Dan is het nu dus niet druk ...quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:43 schreef Yoda87 het volgende:
Tis wel erg druk hier. Normaal hebben we al meerdere pagina's rond deze tijd.
goede morgen! aftellen voor vakantie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Painted_Horse het volgende:
Goedemorgen, het aftellen is begonnen
goede morgen marijke! even vakantie, even helemaal niksquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En inderdaad Dracu, ik tel af voor de vakantie
Ja, echt heeeerlijk, ben er helemaal aan toe! Al ga ik maandag en dinsdag wel eerst shoppen (ga dinsdag naar Groningen met mams, leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen marijke! even vakantie, even helemaal niks
Jammer van de geen-vakantie, maar klinkt gezellig met je zus! Veel plezierquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
ik heb officieel geen vakantie! maar naast alle familie verplichtingen of eigenlijk door, komt mn zus ook deze kant op en daar heb ik wel zin in!
Ga je kaal?quote:
DevilsWhorequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige die al vakantie heeft sinds gistermiddag?
Trevland
Chill. Ik moest alleen gistermiddag heel even naar school.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
DevilsWhore![]()
Denk het wel(ik pas vanaf woensdag avond vakantie)
ik denk dat jij mij verkeert begrijpt. Ik heb pas vanaf de dag voor kerst vakquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chill. Ik moest alleen gistermiddag heel even naar school.
Chill was sarcastisch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat jij mij verkeert begrijpt. Ik heb pas vanaf de dag voor kerst vakmaar dan wel maandag 5 weer beginnen.
Aha maar die tentamens maken het wel weer een stuk minden dus dan moet je ook nog leren in je vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chill was sarcastisch.
ik hoef woensdag 7 pas weer te beginnen, maar dan heb ik wel gelijk 3 tentamens.
Ja heul veul.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha maar die tentamens maken het wel weer een stuk minden dus dan moet je ook nog leren in je vakantie
hoest?quote:
moggequote:
Schaap.quote:
Meuh!quote:
En je vergeet mij gewoonquote:
Draakje!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
nog even goede morgen Netsplitter, tjawatnu, DW, het hupt, Trevland, Lanibroekje, Ezechielk en Ajf!
en alle andere die ik vergeet
quote:
quote:
quote:
Mogguh Trevlandquote:
Morge draculettetjequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
nog even goede morgen Netsplitter, tjawatnu, DW, het hupt, Trevland, Lanibroekje, Ezechielk en Ajf!
en alle andere die ik vergeet
Insgelijksquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
ben met ronja op pad!
fijne middag allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |