Die dekselse visserszoon uit Katwijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Dirkie Kuyt uit Katwijk tegen Nederland II.
Nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef E- het volgende:
Denk dat Real - Liverpool wel de leukste is?
Mourinho > Ferguson, dus ze kunnen hun borst nat maken daar.quote:
Thuis moet er direct afstand worden genomen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Roma is gunstig voor Arsenal denk ik
Welke dan? Inter-Manchester?...die is ook primaquote:
Leuke wedstrijden!quote:Chelsea - Juventus
Olympique Lyon - FC Barcelona
Real Madrid - Liverpool![]()
Arsenal - AS Roma
Internazionale - Manchester United
Dat zal je nog verbazen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef Kopbal het volgende:
Gelukkig ligt PSV eruit, kiest de NOS gewoon voor de mooiste wedstrijd.
Plus dat Arsenal heel geconcentreerd moet spelen en gewoon net als tegen Milan de rust moet nemen om de kansen goed uit te spelen en zo te winnen. Ik geef ze iig meer kans om te winnen dan Roma.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Thuis moet er direct afstand worden genomen.
juventusvs chelsea bvbquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:20 schreef E- het volgende:
[..]
Welke dan? Inter-Manchester?...die is ook prima
Real - Poolquote:
Hoevaak heeft Fergie nou van Jose gewonnen in al die jaren? 1x ofzoquote:
Zal wat worden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Real - Pool
Inter- Man Utd
Arsenal - Roma
1 van die zal het wel worden.
Check Arsenal's European record tegen Italiaanse clubs de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef KarnSuk het volgende:
Denk niet dat Arsenal makkelijk gaat winnen van AS Roma hoor. Kijken jullie wel Italiaanse voetbal?
Oh wacht ik dacht dat het ging over welke er werd uitgezonden op tvquote:
Daar sluit ik me bij aan. Wat een kraker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:27 schreef Prosac het volgende:
Real Madrid - Liverpool is in mijn ogen echt DE wedstrijd van deze ronde. Smullen. Daarna ex aequo Arsenal - AS Roma en Inter- Man Utd
Lijkt me briljant als het weer op zoiets uitdraait, hopelijk worden er dan nog wat meer mensen wakker bij de UEFA.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Painted_Horse het volgende:
Worden het weer twee Engelse halve finales?
Ik hoop het nu echt eens van niet.
En Chelsea - Juve, de wedstrijd die ze van mij allebei mogen verliezen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:27 schreef Prosac het volgende:
Real Madrid - Liverpool is in mijn ogen echt DE wedstrijd van deze ronde. Smullen. Daarna ex aequo Arsenal - AS Roma en Inter- Man Utd
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Painted_Horse het volgende:
Worden het weer twee Engelse halve finales?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |