dat doe ik hier ook, maar d'r gebeurt weinig nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal zo af en toe even op F5 rammen
Ik weet niet hoe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Elegy het volgende:
Synchronizeren kan tergend lang duren
MLI, misschien is het een idee om het in te pakken en dan een rapidshare linkje te pmmen?
Maar het zorgt er wel voor dat er hier weer actie isquote:
Ik zie het Cuequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het zorgt er wel voor dat er hier weer actie is
Grr ik kom er net achter dat ik m'n stemapparaat kwijt ben!quote:
stemapparaat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grr ik kom er net achter dat ik m'n stemapparaat kwijt ben!![]()
Jahquote:
owkee...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah
Zo'n ding waarmee je noten kan aflezen en of ze vals zijn.. Voor m'n viool
Wel balen, want nu kan ik hem dus niet goed stemmen.. Hoe vals wil je het krijgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
owkee...
dan snap ik het wat beter ja
ik denk dat je buren op vrijdagavond niet zouden willen dat het vals klinktquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel balen, want nu kan ik hem dus niet goed stemmen.. Hoe vals wil je het krijgen
Gelukkig heb ik niet echt burenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik denk dat je buren op vrijdagavond niet zouden willen dat het vals klinkt
http://www.megaupload.com/nl/ Als je de bestanden inpakt (bijvoorbeeld met winzip) dan kan je het daar naartoe uploaden. Vervolgens krijg je de link om te downloaden en die kan je weer pm'menquote:
quote:
Niet leuk kunnen praten met die meid?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Toch nog naar dat feest geweest.
Wat een onzin.
Die was er niet eens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet leuk kunnen praten met die meid?
Dat klinkt als een leuk feest!quote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 00:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die was er niet eens.
Ik moet zeggen dat het niet onzin was, maar het is zo niet mijn ding. Ik ben gewoon niet iemand die gaat dansen op oude muziek, ik ben niet iemand die danst in het algemeen. Ik hou ervan om een praatje te maken en ik hoef niet perse nieuwe mensen te leren kennen.
Maar iedereen, maar dan ook echt iedereen vond was bezig met dansen![]()
Ik ben ook gewoon weg gegaan zonder wat te zeggen.
Nee hoor, hij werkt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat snap ik
Maar als hij moet werken en er niet onder uit kan omdat hij anders zn baan verliest
of op elke woensdag middag chemo heeft of zo
En als ie dan zegt ik neem ze elke donderdag middag of zo
Lijkt er wel op... Afspraken kom je toch gewoon naquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, hij werkt voor zichzelf.
Ik heb echter wel een baan waar ik niet onder de woensdagen uit kan.
Soms denk ik echt dat hij nog steeds dingen verzint om me te pesten.
vertelquote:
Stoer is het zeker. Alleen jammer dat ik SHE niet tof vind. Het was veel toffer geweest als het iemand was geweest die ik tof vind. Maar wel respect. Overigens doneer ik niet.quote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Ik vind het stoer. Al die fappende Fokkertjes die nu geld gaan neerleggen.
Ik ben medemens lievend.quote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Ik vind het stoer. Al die fappende Fokkertjes die nu geld gaan neerleggen.
Zo graag hoef ik SHE ook weer niet naakt te zien.quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ruilen voor die naaktpicca's van jou dan! Prrr,.
Ik jou ook niet. (Geloof je dit nou zelf?quote:Op zondag 21 december 2008 11:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo graag hoef ik SHE ook weer niet naakt te zien.
Natuurlijk poppedop, laten we van jouw problemen mijn problemen maken.quote:
Serieus? Ik hoef SHE niet persé naakt te zien? Anders zou ik wel doneren.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk poppedop, laten we van jouw problemen mijn problemen maken.
Ik ben al blij dat je het niet op jezelf betrekt en persoonlijk maakt..
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
Kansloze actie, waarom moet er altijd een aanleiding zijn voor mensen om geld te doneren zelfde als kerst en valentijn zooi.
En danquote:Op zondag 21 december 2008 12:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoef SHE niet persé naakt te zien? Anders zou ik wel doneren.
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Doe er zelf je voordeel mee.
Op fok doen ze het al nooit, dus wel leuk dat ze het een keer toelaten voor serieus request vind ikquote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
tss geld vragen voor een username change... Ik doe echt iets verkeerd, bij mijn forum is dat altijd gratis :|
Ze zouden eerst ff een opschoning van oude inactieve gebruikers moeten doen....quote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
tss geld vragen voor een username change... Ik doe echt iets verkeerd, bij mijn forum is dat altijd gratis :|
quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze zouden eerst ff een opschoning van oude inactieve gebruikers moeten doen....
Mwah, ken de user niet goed genoeg om er een oordeel over te hebben. Het is wel een lekker wijf, maar ik lach me vooral kapot dat er nu allemaal van die puisterige, gefrustreerde internethelden zijn die zwaar geld gaan inleggen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Stoer is het zeker. Alleen jammer dat ik SHE niet tof vind. Het was veel toffer geweest als het iemand was geweest die ik tof vind. Maar wel respect. Overigens doneer ik niet.
Ik vind de user an sich een beetje overrated, maar het is wel een goeie grap.quote:
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En een egoboost voor haar (wat ze wss al genoeg heeft)
Afhankelijk van waar diegene hem dan online zet, is de kans er zelfs dat ze er nooit achterkomt.quote:Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me wel af wat er gebeurd als een van de users die die foto's krijgt en online zet.
Ik hoop niksquote:Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me wel af wat er gebeurd als een van de users die die foto's krijgt en online zet.
Dacht ff dat je een grapje maakte over de hoeveelheid geld dat ingelegd wordt, maar nu al 2415 euroquote:Op zondag 21 december 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ken de user niet goed genoeg om er een oordeel over te hebben. Het is wel een lekker wijf, maar ik lach me vooral kapot dat er nu allemaal van die puisterige, gefrustreerde internethelden zijn die zwaar geld gaan inleggen.
Sja, foto's voor een "select" publiek, of foto's die je tot het eind der tijden op internet vindt. Ik zou daar dan wel weer een beetje angstig voor zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar diegene hem dan online zet, is de kans er zelfs dat ze er nooit achterkomt.
Maar ik denk dat ie veelvuldig zal worden opgeslagen op de computers
Als is het voor een selecte groep, op internet kan het altijd komen te staan zonder dat je het weetquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, foto's voor een "select" publiek, of foto's die je tot het eind der tijden op internet vindt. Ik zou daar dan wel weer een beetje angstig voor zijn.
Precies. Dat is ook wat ik er tricky aan zou vinden.quote:Op zondag 21 december 2008 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als is het voor een selecte groep, op internet kan het altijd komen te staan zonder dat je het weet
Wel neent, ze is wel vaker in weinig verhullende kleding op de foto geweest. En Georgina heeft best een mooi lijf waar ze met recht trots op is. Tuurlijk is het ego strelend als je weet dat half mannelijk fok je geil vind. Maar als je even daar doorheen prikt is ze ook maar gewoon de girl next door met een tattoo of wat die toevallig voor een redelijk bekende film producent werktquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, foto's voor een "select" publiek, of foto's die je tot het eind der tijden op internet vindt. Ik zou daar dan wel weer een beetje angstig voor zijn.
Hey babequote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook wat ik er tricky aan zou vinden.
Precies dat dus.quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wel neent, ze is wel vaker in weinig verhullende kleding op de foto geweest. En Georgina heeft best een mooi lijf waar ze met recht trots op is. Tuurlijk is het ego strelend als je weet dat half mannelijk fok je geil vind. Maar als je even daar doorheen prikt is ze ook maar gewoon de girl next door met een tattoo of wat die toevallig voor een redelijk bekende film producent werkt
Straks met google gezichtsherkenningquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |