nu mag je nog gratis kotsen, zodra de sr echt begint kost het je geldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Bah ik baal er gewoon echt van dat die op zichzelf geilende pusbult in het Glazen Huis zit... dat vergalt al een hoop luisterplezier... je kunt nu al inschatten dat ie alle aandacht naar zich toe zal trekken![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
[..]
nu mag je nog gratis kotsen, zodra de sr echt begint kost het je geld
Inderdaad. dat was best lachen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was mooie binnenkomer door hem gelijk te sluiten
Ga je dit elk topic melden?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Bah ik baal er gewoon echt van dat die op zichzelf geilende pusbult in het Glazen Huis zit... dat vergalt al een hoop luisterplezier... je kunt nu al inschatten dat ie alle aandacht naar zich toe zal trekken![]()
Nee maar ik ga wel veel kotsenquote:
Ik vrees eerder voor Coen en z'n Paultje Pils en andere aan de onderkant van de samenleving bungelende elementenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Alles voor de centenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik ga wel veel kotsen
Paul en Coen kunnen me hopelijk wel bekoren ja...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Ik verwacht toch het nodige van Paul
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik heb gewoon een heeeel topic gemistword nog wat straks met SR
![]()
Mja, net thuis, 12 uur op men pootjes gestaan, en morgen weer fris beginnen, dus ik kom ff zwaaien
![]()
![]()
![]()
Eej a moiquote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
![]()
Mja, net thuis, 12 uur op men pootjes gestaan, en morgen weer fris beginnen, dus ik kom ff zwaaien
![]()
![]()
![]()
Van Coen verwacht ik trouwens niet bijster veel, maar goed we zien het wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul en Coen kunnen me hopelijk wel bekoren ja...
Ik vraag een plaat aan van Hit me TV en voor de rest mag ik kosteloos kotsenquote:
Hai!!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en automatisch weer klachtenbriefje sturen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Weer een GVD op de radio.. de bond tegen het vloeken kan weer een streepje zetten.
Haha, ja dat ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en automatisch weer klachtenbriefje sturen.
Nah. Ben 't helemaal eens met wat Corton net zei.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige gasten inderdaad, maar... doe mij maar GEM / Hit Me TV
Iemand? Ik zou het echt niet weten. Laatst kon je wel de single van GEM downloaden maar die bedoel je vast niet. Zou het de single van Novastar zijn?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef DJ_ het volgende:
er was toch ook zo'n nummer dat je kon downloaden op de 3fm site , en de opbrengst ging naar serious request ?
iemand een link ik kan hem niet vinden
mwa..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nah. Ben 't helemaal eens met wat Corton net zei.
ze hadden het er zondag over op 3fm , ik heb het niet kunnen checken ik zat in de auto en ben het daarna eigenlijk vergeten .quote:Op donderdag 18 december 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iemand? Ik zou het echt niet weten. Laatst kon je wel de single van GEM downloaden maar die bedoel je vast niet. Zou het de single van Novastar zijn?
Hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef DJ_ het volgende:
er was toch ook zo'n nummer dat je kon downloaden op de 3fm site , en de opbrengst ging naar serious request ?
iemand een link ik kan hem niet vinden
dank uquote:
zijn de meningen erg sterk over verdeeldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Jason Mraz, verdiende 10de plaats. Gaat zelfs niet vervelen na 1000 draaibeurten.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn de meningen erg sterk over verdeeld
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef Sirolf het volgende:
"Nog 7 uur... en dan... 3FM Serious Request!"
Volgens mij gaat pas over 10 uur de deur dichtquote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef Sirolf het volgende:
Vertel dat maar aan 3FM zelf, want die aankondiging hoorde ik net na het nieuws.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat pas over 10 uur de deur dicht.
Gaan ze om 06:00 uur het huis al in dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef Sirolf het volgende:
09:00 valt toch wel mee? Ook al is het je vrije dag.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wordt wel erg vroeg uit bed straks..![]()
zit nogal een verschil tussen 06:00 of 09:00quote:Op donderdag 18 december 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
09:00 valt toch wel mee? Ook al is het je vrije dag.
Absoluut waar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen 06:00 of 09:00
Giel vanaf 6 uur toch al? Naja, mooie tijd om te beginnen met 'n bakkie.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
09:00 valt toch wel mee? Ook al is het je vrije dag.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Giel vanaf 6 uur toch al? Naja, mooie tijd om te beginnen met 'n bakkie.
niets zal in haar vaste stramien gaan dus wil niet zeggen dat giel altijd de ochtendopener gaat zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Pff dat is wel erg vroeg...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't ook niet over altijd, maar over morgenvroeg. Ik hoorde volgens mij dat Giel morgen om 6 uur begint vanuit 't Glazen Huis.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niets zal in haar vaste stramien gaan dus wil niet zeggen dat giel altijd de ochtendopener gaat zijn
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan 3FM zelf, want die aankondiging hoorde ik net na het nieuws.
Oh jawel hoor, in de afgelopen jaren zat de ochtendjock ook daadwerkelijk elke dag in de ochtend, dus Giel zal dit jaar gewoon weer in de ochtend zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niets zal in haar vaste stramien gaan dus wil niet zeggen dat giel altijd de ochtendopener gaat zijn
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, in de afgelopen jaren zat de ochtendjock ook daadwerkelijk elke dag in de ochtend, dus Giel zal dit jaar gewoon weer in de ochtend zitten.
Koenders gaat echt niet om 06.00 in Breda staan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan 3FM zelf, want die aankondiging hoorde ik net na het nieuws.
Zolang ie maar niet ieder uur over 'z'n liefje' begintquote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen geeft eindelijk relatie met tiener toe
pedopas kan opgeborgen worden.
dat is inderdaad een beetje apartquote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Denk toch wel mijn nummer 1 van dit jaar.. Toch wel opvallend dat Human hier niet eens in de top 5 staat...
Inderdaad... ik heb ook mijn gal al even gespuwd in dat andere topic... mijn Giel-haat kent geen grenzenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet ieder uur over 'z'n liefje' begint.
Het is dus net de nummer 5quote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is inderdaad een beetje apart
Dat lijkt me ook niet, maar ik meende ook gehoord te hebben dat Giel om 6 uur begint vanuit 't Glazen Huis. Misschien dat Coen, Sander en Bert later komen, en er dan 'n officiële opening is.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Koenders gaat echt niet om 06.00 in Breda staan natuurlijk.
Net zoals de voorgaande jaren dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, maar ik meende ook gehoord te hebben dat Giel om 6 uur begint vanuit 't Glazen Huis. Misschien dat Coen, Sander en Bert later komen, en er dan 'n officiële opening is.
Ik gok (en meen dat ook al diverse malen gehoord te hebben) dat om 9.00 uur de deur dicht gaat.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, maar ik meende ook gehoord te hebben dat Giel om 6 uur begint vanuit 't Glazen Huis. Misschien dat Coen, Sander en Bert later komen, en er dan 'n officiële opening is.
Dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals de voorgaande jaren dus.
Dus 6 uur start uitzending, 9 uur sluiting huis en officieele start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |