Zou je hier niet van maken dat Djeez het huishouden doet en jij alleen kleine dingetjes? Je bent nog geen twee weken geleden bevallen en in die twee weken pendel je de hele tijd heen en weer naar het ziekenhuis.. De tijd die je thuis bent zou je liggend op bed of bank moeten doorbrengen terwijl anderen huishoudenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef _Ingrid_ het volgende: Scheelt dat hij nu thuis is, kunnen we samen het huishouden doen. Scheelt toch weer voor mij.
ik doe niet het zware werk hoor! Nu naar Tyler toe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zou je hier niet van maken dat Djeez het huishouden doet en jij alleen kleine dingetjes? Je bent nog geen twee weken geleden bevallen en in die twee weken pendel je de hele tijd heen en weer naar het ziekenhuis.. De tijd die je thuis bent zou je liggend op bed of bank moeten doorbrengen terwijl anderen huishouden![]()
Fijn dat het steeds beter gaat trouwens!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef Djeez het volgende:
We zijn net weer terug uit het ziekenhuis. Het lijkt gelukkig al een stuk beter te gaan met Tyler. Er viel ons, naast het roze babykleurtje i.p.v. de lijkkleur gisteren, nog iets op. Maar wat het was, konden we niet ontdekken. En wat bleek nu, zijn sonde is verwijderd! Hij drinkt nu namelijk zelf zijn flesje. Vanochtend waren ze begonnen met 3 cc, en nu mag hij al 10 cc.
Echt geweldig, omdat hij nu ineens een flinke keel opzet wat de dB-meter daar doet uitslaan, mocht ik hem vanavond een flesje geven, Hij drinkt nu ineens net als zijn pa, want binnen een minuut was het flesje al weer leeg. En net als bij mijn bier, schreeuwde hij om meer. Helaas mochten ze hem niet meer geven, want zijn darmpjes moeten heel langzaam wennen aan het voedsel.
Echt geweldig dat het nu een stuk beter gaat. Helaas is het niet louter blij nieuws, want hij is wel schrikbarend afgevallen. Vandaag maar liefst 140 gram lichter dan gisteren. Maar nu hij eenmaal zelf drinkt, zullen de grammen er wel aanvliegen. Hopelijk blijft Tyler vechten, en wordt hij gauw een gezond ventje!
Dat kan ik me heel goede voorstellen Djeez, dat je het niet zelf wilt doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:12 schreef Djeez het volgende:
Niet omdat het een vies karweitje is, maar het doet nu eenmaal erg veel pijn. En dat wil ik hem niet aandoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |