quote:UEFA's House of European Football in Nyon hosts the draws for the knockout rounds of the 2008/09 UEFA club competitions on Friday 19 December.
The pairings for the UEFA Champions League first knockout round will commence from 12.00 CET, followed an hour later by the draws for both the Round of 32 and Round of 16 of the UEFA Cup. The draws will be conducted by UEFA General Secretary David Taylor and the ambassadors for next year's finals, Bruno Conti (UEFA Champions League, Rome) and Can Bartu (UEFA Cup, Istanbul).
Both draws will be transmitted live on uefa.com.
Heb jij wat te doen danquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het ook ergens via een live stream te volgen?
Ik ga dagelijks naar college ja. Zou jij ook eens moeten doen in plaats van hier 24/7 de live score hoer van FOK te gaan uithangen.quote:
?quote:
Hij bedoelt Standard - NEC.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
?
Al die tegenstanders voor Ajax zien er moeilijk uit, maar doe dan toch maar Aalborg.
Dat is sowieso waar, in de CL zitten voornamelijk toch wel betere clubs dan de nummers 1 in de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als ik die namen zo zie kan je beter 3e dan 2e worden in de poule![]()
Hoorde gisteren van een vriend dat je niet 2 keer binnen bepaalde een visum kan aanvragen voor Rusland. Dat zou betekenen dat een hoop NECers niet eens meekunnen als er weer Moskou geloot wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik vind alles goed behalve Moskou en Oekraine...
Dat las ik gisteren al ergens op fok dat dit zou gebeuren, zou cultheld wel gepost hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:50 schreef Riro het volgende:
Al die goedkope vluchten naar Florence en Marseille zijn in ene 4x zo duur geworden
Dat duurt meestal wel zo'n 20 á 30 min. voordat we alle beelden, uitleg en de hele poespas hebben gehad. Dan moet er nog geloot worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef AFCA_874 het volgende:
Hoelaat is alles bekend? Want ik moet eigenlijk om 1 uur naar school maar misschien kan ik een klein beetje wachten
Matigquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:50 schreef Riro het volgende:
Al die goedkope vluchten naar Florence en Marseille zijn in ene 4x zo duur geworden
quote:
Behalve de naam dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef Jasza het volgende:
Ja 2 rondes, de UEFA cup word volgend jaar veel beter btw.
Hé ja, godverdomme, wie heeft die gasten ingelicht?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:50 schreef Riro het volgende:
bijnaquote:
hoe ons fkes op de hoogtequote:
? mogoolquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef sergio81 het volgende:
Ajax-werder zou leuk zijn hahahahahaha
hahahahahahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef sergio81 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef sergio81 het volgende:
Altijd lastig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef Dos37 het volgende:
Kopenhagen - Manchester City
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef _Mike_ het volgende:
NEC Gaat winnen.
Dat is gewoon een derby manquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Iets om naar uit te kijken voor de Nijmegenaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |