300km is altijd nog beter dan 1400quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Florence? Milaan is niet bepaald heel dichtbij.
rome ligt zelfs dichter bij firenze dan milaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Florence? Milaan is niet bepaald heel dichtbij.
Wat een onzin . Mij lijkt het eerder dat ajax geen kans maakt en twente wel. Denk je dat ajax ff gaat winnen van fiorentina ? Haha, droom verderquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Kopbal het volgende:
Twente wint sowieso niet van Marseille, Ajax heeft wel een kansje.
Uiteraard, met rechtstreekse vluchten naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef placebeau het volgende:
[..]
rome ligt zelfs dichter bij firenze dan milaan
maar in firenze is er ook gewoon een luchthaven, dacht ik.
Iedereen maakt een kansquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin . Mij lijkt het eerder dat ajax geen kans maakt en twente wel. Denk je dat ajax ff gaat winnen van fiorentina ? Haha, droom verder
Februari is goedkoper zelfsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
amsterdam maar ik keek godverdomme voor januari
Brussel eventueel nog.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef sander4444 het volgende:
voor iedereen in de grensstreek die naar uitwedstrijden willen, kijk ook een naar Ryanairvluchten vanaf Charleroi, Dusseldorf Weeze en Frankfurt Hahn
Zometeen, wordt nu over gesproken tussen de beide clubs (denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Riro het volgende:
Wanneer wordt 18/19 bekend?
Ah, dankje.. Ik dacht al dat ik iets gemist had tussen al het telefoneren doorquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zometeen, wordt nu over gesproken tussen de beide clubs (denk ik)
Inderdaad, en dan niet naar Pisa-Florence want dat hebben die apies van ryanair allemaal superduur gemaakt maar gewoon naar Bologna, dat ligt 30km verder van Florence dan Pisa en daar heb je nog wel de billige ticketprijsjes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |