quote:
Je kan het beter waarschijnlijk? PICS!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik snap waarom die voor een tiener kiest
Ik heb dan ook geen vriendin die 13 jaar jonger is, wat in mijn geval strafbaar zou zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan het beter waarschijnlijk? PICS!!!
Dat is volgens mij wel dezelfde dame hoor? Alleen op die eerste foto met heeeeeel veel make-up.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:57 schreef DaFan het volgende:
[ afbeelding ]
Hyves hier: http://sycko49.hyves.nl/?ref=sr
Al lijkt me dat een fake
Ze heet dus Guilia Wolthuis, dan maar even verder Googlen:
[ afbeelding ]
Ik doelde op het profiel of de maker ervan zelf. Ze heeft 1 Hyvesvriendje en ik neem eigenlijk aan dat ze geen profiel heeft/meer heeft/verborgen is van de zoekfunctie.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel dezelfde dame hoor? Alleen op die eerste foto met heeeeeel veel make-up.
Wat is veel te jong volgens jou?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:11 schreef JohnDope het volgende:
Mensen die een veel jongere partner hebben, sporen allemaal niet.
*Ruikt onraad bij Snakey*quote:Op donderdag 18 december 2008 23:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat is veel te jong volgens jou?
En de enige vriend is ttoevallig Gerard Ekdom, collega-jock van Giel bij 3FMquote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik doelde op het profiel of de maker ervan zelf. Ze heeft 1 Hyvesvriendje en ik neem eigenlijk aan dat ze geen profiel heeft/meer heeft/verborgen is van de zoekfunctie.
De 'model'-foto is overal te vinden namelijk.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de enige vriend is ttoevallig Gerard Ekdom, collega-jock van Giel bij 3FM
Vind je haar lekker, heus?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:32 schreef Stali het volgende:
Giel heeft een lekker jong wijf.
Oh men de kift hier, schitterend..
Tussen een achttien- of een zeventienjarige zit idd een veel groter verschil jaquote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik zie niet in waarom er verschil zou zitten tussen een veertien- of een zeventienjarige neuken, beiden weten absoluut nog niet waar ze mee bezig zijn...
Paultjuhhh valt ook op hem.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:45 schreef bierzuipert het volgende:
hoe kan die chick nou op hem vallen![]()
![]()
Wat weet ik er ook van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vind je haar lekker, heus?
Giel Beelen had een keer de buurvrouw van de bakker van mijn moeder's achternicht niet voorgelaten bij de Albert Heijn terwijl ze maar 2 dingetjes had!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef cultheld het volgende:
Beelen is voor geen cent te vertrouwen; de vriend van mijn zusje heeft een vriendin die bij Beelen in de uitzending was beland. Hij had een foto van haar opgezocht en haar een mail gestuurd dat ie haar toch wel leuk vond en of ze niet met hem af wou spreken. Ze heeft dat vriendelijk afgewezen, maar het geeft aan hoe Beelen in elkaar zit. Zonder schaamte misbruik maken van de positie waarin hij verkeert en tegelijkertijd veroordeelt hij anderen die dat doen alsof hij de paus is.
Als Beelen onder een auto zou komen, zou ik het niet erg vinden.
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef cultheld het volgende:
Beelen is voor geen cent te vertrouwen; de vriend van mijn zusje heeft een vriendin die bij Beelen in de uitzending was beland. Hij had een foto van haar opgezocht en haar een mail gestuurd dat ie haar toch wel leuk vond en of ze niet met hem af wou spreken. Ze heeft dat vriendelijk afgewezen, maar het geeft aan hoe Beelen in elkaar zit. Zonder schaamte misbruik maken van de positie waarin hij verkeert en tegelijkertijd veroordeelt hij anderen die dat doen alsof hij de paus is.
Als Beelen onder een auto zou komen, zou ik het niet erg vinden.
Ja ik denk het. Waarschijnlijk windt hij je zo om z'n vinger.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:05 schreef Stali het volgende:
Maar bij e.o.a. Hugh Hefner is het allemaal doodnormaal. Terwijl ik Hugh bv. ook geen aantrekkelijke kerel vind. Misschien moet ik hem es beter leren kennen..
Al die jonge vrouwen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Waarschijnlijk windt hij je zo om z'n vinger.
Zal best; status, geld en macht heeft hij in ieder geval in overvloed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Al die jonge vrouwen...
Hij moet IRL toch wel iets hebben, denk ik.
Btw, ik moet slapen, morgen weer gruwelijke spijt.
Welterusten voor zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |