Haha, ik zie trouwens net in de grafiekjes de belasting op mijn home servertje en de internet verbinding, ivm die avatars...quote:

Meestal kies ik op uiterlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Wat wil je er mee kunnen? Moet hij foto's kunnen maken? Koffie zetten? etcetc of wil je bellen en mailen?
Ik zit op het zelfde punt namelijk en ga voor een toestel dat kan bellen en smsen, de rest is toch onzin wat mij betreftEn dan een Samsung of Nokia die niet te duur is

Hatseklatssnateraarquote:
ik vind 24" al te grootquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zou een 28" monitor overdreven zijn

Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:

Die van mij is inmiddels terug. Maar er mist nog 1quote:

Hangt af van het feit wat je ermee wilt doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:

LG Shine Pinkquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Help
Stel dat je een nieuwe telefoon mag uitzoeken, voor een nieuw abbonement bij je provider.
Welke telefoon zouden jullie dan kiezen en waarom?

Ik heb 3 jaar geleden een blik met rode Schotse ruit gekocht op het vliegveld... Zaten boterbabbelarachtige snoepjes in volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Californium het volgende:
DaMart![]()
Fruts
![]()
Gaat primazin om naar huis te gaan joh
Heb trouwens je butterscotch snoepjes niet kunnen vindenHoe ziet het eruit.... wel heel veel butterscots koekjes maar snoepjes

vlieg woensdagquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden een blik met rode Schotse ruit gekocht op het vliegveld... Zaten boterbabbelarachtige snoepjes in volgens mij.
Wanneer vlieg je naar huis? Ben je daarna ook weer wat meer online ivm tijd voor de 30e afspreken?
En heel stiekem ben ik nieuwsgierig of er nog updates zijn over de laptop en collega.

Ah, nog even geduld dus!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:32 schreef Californium het volgende:
[..]
vlieg woensdagDus nog een paar daagjes... dan ben ik vast wel weer even on-line
Persoonlijke dingen van de laptop kunnen halen zou inderdaad wel prettig zijn jaquote:en geen nieuws over laptop...misschien dat ik m mee naar huis kan nemen om mijn foto's eraf te halen...dat zou wel top zijn
en niets over collega![]()
Op het blik staat butterscotch. Ik zal er straks anders even een foto van maken en hier posten, als je dat handig vindt? Er zitten alleen geen snoepjes meer inquote:Ik zal nog eens even goed kijkenweet je zeker dat het niet fudge was?

o ik ben van computer geswitsht.... dus pm is mogelijk nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, nog even geduld dus!En zou wel handig zijn als je in Nederland even je MSN of PM kon gebruiken dan, om e.e.a. voor de 30e af te stemmen
.
[..]
Persoonlijke dingen van de laptop kunnen halen zou inderdaad wel prettig zijn ja.
[..]
Op het blik staat butterscotch. Ik zal er straks anders even een foto van maken en hier posten, als je dat handig vindt? Er zitten alleen geen snoepjes meer in.

hoe dra-ma-tisch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
Ey Indah
Ik zou vanavond 2 borrels hebben (werk en uitzendbureau) maar ik moet weer werken
Ga dus echt wel ff zeggen dat zo mn sociale leven (heb ik dat dan?) helemaal naar de kut gaat

Kerstborrels doen ze hier niet aan, maar gewoon borrelen vanavond weer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo. Nog even de ravage van de kerstborrel van gisteren opgeruimd

Nou ja, dan heb je nu wat leesvoer in de PM zittenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
o ik ben van computer geswitsht.... dus pm is mogelijk nu![]()
maar nu even werken![]()

Stevig brood dan, als het gaten slaat in je bureauquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisterenavond mn brood op mn buro laten liggen.
Nu zit er een gat in.

nee snuggles. Een gat in mijn brood. En ik zal je vertellen wat dat betekent: Muizen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Stevig brood dan, als het gaten slaat in je bureau.

Als het ratten waren, had je er een prima kerstdiner van kunnen makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee snuggles. Een gat in mijn brood. En ik zal je vertellen wat dat betekent: Muizen.

Door een beest?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisterenavond mn brood op mn buro laten liggen.
Nu zit er een gat in.

Vallen zetten danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee snuggles. Een gat in mijn brood. En ik zal je vertellen wat dat betekent: Muizen.

Dus doe je dat toch lekker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
Met de eindstreep voor de kerstvakantie opdoemend aan de horizon van mijn werkdag, krijg ik steeds minder zin om mij op werk te richten en kijk ik liever toe hoe de eindstreep in zicht komt.

Nee, ik had nog voldoende vakantiedagen staan om vanaf maandag vrij te zijn!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
eindstreep eindstreep
WOensdagmiddag pas ja.

Loting CLquote:

Zitten leuke wedstrijden tussenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Loting CL
Real Madrid – Liverpool
Atletico Madrid – Porto
Arsenal – AS Roma
Villareal – Panathinaikos
Juventus – Chelsea
Olympique Lyon – Barcelona
Manchester Utd - Internazionale
Sporting Lissabon – Bayern Munchen

Bierquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
Dus

Wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
en tieten?

Die van mij ook. Mocht hij winnen, dan is de prijs alleen wat aan de kleine kant voor mijn maat 47quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:05 schreef BrandX het volgende:
de ava van Ladylike en mijzelf zijn genomineerd

Oh, er is ongetwijfeld iemand te vinden aan wie ik het zou kunnen doneren!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef BrandX het volgende:
dan weet jij vast wel een lieftallige dame die je er een plezier mee kan doen
Ik hoef die dame niet te zijn overigens (dus dit is geen stille hint) want ik loop sinds jaar en dag 's-zomers en 's-winters met slippers door het huis, en ja, zonder sokken![]()
Zou zelfs het liefst ook in dit weer gewoon de straat op gaan op mijn slippersik ben loco, ik weet het

Sinterklaas had er met paard en pieten en al in kunnen verdwalen bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, er is ongetwijfeld iemand te vinden aan wie ik het zou kunnen doneren!
Maar maat 47 is sowieso wel lastig. Met schoenen uitzoeken en met Sinterklaas. Als ik dit jaar een schoen had gezet, dan had er waarschijnlijk een gedicht met de volgende strekking in gezeten:
Van iedereen stopt Sint de schoenen vol
Maar die van jou brengen hem geen lol.
Want jij maakt de Sint wel heel snel blut
Door het zetten van die bodemloze put.

Zoiets ja. De pakjesboot zou niet meer lijken te zijn dan een reddingssloep, als je hem naast mijn schoenen zou zetten/quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinterklaas had er met paard en pieten en al in kunnen verdwalen bedoel je?

Kort maar krachtigquote:

Weer even lekker anderhalf uur verblunderd aan een uitsmijter en een kop koffie in de stadquote:

Zo, Fiorentinaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Frutsel het volgende:
Weer die Fransen
NEC - HSV
Fiorentina - Ajax
Marseille - FC Twente

quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Frutsel het volgende:
Weer die Fransen
NEC - HSV
Fiorentina - Ajax
Marseille - FC Twente

hey scheetjequote:

Ik los je vanavond pas afquote:

dank jequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welkom terug in de beschaafde wereld!

Erg hequote:

nee, even wat spul naar een opdrachtgever gebracht, en ondertussen een client blijgemaakt die helemaal gek is op busjes (´t is even wennen een autist als bijrijder, maar het wentquote:

Mooi tijjd om ff die regering om te wisselenquote:

Vloeibaar witmaak spul?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef Klonk het volgende:
nee, even wat spul naar een opdrachtgever gebracht,

Doen ze ieder weekendquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi tijjd om ff die regering om te wisselen

[Dr_Flash]Reageerbuisjes? [/Dr_Flash]quote:

Je wietplantage is weer leeg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, even wat spul naar een opdrachtgever gebracht, en ondertussen een client blijgemaakt die helemaal gek is op busjes (´t is even wennen een autist als bijrijder, maar het went)

ruitenwissers kon ie niet bij, voor de rest kon dat best eens even gebeurt zijn jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Dus je reed af en toe met alle ruitenwissers aan terwijl je mistlicht en gevarenlichten brandden?
oh geweldig

Jij zult wrs de enige zijn geweest waarvan alle lichten het WEL dedenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ruitenwissers kon ie niet bij, voor de rest kon dat best eens even gebeurt zijn ja![]()
maar goed, echt opvallen doet dat toch niet in Belgiestan

Fijn, zo'n secondant waar je op kunt bouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[Dr_Flash]Reageerbuisjes? [/Dr_Flash]

SPAMquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |