Mooi topic

Op de goudvissen na heb ik twee huisdieren die overleden zijn.
De eerste was Lucky, mijn hangoorkonijntje.
Het was geen lieverdje en je kon hem niet echt aaien of op schoot nemen, maar verder was hij net een hond.
Kwam elke ochtend naast mijn bed bedelen om een boterham die hij zo lekker vond, want ja, hij liep vrij door het huis heen. Meneer kon zelf zijn kooi open maken en zelfs slotjes waren niet genoeg om hem binnen te houden, dus hebben we dat maar opgegeven

Toen we gingen verhuizen van een bovenwoning naar een benedenwoning mocht hij lekker in de tuin struinen

Mooi buitenhok gekocht waar hij eigenlijk alleen 's avonds in moest, wat hij eigenlijk heul niet leuk vond
Op een avond in februari kon ik 'm nergens vinden en ben ik gaan zoeken. Scheel als ik was zag ik niet dat 't arme beest naast zijn kooi lag, dood..

De dag ervoor was hij blijkbaar al wat ziekig, want toen kwam hij even op schoot zitten, zomaar
Heb helaas geen foto's van hem

Hij is toch een jaar of 7 geworden

Sushi, ons kleine krengetje dat langzaam bij begon te draaien is in maart van dit jaar overleden

We hadden twee asielkatjes uit een hokje gehaald en geadopteerd, Cato en Sushi.
Cato wende heel snel, maar Sushi bleef onwennig, bang en vals..

hij viel ons uit het niets aan, plaste het huis onder en wij waren ten einde raad.
Net toen hij begon te wennen, we hadden toch besloten hem wéér een kans te geven en ineens draaide hij bij

, werd hij ziek.
Na een antibiotica kuur knapte hij wel wat op, maar zodra die afgelopen was stortte hij weer in.
Op 31 maart 2008 is hij overleden, nog geen half jaar oud

De mensen van het asiel waar we hem hebben laten cremeren zeiden dat hij uberhaupt niet gezond was. een hartaanval had gehad en zijn balletjes nog niet eens waren ingedaald

een katje met 't syndroom van down dus
Ik mis 'm nog steeds wel, al hebben we nu een andere leuke deugniet erbij, Sushi was toch sushi, toen hij eenmaal bijgedraaid was en doorhad dat wij hem niets zouden doen

![]()
![]()