Ben net weer terug van Tyler. Omdat we geen oppas konden krijgen en Kim niet al te lekker is, is Ingrid met Kim thuisgebleven. Zij heeft nml geen rijbewijs, en dan kom je nu eenmaal niet zo snel vanuit Assen naar het UMCG. Ik schrok me trouwens dood toen ik in het ziekenhuis kwam op zijn kamer. Er lag op zijn plekkie een kind met allemaal slangetjes. Een verpleegkundige was met hem bezig, stelde zich voor en stak een verhaal af. Ik dacht: "Hé, dat kan niet goed zijn!" Toen ik eindelijk in het wiegje keek wist ik het zeker. Er lag namelijk een zwart jongetje in. Ik in paniek, want Tyler was weg!
Tyler bleek namelijk overgeplaatst naar een andere kamer. Hij heeft namelijk een terugval gehad. Gisteravond en vannacht wilde hij haast niet drinken. Midden in de nacht was hij ineens erg koud geworden. Daarom legde men hem onder een warmtelamp en kreeg hij een extra kruik. Om hem wat beter in de gaten gehouden, is hij nu verplaatst naar een babykamer vlakbij de zusters. Dit is de echte medium care. En dat klopt, want toen ik op het knopje drukte, waren ze er binnen twee minuten.
Maar goed, de verpleegkundige die over Tyler gaat keek niet echt vriendelijk. Ze vond het maar raar dat Ingrid er niet bij was. Tot overmaat van ramp had de contactpersoon van de thuiszorg een uur op ons zitten wachten. Deze zou thuiszorg voor ons regelen, maar deze week is diegene er niet meer. Nu komt hij helaas dus deze week niet meer thuis. Anders zou hij waarschijnlijk morgen al thuiskomen. Erg jammer, lelijke domper.
Enfin, ik was nog net op tijd om hem te spoelen. Dit ging goed, hij gaf geen krimp en binnen no time begon hij alles te laten lopen. Hierna heb ik hem de fles gegeven. Hij begon heel gretig aan zijn fles te lurken, maar dommelde vrij snel in. Ik hing hem over mijn schouder waarna er twee flinke boeren volgden. Hierna dronk hij nog een beetje, maar liet nog tien cc achter in zijn flesje. Hij was inmiddels in dromenland aanbeland.
Maar goed, morgen hopen wij er beiden weer te zijn. Met een beetje mazzel kan Kim ergens onderdak krijgen, want morgenmiddag hebben we een gesprek met de kinderarts. Deze zouden we hebben voor het ontslag van Tyler, dus nu maar hopen dat het gesprek niet weer wordt uitgesteld. Nou ja we zien wel, hopelijk knapt hij snel weer op en kan hij naar huis! Ohja, Tyler is inmiddels bijna op zijn geboortegewicht. Hij is nu 2505 gram, vijftien grammetjes minder dan bij zijn geboorte. Toch nog iets positiefs!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?