Aanrader dan voor je: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_stille_overnamequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Heb een heel artikel ergens gelezen over dat de irak oorlog alleen maar begonnen is om de olie. Bush en zijn regering hebben zich echt nooit druk gemaakt om de bevolking van irak of afghanistan volgens mij maar zitten er veel grotere economische belangen achter.

als je alles over de oorlog, de kredietcrisis leest, wordt je echt para..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aanrader dan voor je: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_stille_overname

Ik heb er een boek over gelezen en een korte review over geschreven in REV, ff zoekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Heb een heel artikel ergens gelezen over dat de irak oorlog alleen maar begonnen is om de olie. Bush en zijn regering hebben zich echt nooit druk gemaakt om de bevolking van irak of afghanistan volgens mij maar zitten er veel grotere economische belangen achter.

Het piramidespel van wie en waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er een boek over gelezen en een korte review over geschreven in REV, ff zoeken.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
als je alles over de oorlog, de kredietcrisis leest, wordt je echt para..![]()
neem nog het boek ..de bilderberg, vervolgens pagina hetechtenieuws, weet je helemaal niet meer
waar je aan toe bent.![]()
echt iets voor vrije dagen met kerst .http://www.hetechtenieuws.be/index.php/terrorisme...voor wie van complotten houdt
ben klaar , heb alles gepakt,![]()

In ieder geval alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Spanjequote:

Hé Woef! Have fun daar!quote:

quote:

Hondjes, doe ze de groeten in het Spaanse.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef hondjes het volgende:
gaat even verkeerd, ..vakantie stress..

Ja en welke wordt het?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé Woef! Have fun daar!Wanneer ben je terug? Ik ga je relativerende koffie-posten missen.

Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan gooien we deze er ook nog maar even tegenaan , voor nog wat extra leesvoer en voor als het linksom niet wil, we nog een "rechtsom variant" hebben.

Jij ook alvast Prettige Kerstdagen en een goed uiteindequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
zal iedereen kussen in spanje...doen ze toch al,,,en zeggen ,,dit is van de fokkers..
neem laptop mee, dus, ben niet weg..of ik tijd heb , is een tweede.
wens iedereen een goede Kerst, eet je maar ongans,maak geen ruzie met de familie.
en hoop iedereen weer terug te zien ..met alle ledematen en ogen in tact, dus voorzichtig met vuurwerk.
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.

Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feiten.

Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulksquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feiten![]()
Maar ook feiten kunnen op meerdere manier interpretabel zijn.....

Jups, afijn, beter is misschien (zeker als je geen nageslacht en derhalve minder verantwoordelijkehid?) om je maar te beperken tot wat leukere dingen in het korte leven....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulks.

7,5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |