We zijn net weer terug van een middagje Tyler. Omdat we een half uur hadden vastgestaan in het Groningse stadsverkeer (waarom moest iedereen vandaag zo nodig naar het vlakbij gelegen Ikea

) kwamen we later dan verwacht. Omdat we zagen dat de verpleegkundige met zijn luier bezig was, vreesden we voor de vierde maal achter het net te vissen. Maar gelukkig, ons mannetje had spontaan een poepluier geproduceerd!
Het gaat zichtbaar steeds beter met Tyler. Omdat zijn status was weggehaald, konden we de updates helaas niet inzien. Maar volgens de zuster is hij weer vijftien gram aangekomen en heeft hij alle flesjes leeggedronken. En dat is goed nieuws. Nu drintk hij acht maal vijftig cc op een dag, als dit zo doorgaat, willen ze een voeding schrappen, het liefst 's nachts natuurlijk.
Vandaag was het Ingrids beurt om onder begeleiding Tylers darmen te spoelen. Ondanks dat hij erg tegenstribbelde en de verpleegkundige hem moest vasthouden, viel het Ingird reuze mee. Alleen het slangetje inbrengen vond ze raar. Hiernaar mochten wij ons kereltje op eigen verzoek in badje doen, dat was ook al weer twee weken geleden voor ons.
De hele tijd schreeuwde Tyler zijn longen leeg, maar eenmaal in het water bleek hij erg relaxt. Zo lekker vond hij het in het badje! Hij liet mooi alles over zich heen komen, en genoot zichtbaar. Omdat ik hem had gebadderd, was het Ingrids beurt om Tyler zijn flesje te geven. En deze dronk hij weer met smaak leeg. Als we alles onder de knie krijgen, mag hij eind volgende week (vrijdag ofzo) naar huis!
Ik ben nog even naar het werk geweest (zij moesten overwerken) en heb even geregeld dat ik twee weken vakantie mag opnemen als Tyler eenmaal thuis is. Als tegenprestatie moet ik komende week een paar ochtenden even werken, om te zorgen dat ze niet nog verder achterlopen. Echt geweldig geregeld!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?