Dat is meer voor bea haar figuur jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
"Voor de zwaardere dagen" zullen we maar zeggen:
[ afbeelding ]
zeshonderdduizend. Per dag. En hier hebben we in 10 jaar tijd nog niet de helft bij elkaar gekloond. En toch is dit altijd traag en down. En dat niet. Ra ra.quote:De sociale netwerksite Facebook ondergaat de laatste paar weken een explosieve groei. De afgelopen weken is het aantal aanmeldingen gestegen naar meer dan 600.000 nieuwe gebruikers per dag.
Ja hoor. Alleen enorm moe.quote:
Ja precies. Tot mijn verbazing lag er een belastingstoeslag voor me klaar van 700 euro. Altijd lekkerquote:
Altijd fijn, maar niet heus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, iedere cent is er eentje. Ik zou het wel weten, met mn fijne hypotheek aan mn kont
Yeah same 2 uquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Altijd fijn, maar niet heus.
Ik ben de laatste tijd enorm weinig op FOK present. Dus mocht ik je een dezer dagen niet spreken. Fijne laatste dagen van het jaar dude!!
het lokale sloopbedrijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... wie helpt mee om die elektronische haan van de bovenburen virtueel de nek om te draaien?
Ik doe het liever zelf. Als wraak voor de vele veel te vroege ontwaakmomenten in de weekenden...quote:
Doei Klonkquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:41 schreef Klonk het volgende:
veel plezier dan maar
ik ben er vantussen, ajuuuuuuuuuuuuuuuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |