Eej a moiquote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik heb gewoon een heeeel topic gemistword nog wat straks met SR
![]()
Mja, net thuis, 12 uur op men pootjes gestaan, en morgen weer fris beginnen, dus ik kom ff zwaaien
![]()
![]()
![]()
Van Coen verwacht ik trouwens niet bijster veel, maar goed we zien het wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul en Coen kunnen me hopelijk wel bekoren ja...
Ik vraag een plaat aan van Hit me TV en voor de rest mag ik kosteloos kotsenquote:
Hai!!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik heb gewoon een heeeel topic gemistword nog wat straks met SR
![]()
Mja, net thuis, 12 uur op men pootjes gestaan, en morgen weer fris beginnen, dus ik kom ff zwaaien
![]()
![]()
![]()
en automatisch weer klachtenbriefje sturen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Weer een GVD op de radio.. de bond tegen het vloeken kan weer een streepje zetten.
Haha, ja dat ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en automatisch weer klachtenbriefje sturen.
Nah. Ben 't helemaal eens met wat Corton net zei.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige gasten inderdaad, maar... doe mij maar GEM / Hit Me TV
Iemand? Ik zou het echt niet weten. Laatst kon je wel de single van GEM downloaden maar die bedoel je vast niet. Zou het de single van Novastar zijn?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef DJ_ het volgende:
er was toch ook zo'n nummer dat je kon downloaden op de 3fm site , en de opbrengst ging naar serious request ?
iemand een link ik kan hem niet vinden
mwa..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nah. Ben 't helemaal eens met wat Corton net zei.
ze hadden het er zondag over op 3fm , ik heb het niet kunnen checken ik zat in de auto en ben het daarna eigenlijk vergeten .quote:Op donderdag 18 december 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iemand? Ik zou het echt niet weten. Laatst kon je wel de single van GEM downloaden maar die bedoel je vast niet. Zou het de single van Novastar zijn?
Hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef DJ_ het volgende:
er was toch ook zo'n nummer dat je kon downloaden op de 3fm site , en de opbrengst ging naar serious request ?
iemand een link ik kan hem niet vinden
dank uquote:
zijn de meningen erg sterk over verdeeldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Jason Mraz, verdiende 10de plaats. Gaat zelfs niet vervelen na 1000 draaibeurten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |