Op zn tijd heb ik zo mn kuren jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Adolecens het volgende:![]()
Het ging over zeurende vrouwen, volgens mij kan jij daar wel een mooi voorbeeld van zijn.
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zn tijd heb ik zo mn kuren ja
Het was anders echt niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het een top zet van je.
Wij zijn immer onschuldigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.
Wat een opgefokt mannetje die Adol.
Dan was die nog beter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was anders echt niet de bedoeling
Alleen tijdens slapen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn immer onschuldig. Hey B.
.
En nu is ze ook geilquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zn tijd heb ik zo mn kuren ja
Lief? Tegen JB? Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk dat tongetje, tss.Doe eens lief tegen haar, ze doet niets verkeerd.
Ik soms welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief? Tegen JB? Waarom?
Geen behoefte aan
Zucht, mannen onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief? Tegen JB? Waarom?
Geen behoefte aan
Viel wel mee, hij zit ondertussen alweer bijna volquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij wel dat je en nieuwe opende, waarom moest dat zo lang duren?![]()
Inderdaad, mijn behoeftes kerstengeltjequote:
Aangenaam, Mars, u is Venus?quote:
ja toen ie er was, zaten we meteen bij pagina 2 inderdaad...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij zit ondertussen alweer bijna vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik veranderde hem voor jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Adolecens het volgende:
Waarom veranderde je je post?
[..]
Inderdaad, mijn behoeftes kerstsnolletje kerststolletje
Jij doet er toch ook 12 minuten over om in een nieuwe te posten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij wel dat je en nieuwe opende, waarom moest dat zo lang duren?![]()
ik moest natuurlijk wel met gelijke munt terugbetalenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij doet er toch ook 12 minuten over om in een nieuwe te posten?
Ow ja, stom van me, wist al dat je me niet lusttequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lust geen Mars en men noemt mij Bengeltje.Geen Venus dus.
Volgens mij valt dat wel meequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Litpho het volgende:
Zeg Adolecens, wanneer heb je hier alle vrouwen tegen je in het harnas gejaagd? Heb ik wat gemist?.
Volgens mij juist niemandquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Litpho het volgende:
Zeg Adolecens, wanneer heb je hier alle vrouwen tegen je in het harnas gejaagd? Heb ik wat gemist?.
Oog om oog...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest natuurlijk wel met gelijke munt terugbetalen
Maak er een snickers van, met een flinke grote pinda.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, stom van me, wist al dat je me niet lustte
en ze gaan de organisatie verantwoordelijk houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat Kluts niet meer stappen in A'dam![]()
Dancefeesten Amsterdam zonder drugs
Welke mannen doen hier stoer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak swaffelt er weer vandoor..
tegen zoveel mannelijke stoerdoenerij wil ik niet eens op kunnen, dit soort machtsvertoon is niet aan mee besteed en daarbij, het is vooral eigen glazen in kegelen wat dominant positionerende mannen doen
Prima zaak. Kluts zocht nog werk in die richting, de markt een beetje opschonen gaat dan primaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
en ze gaan de organisatie verantwoordelijk houden
straks alle organisatoren dus failliet oid
ja mevrouw, het zal niet meer gebeuren mevrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke mannen doen hier stoer?![]()
Enne niet tegen mij swaffelen denk eraan.
En ze weet vast ook wel raad met de inbeslaggenomen drugsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima zaak. Kluts zocht nog werk in die richting, de markt een beetje opschonen gaat dan prima.
Nu ben je denk weer iets te onderdanigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja mevrouw, het zal niet meer gebeuren mevrouw.
zo je denken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nu ben je denk weer iets te onderdanig
tnx, die heb ik al aan en ik zit òp de verwarming hier...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohh, hier trek aan. [ afbeelding ]
of ga bij een verwarming zitten.
het probleem is dat je het te graag wilt denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo je denken?Ik wil zo graag in die doelgroep horen die vrouwen aantrekkelijk vinden maar het is zo lastig de juiste balans te vinden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Adolecens het volgende:
misschien moet ik dan ook wat meer aantrekken als alleen maar die trui
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Adolecens het volgende:
misschien moet ik dan ook wat meer aantrekken als alleen maar die trui
quote:
uhuquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
het probleem is dat je het te graag wilt denk ik
Ik stel me je voor in alleen een trui...quote:
Ze denkt dat je behalve die trui naakt bent denk ikquote:
Adem in....quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu
Ik wil een vrouw die mij de baas is, mij de les leert en verteld wanneer ik in en uit mag ademen.
ze zit er niet ver naastquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze denkt dat je behalve die trui naakt bent denk ik
Niet eens! Die vakantiegangers ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ze zit er niet ver naast![]()
nog geen zin gehad om in bad te gaan
ga door je hebt talent!quote:
thuiswerken ftw!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens! Die vakantiegangers ook
gast, straks verslikt ze zich ergens in en weet jij niet meer of je nou wel of niet mag ademen....quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik wil een vrouw die mij de baas is, mij de les leert en verteld wanneer ik in en uit mag ademen.
ach gut, JB'tje probeert dominant te doenquote:
Een bad. zucht, wou dat ik er een had.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ze zit er niet ver naast![]()
nog geen zin gehad om in bad te gaan
Thuiswerken, moet ik ook eens gaan doen. Maandag voorleggen bij de chefquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
thuiswerken ftw!
nou ja, werken... heb ff een rustig dagje ingepland zeg maar
nou ja, stel je niet teveel voor bij mijn bad nu momenteelquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad. zucht, wou dat ik er een had.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze altijd hequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach gut, JB'tje probeert dominant te doen![]()
![]()
Dat ga ik vanavond doen voor ik ga stappen. Lekker in bad!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad. zucht, wou dat ik er een had.
ok, ik zal eens wat vrienden uitnodigen waar je je op uit kan gaan leven danquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze altijd he
Een bad is een bad, het lijkt me heerlijk om weer eens in een lekker heet bad te liggen met flink wat badschuim.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nou ja, stel je niet teveel voor bij mijn bad nu momenteel
zo heet dat je er duizelig van wordtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad is een bad, het lijkt me heerlijk om weer eens in een lekker heet bad te liggen met flink wat badschuim.
mja, dat vind ik dus weer niet tof. ik heb wel eens dat ik erin lig en dan wil je het wat warmer maken. kijken tot hoever je kan gaan en het hebben. voor eventjes is dat lekker, maar na een paar minuten krijg ik echt luchtgebrek en een vervelend gevoel...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
zo heet dat je er duizelig van wordt
koud water druppelen over je hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, dat vind ik dus weer niet tof. ik heb wel eens dat ik erin lig en dan wil je het wat warmer maken. kijken tot hoever je kan gaan en het hebben. voor eventjes is dat lekker, maar na een paar minuten krijg ik echt luchtgebrek en een vervelend gevoel...
*stop uit bad trekt*quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bad is lekker
Zeker als iemand anders het voor je laat vollopen
Idd!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bad is een bad, het lijkt me heerlijk om weer eens in een lekker heet bad te liggen met flink wat badschuim.
hoezo, kan je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bad is lekker
Zeker als iemand anders het voor je laat vollopen
En dan uitstappen op de vloerverwarming en dan opdrogen tegen de verwarmde badkamermuurquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt weer smerig Adol, mijn zin in een bad is gelijk over.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef Adolecens het volgende:
Nou, door al deze praat denk ik dat ik zo mijn bad inderdaad maar eens ga swaffelen
Ik?quote:
koude vloer, koude muurquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan uitstappen op de vloerverwarming en dan opdrogen tegen de verwarmde badkamermuur
Hmm ja, dat is hier ook de bedoeling, zit alleen wat vertraging in het bouwprojectquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan uitstappen op de vloerverwarming en dan opdrogen tegen de verwarmde badkamermuur
Slip of the tongue... heb zin in sexquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt weer smerig Adol, mijn zin in een bad is gelijk over.
Bij een badkamermuur denk ik weer aan iets anders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee mijn vader.quote:
En wat hebben wij aan die info?????quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Adolecens het volgende:
Slip of the tongue... heb zin in sex
dat noemen ze een knuffelmuurtje. de vloerwarming doortrekken in de muren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij een badkamermuur denk ik weer aan iets anders.
Hou op. Dat is gemeen, iemand aan zoiets te laten denken, zonder dat het uitvoerbaar is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat noemen ze een knuffelmuurtje. de vloerwarming doortrekken in de muren.
echt lekker! zeker in de inloopdouche die ik ga maken
Met z'n tweeen dampende sex onder de douche hebben, tegen de muur aanleunen en alleen maar warmte en hitte voelen
Wat Bengeltje zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met z'n tweeen dampende sex onder de douche hebben, tegen de muur aanleunen en alleen maar warmte en hitte voelen
Omdat je geen vloerverwarming in de muren hebt of omdat je niemand hebt om mee onder de douche te staan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou op. Dat is gemeen, iemand aan zoiets te laten denken, zonder dat het uitvoerbaar is.
Als je eenmaal verwarmd hebt gehad dan wil je dat nooit.quote:
Ik hoop dat het gauw af is, is heerlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is hier ook de bedoeling, zit alleen wat vertraging in het bouwproject![]()
Jij snapt het helemaal 100%quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beide.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je geen vloerverwarming in de muren hebt of omdat je niemand hebt om mee onder de douche te staan?
i know!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je eenmaal verwarmd hebt gehad dan wil je dat nooit.
De ene heb ik niet de andere half om half! Sta ik dus net iets voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide.Het is oneerlijk verdeeld, ik heb niet eens een bad.
Grappigquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak swaffelt tegen de knuffeldouchemuur!
AAAAUUWWWW... GOD(@#$%&)(@!#&$%()*!#$IONGOOL.. heeft dat kreng op 80 graden gezet?
* kwaakvaak kijkt droevig naar zijn met blaren bedekte verbrande swaffeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |