abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64361942
OK, maar dat hoort ook nog bij 't doorgeef-proces toch?
  donderdag 25 december 2008 @ 22:02:52 #227
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_64362063
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:56 schreef bixister het volgende:
OK, maar dat hoort ook nog bij 't doorgeef-proces toch?
Ik zie het anders denk ik.
Het doorgeven is goed gebeud, het aannemen alleen niet...
Dus in principe verloopt de overdracht goed (het proces op zich is niets mis mee), alleen die verpleegster vindt het niet nodig deel te nemen aan dat proces blijkbaar. Ok het proces is dan wel niet goed uitgevoerd, maar dat betekent niet dat het hele proces op zich niet goed is.

Hoe dan ook: mooi klote voor Ingrid en Djeez.
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
pi_64362127
jajaaaa. je hebt je uitleg heeeel duidelijk doorgegeven nu.
pi_64362285
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:46 schreef bixister het volgende:
succes morgen met de spoelles. (zou je die ook in assen kunnen krijgen?)

stom dat ze die afspraken kennelijk zo slecht aan elkaar doorgeven trouwens.
Ja dat is in principe geen probleem. Ik hoop dat dat lukt. Maar ja, het is nu weekenddienst, dus overplaatsen doen ze dan niet snel. Morgen krijgt de arts ons verzoek iig te horen voor overplaatsing.
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:10:05 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64365689
Ingrid en Djeez, dit is natuurlijk niet de kerst geweest zoals jullie hem voorgesteld hadden.
Succes met spoelen morgen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_64380739
En weer was er om 12.00 al gespoeld. De 3e keer al! Hier kwamen we te laat achter. Een verpleegkundige ging het voordoen met uitleg, zodat we het morgen zelf kunnen gaan doen onder begeleiding. Kwam wel heel weinig uit en toen las ze later tot haar verbazing dat het al gedaan was. Vond ze zelf ook zeer vreemd. Verder ging het flesje een stuk beter dan gisteren. Andere speen erop, een 1,2,3. Morgen eens kijken of we zelf nog een fles hebben met zo'n speen. Anders in de stad kijken. Kim was mee, dat ging redelijk. Ze was wel erg druk en rende vaak de gang op. Ze vond het wel leuk om Tyler te zien.
  Jubileum moderator vrijdag 26 december 2008 @ 18:57:04 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64381959
Jeetje het schort daar wel een beetje aan communicatie zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:16:25 #233
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64383541
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 17:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
En weer was er om 12.00 al gespoeld. De 3e keer al! Hier kwamen we te laat achter. Een verpleegkundige ging het voordoen met uitleg, zodat we het morgen zelf kunnen gaan doen onder begeleiding. Kwam wel heel weinig uit en toen las ze later tot haar verbazing dat het al gedaan was. Vond ze zelf ook zeer vreemd. Verder ging het flesje een stuk beter dan gisteren. Andere speen erop, een 1,2,3. Morgen eens kijken of we zelf nog een fles hebben met zo'n speen. Anders in de stad kijken. Kim was mee, dat ging redelijk. Ze was wel erg druk en rende vaak de gang op. Ze vond het wel leuk om Tyler te zien.
Vervelend dat ze al gespoeld hadden!
De 1-2-3 spenen wordt verkocht bij Etos en AH Hou er wel rekening mee dat als je een Difrax S fles gebruikt deze spenen erg vervelend zijn omdat het n megapuzzel is om m de hele tijd op de juiste plek te krijgen van de fles.
Ik hoop dat jullie morgen dan wel eindelijk zelf kunnen spoelen zodat jullie hier ook de "benodigde handigheid" in krijgen.
Fijn dat Kim weer is mee geweest en er toch van genoten heeft.
Veel succes morgen!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64383679
nou zie ik dit heul toevallig en voel ik me toch geroepen om te waarschuwen, want 1-2-3 speentjes zijn (iig volgens difrax zelf) helemaal niet geschikt voor kleintjes onder het half jaar. ze zeggen allemaal dat je die moet gebruiken (CB, vlos, kraam, etc..) en bij seleentje beviel het totaal niet (ik heb anderen ook al gehoord erover). zie het flesvoedingtopic.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64383841
Simmu, is het niet meer het geval dat het niet voor elk kleintje even goed werkt maar dat als het wél goed werkt het geen probleem is? Om nou meteen te waarschuwen en te zeggen dat het niet geschikt is terwijl het misschien voor Tyler juist wel goed werkt...
pi_64384015
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef owlet het volgende:
Simmu, is het niet meer het geval dat het niet voor elk kleintje even goed werkt maar dat als het wél goed werkt het geen probleem is? Om nou meteen te waarschuwen en te zeggen dat het niet geschikt is terwijl het misschien voor Tyler juist wel goed werkt...
misschien dat het voor tyler wel werkt hoor, maar wij hadden er veel problemen mee toen wij het van iedereen moesten gebruiken. en toen had ik uiteindelijk op advies van hiero difrax zelf gemaild, en die zeiden toen dat het 1-2-3 speentje geschikt is voor oudere kindjes. erna heb ik er in het flesvoedingtopic nog meer mensen over gehoord, dat ze het allemaal aanraden en dat het voor geen meter werkt. dan vind ik het iig de moeite waard om te zeggen met alle info erbij dat ze zelf kunnen zoeken.

maar die discussie ga ik hier niet voeren, ik wilde enkel kwijt dat het 1-2-3 speentje niet altijd bevalt. als je echt die discussie aan wilt gaan moet je dat wellichtr met BE ofzo doen. daar kreeg ik namelijk van op mijn donder dat ik om te beginnen dat ding gebruikte
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64386618
In het ziekenhuis gebruiken ze de 123 speen. Die gaat een stuk beter dan de gewone. Daarmee deed hij er 30 minuten over. En nu ongeveer een kwartier.
Maar de ziekenhuisspenen zijn natuurlijk wel anders dan de "gewone" uit de winkel.
Ik denk dat het sowieso gewoon uittesten is. Zowel in Assen, als in Groningen hebben ze slechte ervaringen met Avent, ik weet niet meer waarom. Bij Kim bevielen die geloof ik ook niet.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 december 2008 @ 18:13:11 #238
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64405791
We zijn net weer terug van een middagje Tyler. Omdat we een half uur hadden vastgestaan in het Groningse stadsverkeer (waarom moest iedereen vandaag zo nodig naar het vlakbij gelegen Ikea ) kwamen we later dan verwacht. Omdat we zagen dat de verpleegkundige met zijn luier bezig was, vreesden we voor de vierde maal achter het net te vissen. Maar gelukkig, ons mannetje had spontaan een poepluier geproduceerd!

Het gaat zichtbaar steeds beter met Tyler. Omdat zijn status was weggehaald, konden we de updates helaas niet inzien. Maar volgens de zuster is hij weer vijftien gram aangekomen en heeft hij alle flesjes leeggedronken. En dat is goed nieuws. Nu drintk hij acht maal vijftig cc op een dag, als dit zo doorgaat, willen ze een voeding schrappen, het liefst 's nachts natuurlijk.

Vandaag was het Ingrids beurt om onder begeleiding Tylers darmen te spoelen. Ondanks dat hij erg tegenstribbelde en de verpleegkundige hem moest vasthouden, viel het Ingird reuze mee. Alleen het slangetje inbrengen vond ze raar. Hiernaar mochten wij ons kereltje op eigen verzoek in badje doen, dat was ook al weer twee weken geleden voor ons.

De hele tijd schreeuwde Tyler zijn longen leeg, maar eenmaal in het water bleek hij erg relaxt. Zo lekker vond hij het in het badje! Hij liet mooi alles over zich heen komen, en genoot zichtbaar. Omdat ik hem had gebadderd, was het Ingrids beurt om Tyler zijn flesje te geven. En deze dronk hij weer met smaak leeg. Als we alles onder de knie krijgen, mag hij eind volgende week (vrijdag ofzo) naar huis!

Ik ben nog even naar het werk geweest (zij moesten overwerken) en heb even geregeld dat ik twee weken vakantie mag opnemen als Tyler eenmaal thuis is. Als tegenprestatie moet ik komende week een paar ochtenden even werken, om te zorgen dat ze niet nog verder achterlopen. Echt geweldig geregeld!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:24:48 #239
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64406094
Super Djeez!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64406457
Fijn dat er zoveel vooruitgang inzit hoor! Dat ventje komt er echt wel bovenop!

En mooi dat ze op je werk zo flexibel zijn, dat hoor je ook niet overal (al vind ik dat dan weer niet meer dan logisch, maar toch)
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:38:18 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64408219
Goed zo Tyler

En top van je werk Djeez.

Ingrid, let je goed op jezelf..
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:31:29 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64410139
Haha Simmu! Ehm ja, dat was ik ja.
Maar... ik ben het er ook wel een klein beetje mee eens dat het in dit geval mss wel eens de uitkomst kan zijn. Tyler heeft natuurlijk een hele andere start gehad dan jouw kindje en het lijkt erop dat hij op dit moment nog niet genoeg kracht heeft om een tijdje achter elkaar te drinken. Als het dan met de 1-2-3 sneller gaat en hij wel alles wat moet binnen krijgt is dat in dit geval alleen maar goed.

Maar je bedoelingen waren goed toch?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 december 2008 @ 20:49:11 #243
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64410861
We hebben vandaag goed gekeken naar een fles, en zijn naar huis gegaan met een Dr. Brown fles. Kim had destijds net zo'n fles, al heette het toen nog B-Free. Na gemartel met tientallen flessen was dit voor haar de beste waar ze maanden goed uit heeft gedronken. Nu wilden we daarvoor aan wezen en hebben een soortgelijke fles op de kop getikt. Helaas zijn hier geen 1-2-3 spenen voor te krijgen voor 0 maanden....
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64411763
Ik zag vandaag dat de 1-2-3 spenen overal vanaf 3 maanden zijn. Behalve die van dodie. Die is ook gelijk een stuk duurder. 5,- voor een speen en 5,- voor een fles. Terwijl je voor een simpel klein flesje bij bijvoorbeeld etos 2,- en speen ook zoiets betaald. Maar eerst deze fles uitproberen.

Bij deze fles is er uberhaupt geen 1-2-3 speen trouwens.
Maar die van het ziekenhuis is niet te vergelijken met wat voor merk dan ook.
Dus het is gewoon uittesten.

Het spoelen ging dus best goed. Best lastig nog om het slangetje in te brengen. Misschien dat thuiszorg een week kan komen helpen als we net thuis zijn. Lijkt me trouwens ook wel heel moeilijk om alleen te doen. Zoals Djeez al zei, was hij best druk met zijn beentjes aan het trappelen. Dus moet je die met 1 hand vasthouden en met de andere hand slangetje inbrengen en dan het water inspuiten.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:28:59 #245
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64412225
Ik hoop voor jullie dat de fles Tyler bevalt.
Ik heb (voordat ik wist waarom Thijmen niet goed dronk) een vermogen aan flessen uitgegeven.
Ik kan zo een winkeltje beginnen.

Uiteindelijk bevalt mij de difirax s-fles het meest. Met de S speen.

Succes met alles.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:30:22 #246
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64412267
Jongens, dat klinkt gewoon hartstikke goed allemaal. Houd de moed erin!
Lekker douchen!
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:09:47 #247
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64413489
Ingrid, anders vraag je of je zo'n fles mee kunt krijgen, met een paar speentjes? Dan zit je niet met je handen in het haar mocht de fles die je gekocht hebt Tyler niet bevallen.

Of je probeert die fles vast uit nu hij nog in het ziekenhuis ligt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_64414291
Wat fijn dat t zo goed gaat met Tyler! Fijn dat hij ook als soms zelf een poepbroek fabriceert, zal vast een goed teken zijn

Ik heb anders nog wel een dodie met 123 speen liggen (de speen is wel even gebruikt, dus die moet je wel vervangen...of goed uitkoken..weet niet of dat mag) , dus als je die toch wilt proberen dan geef maar een gil, dan stuur ik m wel op.
pi_64414514
Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Tyler!!! . Mijn zoon had een soortgelijke start als Tyler. Die lag na een week terug in het ziekenhuis omdat hij gal spuugde en niks binnenhield, ook geen sondevoeding. Hij bleek een malrotatie te hebben en heeft ook z'n voeding op deze manier moeten opbouwen...Maar 8x50 ml is echt al heel erg goed! Hopelijk is hij snel thuis!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_64414585
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat fijn dat t zo goed gaat met Tyler! Fijn dat hij ook als soms zelf een poepbroek fabriceert, zal vast een goed teken zijn

Ik heb anders nog wel een dodie met 123 speen liggen (de speen is wel even gebruikt, dus die moet je wel vervangen...of goed uitkoken..weet niet of dat mag) , dus als je die toch wilt proberen dan geef maar een gil, dan stuur ik m wel op.
Wat lief! Ik pm je even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')