Die ook inderdaad. Erg jammer.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Hit me TV al heb ik even een uurtje niet geluisterd dus ik kan er naast zitten
Die stonden nummer 1 in mijn top-5. Jammer dat het niet aangeslagen is.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heb Jack & Alicia ook gemist vanavond..
Toen ie zichzelf officieel geweldig ging vinden was het overquote:
Was Amy MacDonald niet van 2007 of gaat de tijd niet zo snel?quote:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:56 schreef broer het volgende:
Ik ben het trouwens helemaal niet met het Nederlandse volk eens, zo blijkt.
1. Jack White/Alicia Keys - Another Way To Die
2. Elbow - One Day Like This
3. The BPA ft. Dizzee Rascal & David Byrne - Toe Jam
4. Portishead - Machine Gun
5. N.E.R.D. - Everyone Nose
Voelt toch wel goed, ergens.
Gotye, die ook in mijn Top 5 stond, is ook niet gedraaid.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillen zal ik maar zeggen dan.
Ik heb zelf geen lijstje gemaakt, maar het zal in de topregionen bestaan uit Killers, Gotye, Mgmt en waarschijnlijk ook nog wel Krezip.
Ik heb een lijstje gemaakt voor de 3VOOR12-Lokaal-site waar ik wel eens wat voor doe. Anders was ik er ook niet aan begonnen, hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zelf geen lijstje gemaakt, maar het zal in de topregionen bestaan uit Killers, Gotye, Mgmt en waarschijnlijk ook nog wel Krezip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |