Bij mijn konijnen heb ik nu wel zoiets van "geen nieuwe meer" Bij de honden ed was het bij ons altijd zo dat je het aan zag komen, konijnen zijn altijd ineens dood, dat is echt een harde klap. Voor mij dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat iedereen daar wel 'last' van heeft, dat we onze oude huisdieren nog erg missen af en toe. Tja... wat kun je er tegen doen!? Aan de ene kant wil je nooit meer een ander, aan de andere kant hou je van dieren....
Wil je dan geen nieuwe meer, omdat je het gevoel hebt dat je ze niet wilt 'vervangen', of omdat ze gewoon te makkelijk en te snel dood gaan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mijn konijnen heb ik nu wel zoiets van "geen nieuwe meer" Bij de honden ed was het bij ons altijd zo dat je het aan zag komen, konijnen zijn altijd ineens dood, dat is echt een harde klap. Voor mij dan.
En daar kun je hier over praten
PCB was sowieso mijn allertofste konijn. Maar vooral omdat de klap te hard is ja. k geef eerlijk toe, ik zou zonder konijnen kunnen, maar nooit zonder hond. Zou ook wel zonder kat kunnen, maar nog steeds nooit zonder hond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wil je dan geen nieuwe meer, omdat je het gevoel hebt dat je ze niet wilt 'vervangen', of omdat ze gewoon te makkelijk en te snel dood gaan?
Dat is de natuur hè, alleen de sterkere exemplaren overleven.quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef Stali het volgende:
Zal er geen topic over openen... maar het is hier op moment van schrijven -12 graden.
En ik vind het echt zo zwaar ruk voor de daklozen en ook alle dieren die buiten zijn..
Jij bent een sterk en groot figuur met reserves en daarom mag jij vannacht best eens buiten slapen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de natuur hè, alleen de sterkere exemplaren overleven..
Ik beschik alleen niet over een pels hè. Bovendien mijn soort heeft een beschaving voort gebracht, aan het eind van de lijn tot nu toe waarvan ik leef en die dus naast stenen omhulsels, de cv heeft opgeleverd, een uiterst handige uitvinding als het zo koud is.quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent een sterk en groot figuur met reserves en daarom mag jij vannacht best eens buiten slapen..
Superieur aan alles he?quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik beschik alleen niet over een pels hè. Bovendien mijn soort heeft een beschaving voort gebracht, aan het eind van de lijn tot nu toe waarvan ik leef en die dus naast stenen omhulsels, de cv heeft opgeleverd, een uiterst handige uitvinding als het zo koud is.
Ik denk dat de notie superieur/inferieur niet geheel op zijn plaats is, wel dat de mens idd leerde om dieren en mensen te scheiden, aangezien dieren voor de mens nare parasieten met zich mee konden brengen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Superieur aan alles he?
Maar Ollie zet je niet buiten natuurlijk. Ik mag het toch wel klote vinden voor die arme dieren buiten.
Paarden zonder dek, vogels, katten en ja, ook veldmuizen. Al Gore lijkt ze ook flink in de steek te laten met -12.
Jeezz.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de notie superieur/inferieur niet geheel op zijn plaats is, wel dat de mens idd leerde om dieren en mensen te scheiden, aangezien dieren voor de mens nare parasieten met zich mee konden brengen.
Dankjewel, ik vind deze discussie hier namelijk helemaal niet op z'n plek.quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeezz.
Ik heb toch maar topic geopend. Want dit is in memoriam en gene discussie.
Oh mooie Kayaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:54 schreef P_B het volgende:
Even serieus nu. Precies 2 weken geleden hebben we afscheid moeten nemen van Kaya.
[ afbeelding ]
Wat zieligquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
mijn parkiet is dood![]()
hij was al een hele tijd ziek, een soort van epilepsie, maar volgens de DA kon dat verder lichamelijk geen kwaad![]()
[ afbeelding ]
tja, weet het natuurlijk niet zeker, maar verder was er weinig aan te zien/merken....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
Maar is hij echt dood gegaan aan de epilepsie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |