In de brand steken; dat zal 'm pas lerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Gewoon, veel chili con carne eten, en keihard terugknetteren.
Dat zal hem leren
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Foto?
Da's niet dekenachtig. En als TS het heeft over 'een joekel van', dan ga je natuurlijk niet naar voorbeelden zoeken op 'christinespoppenhuis'.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Je mag hem eventueel uitprinten en inlijsten
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat zal hem leren
-1 voorspelbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Je mag hem eventueel uitprinten en inlijsten
Zal toch wel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Bij wol helpt een nachtje diepvries. Maar ik weet niet of dat bij polyester ook werkt. Als ie al in je diepvries past natuurlijk...
Dat wordt ieg flink proppen (3.00x3.00m). Maar de moeite van het proberen waard!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Bij wol helpt een nachtje diepvries. Maar ik weet niet of dat bij polyester ook werkt. Als ie al in je diepvries past natuurlijk...
Jij houdt die vraag/aanbod in stand.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef ElisaB het volgende:
Vreemd eigenlijk dat ze zulke grote dekendingen van polyester maken. Je knettert jezelf driemaal per nacht wakker
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat zal hem leren
Dat helpt toch niet echt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef Oblivion het volgende:
Ja, Rewino dat doe ik ook altijd met wollen truien.
En zat ook te twijfelen over polyester.
Maar is toch het proberen waard?
Gecremeerd worden in je eigen bed. Dat is nog eens service aan huisquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef Stali het volgende:
Dat knetteren heb ik altijd wanneer ik polyester in de wasdroger doe. Denk dat het ook wachten is tot het een keer fout gaat en alles in de fik vliegt..
Ik moest hier heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef ElisaB het volgende:
Vreemd eigenlijk dat ze zulke grote dekendingen van polyester maken. Je knettert jezelf driemaal per nacht wakker
Ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moest hier heel hard om lachen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |