abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:36:53 #51
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64164977
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_64165012
Djeez, wat fijn zeg! Heel erg fijn dat hij zelf drinkt! Jullie zullen wel opgelucht zijn.
Ik hoop dat hij snel weer aankomt!
pi_64165885
Wat een goed nieuws
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:04:15 #54
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64165962
Wat zullen jullie vannacht goed slapen djeez en Ingrid!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:45:07 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_64167567
fijn! goed nieuws!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:45:39 #56
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64167583
Goed van Tyler!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_64168006
Ik ben heel blij goed nieuws te lezen, dank je dat je ons hier zo fijn op de hoogte houdt! Maak me best zorgen.
Alles ook goed met Kim? En Ingrid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64168077
dit is inderdaad fijn jongens! ik hoop dat het drinken goed blijft gaan en z'n darm minder tegen gaat werken.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 december 2008 @ 00:04:15 #59
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64168124
Petje af voor Ingrid, ze houdt zich goed staande. Zeker gezien haar pnd naar Kim doet ze het voortreffelijk goed. Daarom ben ik maar wat blij dat vandaag mijn baas mij had gebeld om zijn medeleven te betuigen en dat ik zolang verlof krijg als ik nodig heb. En dat is mooi, zodat we dit samen kunnen ondergaan.

Kim snapt er allemaal niets van. Ze denkt dat Tyler nog in Ingrids buik zit. Een andere maakt ze wat voor hem, en vandaag was ze zelfs mee naar het ziekenhuis. Vond ze maar gek zo. Al weet ze drommels goed wie Tyler is, en noemt vaak zijn naam.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64168200
Inderdaad petje af voor Ingrid, maar ook voor jou hoor! En je hebt een toffe baas
Kim gaat het snel genoeg begrijpen, kan me best voorstellen dat het een beetje verwarrend is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64168384
fijn van je baas, djeez!
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:15:58 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64168455
Oh, wat een goed bericht zeg! Hopelijk houdt de stijgende lijn nu stand. En komt er wat rust, zodat Ingrid ook kan bijkomen en jullie met z'n viertjes kunnen wennen. (en het voor Kim ook weer wat normaler wordt)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64169769
Mooi dat het de goede kant op gaat. Nu nog aankomen!
dag
  Boks-Chick zaterdag 20 december 2008 @ 01:14:55 #64
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64169888
Goede berichten, Djeez!
lolwut
pi_64170447
Wat een super bericht zeg!

Waauw!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64170545
Wat een fijn bericht!
pi_64172192
Wat fijn dat het zo goed gaat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64172234
oh wat heerlijk voor jullie!!
wat wonderlijk, zou dat drinken nu komen doordat er iets aan de verstopping gedaan kan worden?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64172260
Fjn dat Tyler nu zijn flesje drinkt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64172274
Wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het vanaf hier alleen nog maar beter!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 december 2008 @ 08:52:56 #71
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64172327
Jongens, wat naar !!!
Ik lees dit net pas allemaal.

Ik hoop met heel mn hart dat alles snel de goede kant op gaat met jullie mannetje.
Je zal zien, ze zijn zoveel sterkter dan je denkt.

Sterkte
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zaterdag 20 december 2008 @ 08:54:42 #72
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64172341
Ah, ik lees net dat het gelukkig al de goede kant op gaat! Gelukkig.... hopelijk zet het door.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64172731
Goede berichten, fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_64172748
Tyler, wat knap!!!
Zet hem op jochie!
Fake it till you make it...
pi_64172767
Ik lees dit topic nu pas.
Maar gelukkig gaat het al beter met Tyler.
pi_64172855
Djeez, kunnen jullie vanuit het ziekenhuis ook informatie krijgen over/ voor Kim? Er zijn vast meer ouders daar met een ouder kindje.
Niet dat ik denk dat jullie het niet kunnen maar dit is zo'n uitzonderlijke situatie dat iemand die meedenkt wel prettig is.
En wat fijn dat Tyler nu zelf drinkt Zuigen,al dan niet om te drinken, heeft een gunstige uitwerking op de werking van de darmen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 20 december 2008 @ 10:19:03 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64172879
Dat gaat de goede kant op!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64172976
Jelief, we krijgen dinsdag wel een gesprek met een maatschappelijk werker, dat is standaard. En dan aansluitend een gesprek met de artsen.

Verder is de nacht goed gegaan. Hij was weer gespoeld en er kwam nog aardig wat ontlasting uit. Buik voelt en ziet er een stuk beter uit.
Decibelmeter ging weer af.
Het is net Kim die je hoort huilen. Maar hij huilt nu omdat hij honger heeft, wel zielig! Maar de voeding moet nu heel rustig worden opgebouwd. Ook kijken of zijn darmen het aan kunnen en dat hij niet meer veel gaat spugen.
De verpleegkundigen gaan straks aan de arts vragen of hij wat meer kan krijgen.

Met mij gaat het wel ok. Het is wel vermoeiend en vreemd allemaal. Ben nog steeds bleek, maar dat is wel logisch. Kim heeft ons uit laten slapen tot 9.00. Heerlijk!
En nu slapen Djeez en ik om de beurt een beetje uit. Scheelt dat hij nu thuis is, kunnen we samen het huishouden doen. Scheelt toch weer voor mij. Nu lekker knuffelen met kim, die hangt half over me heen.
pi_64173061
Klinkt goed Ingrid!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64173670
Jee ik heb nu pas beide topics doorgelezen! Wat een schrik, arme Tyler en arme jullie . Fijn om te lezen dat het alweer beter gaat , hopelijk is het vanaf nu een opgaande lijn!

Heel veel sterkte !
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:27:51 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64173730
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef _Ingrid_ het volgende: Scheelt dat hij nu thuis is, kunnen we samen het huishouden doen. Scheelt toch weer voor mij.
Zou je hier niet van maken dat Djeez het huishouden doet en jij alleen kleine dingetjes? Je bent nog geen twee weken geleden bevallen en in die twee weken pendel je de hele tijd heen en weer naar het ziekenhuis.. De tijd die je thuis bent zou je liggend op bed of bank moeten doorbrengen terwijl anderen huishouden

Fijn dat het steeds beter gaat trouwens!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64173756
Gelukkig zijn de berichten inmiddels wat beter Hopelijk blijft het de goede kant opgaan!
Ik duim voor jullie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:36:07 #83
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64173830
Wat fijn dat het allemaal wat beter gaat nu, hopelijk zet deze trend zich voort. Let ook goed op jezelf Ingrid....
Make love, not war ☮
pi_64173899
Fijn dat de berichten beter worden, Ik hoop dat het snel nog beter gaat met Tyler.
En Ingrid, rustig aan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64175457
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Zou je hier niet van maken dat Djeez het huishouden doet en jij alleen kleine dingetjes? Je bent nog geen twee weken geleden bevallen en in die twee weken pendel je de hele tijd heen en weer naar het ziekenhuis.. De tijd die je thuis bent zou je liggend op bed of bank moeten doorbrengen terwijl anderen huishouden

Fijn dat het steeds beter gaat trouwens!
ik doe niet het zware werk hoor! Nu naar Tyler toe.
  zaterdag 20 december 2008 @ 13:11:19 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64175707
Geef 'm maar een knuffel, daar groeien ze van
Hoe groot / klein is hij nu Ingrid?
Lekker douchen!
pi_64176093
Fijn dat het toch weer beter gaat...

Ik zat te lezen over dat syndroom. Als hij dat idd zou hebben, zou Kim een drager kunnen zijn.... Iets om in de toekomst naar te kijken...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Milf zaterdag 20 december 2008 @ 16:30:48 #88
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64179907
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef Djeez het volgende:
We zijn net weer terug uit het ziekenhuis. Het lijkt gelukkig al een stuk beter te gaan met Tyler. Er viel ons, naast het roze babykleurtje i.p.v. de lijkkleur gisteren, nog iets op. Maar wat het was, konden we niet ontdekken. En wat bleek nu, zijn sonde is verwijderd! Hij drinkt nu namelijk zelf zijn flesje. Vanochtend waren ze begonnen met 3 cc, en nu mag hij al 10 cc.

Echt geweldig, omdat hij nu ineens een flinke keel opzet wat de dB-meter daar doet uitslaan, mocht ik hem vanavond een flesje geven, Hij drinkt nu ineens net als zijn pa, want binnen een minuut was het flesje al weer leeg. En net als bij mijn bier, schreeuwde hij om meer. Helaas mochten ze hem niet meer geven, want zijn darmpjes moeten heel langzaam wennen aan het voedsel.

Echt geweldig dat het nu een stuk beter gaat. Helaas is het niet louter blij nieuws, want hij is wel schrikbarend afgevallen. Vandaag maar liefst 140 gram lichter dan gisteren. Maar nu hij eenmaal zelf drinkt, zullen de grammen er wel aanvliegen. Hopelijk blijft Tyler vechten, en wordt hij gauw een gezond ventje!

Ik heb net pas het vorige topic en deze gelezen. Wat een emoties allemaal. En dan dit bericht hierboven..... De tranen hebben moeite om niet te gaan vloeien. Zo blij ben ik dat hij geen zonde meer heeft en dat hij zelf drinkt.
Ik hoop van harte dat Tyler het gaat redden en een gezonde ondeugende jeugd zal hebben.

Voor allevier.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_64180289
Wat heerlijk voor jullie dat er vooruitgang in zit. Ik ben erg blij voor jullie allevier. voor jullie allemaal en heel erg veel sterkte met al de spanning en drukte. Zorg maar goed voor elkaar!
Het lijkt me wel heel moeilijk om je kindje honger te zien/horen lijden, maar ik vind het wel goed dat ze voorzichtig zijn. Te snel teveel zou ook niet goed zijn. Ik hoop voor jullie dat 'ie snel lekker gaat aankomen en een heerlijk mollig ventje gaat worden.
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:34:33 #90
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_64181542
Toch nog een beetje goed nieuws voor de kerst!

Hopelijk blijft het zo goed gaan met Tyler en mag hij snel naar huis.
Sterkte nog de komende tijd
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 december 2008 @ 18:12:33 #91
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64182797
We zijn net weer terug van ons bezoek, en heel erg langzaam lijkt het beter te gaan. Hij poept uit zichzelf af en toe een beetje, en plast heel erg goed. Ook mag hij nu 15 cc per keer drinken, en als het goed blijft gaan, komt er elke dag iets bij. Verder vonden zij en wij hem wel erg bleek, veel bleker dan gisteren.

Omdat hij zo onrustig was, troffen we hem ingebakerd aan. Ook leuk dat hij nu al bekend staat om zijn enorme stemgeluid. Als hij een keel opzet, vliegt de dB-meter van nog geen 50 dB(A) naar bijna 70. Een behoorlijk verschil dus. Maar ja, dat is een familietrekje. Mijn vader en ik hebben onze geringe lengte immer gecompenseerd met een enorm stemgeluid.

Maar goed, verder doen ze niets bijzonders met hem nu het weekend is. Pas maandag gaan de onderzoeken verder. Dan worden er ook weer foto's gemaakt. Wat men nu wel weet, is dat de vernauwing in de darm niet komt door aangekoekte ontlasting. Maar hoe die wel is ontstaan, wordt pas later duidelijk. Men hoopt nog steeds het op te lossen met drie spoelingen per dag, maar ik heb mijn twijfels. Ze vroegen vandaag trouwens of we zelf wilden spoelen, maar dat weiger ik. Niet omdat het een vies karweitje is, maar het doet nu eenmaal erg veel pijn. En dat wil ik hem niet aandoen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Boks-Chick zaterdag 20 december 2008 @ 18:27:28 #92
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64183256
Wat heerlijk om te lezen dat het er naar uitziet dat het daadwerkelijk echt beter gaat met het manneke!
En dat je het spoelen niet zelf wil doen kan ik me levendig voorstellen
lolwut
pi_64186757
Wat fijn om te lezen dat er vooruitgang is. Hopelijk maandag nog meer duidelijkheid en dan snel aansterken en naar huis.
pi_64187780
Djeez, wat fijn om te horen dat het de goede kant op gaat.

Dat spoelen lijkt me ook niks om zelf te doen. Zeker niet als je mannetje er zo'n pijn van heeft.
pi_64188194
Beetje wazig, het is een foto van een foto. Maar ik vind het leuk dat ze een foto hebben gemaakt toen hij 's nachts in bad ging. Foto hing er gisteren ineens.
  zaterdag 20 december 2008 @ 21:19:13 #96
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_64188314
Wat een schatje!
Hij ziet er wel erg vermoeid uit, maar als het straks wat beter gaat zal dat wel over zijn.
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
pi_64188476
wat attent van de verzorging om zo'n foto te maken en op te hangen. Jullie zoon is in goede handen!

Veel sterkte met alles de komende tijd en een extra knuffel voor Kim
Eeuwig vijfentwintig
pi_64190820
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:12 schreef Djeez het volgende:
Niet omdat het een vies karweitje is, maar het doet nu eenmaal erg veel pijn. En dat wil ik hem niet aandoen...
Dat kan ik me heel goede voorstellen Djeez, dat je het niet zelf wilt doen.

Ingrid; wat lief dat ze een foto gemaakt hebben!
En fijn om te horen dat het al de betere kant op gaat. Blijf jij ook lekker rustig aan doen?
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:02:12 #99
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64191792
Wat fijn dat het al wat beter gaat met Tyler..

En wat leuk dat ze die foto hebben opgehangen zeg..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_64191910
Ach, wat een mannetje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')