Nee, ik had nog voldoende vakantiedagen staan om vanaf maandag vrij te zijn!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
eindstreep eindstreep
WOensdagmiddag pas ja.
Loting CLquote:
Zitten leuke wedstrijden tussenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Loting CL
Real Madrid – Liverpool
Atletico Madrid – Porto
Arsenal – AS Roma
Villareal – Panathinaikos
Juventus – Chelsea
Olympique Lyon – Barcelona
Manchester Utd - Internazionale
Sporting Lissabon – Bayern Munchen
Bierquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
Dus
Wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
en tieten?
Die van mij ook. Mocht hij winnen, dan is de prijs alleen wat aan de kleine kant voor mijn maat 47quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:05 schreef BrandX het volgende:
de ava van Ladylike en mijzelf zijn genomineerd
Oh, er is ongetwijfeld iemand te vinden aan wie ik het zou kunnen doneren!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef BrandX het volgende:
dan weet jij vast wel een lieftallige dame die je er een plezier mee kan doen
Ik hoef die dame niet te zijn overigens (dus dit is geen stille hint) want ik loop sinds jaar en dag 's-zomers en 's-winters met slippers door het huis, en ja, zonder sokken![]()
Zou zelfs het liefst ook in dit weer gewoon de straat op gaan op mijn slippersik ben loco, ik weet het
Sinterklaas had er met paard en pieten en al in kunnen verdwalen bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, er is ongetwijfeld iemand te vinden aan wie ik het zou kunnen doneren!
Maar maat 47 is sowieso wel lastig. Met schoenen uitzoeken en met Sinterklaas. Als ik dit jaar een schoen had gezet, dan had er waarschijnlijk een gedicht met de volgende strekking in gezeten:
Van iedereen stopt Sint de schoenen vol
Maar die van jou brengen hem geen lol.
Want jij maakt de Sint wel heel snel blut
Door het zetten van die bodemloze put.
Zoiets ja. De pakjesboot zou niet meer lijken te zijn dan een reddingssloep, als je hem naast mijn schoenen zou zetten/quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinterklaas had er met paard en pieten en al in kunnen verdwalen bedoel je?
Kort maar krachtigquote:
Weer even lekker anderhalf uur verblunderd aan een uitsmijter en een kop koffie in de stadquote:
Zo, Fiorentinaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Frutsel het volgende:
Weer die Fransen
NEC - HSV
Fiorentina - Ajax
Marseille - FC Twente
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Frutsel het volgende:
Weer die Fransen
NEC - HSV
Fiorentina - Ajax
Marseille - FC Twente
hey scheetjequote:
Ik los je vanavond pas afquote:
dank jequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welkom terug in de beschaafde wereld!
Je bent bier wezen kopenquote:
Erg hequote:
nee, even wat spul naar een opdrachtgever gebracht, en ondertussen een client blijgemaakt die helemaal gek is op busjes (´t is even wennen een autist als bijrijder, maar het wentquote:
Mooi tijjd om ff die regering om te wisselenquote:
Vloeibaar witmaak spul?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef Klonk het volgende:
nee, even wat spul naar een opdrachtgever gebracht,
Doen ze ieder weekendquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi tijjd om ff die regering om te wisselen
[Dr_Flash]Reageerbuisjes? [/Dr_Flash]quote:
Je wietplantage is weer leeg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, even wat spul naar een opdrachtgever gebracht, en ondertussen een client blijgemaakt die helemaal gek is op busjes (´t is even wennen een autist als bijrijder, maar het went)
ruitenwissers kon ie niet bij, voor de rest kon dat best eens even gebeurt zijn jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Dus je reed af en toe met alle ruitenwissers aan terwijl je mistlicht en gevarenlichten brandden?
oh geweldig
Jij zult wrs de enige zijn geweest waarvan alle lichten het WEL dedenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ruitenwissers kon ie niet bij, voor de rest kon dat best eens even gebeurt zijn ja![]()
maar goed, echt opvallen doet dat toch niet in Belgiestan
Fijn, zo'n secondant waar je op kunt bouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[Dr_Flash]Reageerbuisjes? [/Dr_Flash]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |