Balen, ik heb weer de buik van miss_Sly gemist...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:
Oeh jammer! Dan mis ik miss-Slyben maandag pas weer online denk ik.
inderdaad, dat heb ik ook gehoord helaas, het schijnt de onderste laag van de huid te zijn die scheurt, (niet zo extreem als ik het neerzet hoor) maar de bovenlaag zou intact blijven. het smeren helpt juist op de bovenste huidlaag en schijnt de onderste niet eens te raken... de smeerbeweging kan de huid wel soepel houden, maar het kan natuurlijk altijd dat de huid toch scheurtjes krijgt... (maar ja, wat weet ik er ook van, geen ervaring ofzo...quote:Burdie, bedankt voor je tip, vast fijn voor kokos-liefhebbers
Maar ik geloof dat het bewezen was dat in principe niets tegen striae helpt. Of ja, smeren helpt wel, maar dan dus juist de actie van het smeren an sich ofzo. Bindweefsel massage en dergelijke. Het zijn gewoon scheurtjes in een huidlaag die ontstaan door het te snel oprekken van de huid, daar is weinig tegen te doen behalve het hele gebeuren voor zijn en zelf alvast wat oprekken, maar of dat nou zo fijn voelt :s
Wel fijn dat het voor jou wel wat lijkt te doen dan!
Is mn pyjama, als je tenminste dat gestreepte shirt bedoelt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:11 schreef PM-girl het volgende:
Diaan, mooie buik en een leuk shirt heb je aan!
Ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:28 schreef Koningin het volgende:
Miss sly, nu heb ik je al 2 keer gemist!
Flauw hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
ik dacht heel even toen ik jouw naam als laatste poster zag... "het zal toch niet?"
jij houdt wel van het shock effectquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:18 schreef beefcake het volgende:
Het blijft leuk om te kijken, al die bolle buiken!![]()
Deze foto is van 2 jaar en 1 dag geleden, en ja, ik zou wel weer willen(Gevoelsmatig dan he, mijn rationele ik is het er nog niet zo mee eens.)
[ afbeelding ]
Excuus voor de oude koe, maar ja, jongste is bijna jarig![]()
![]()
![]()
De pil is gelukkig nog altijd krachtiger dan de blik van ShaoliNquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Beef, wel vreselijk mooi hoor!
Ik heb ooit wel eens ergens de opmerking gezien dat hij maar naar jou hoeft te kijken en je bent al weer zwanger, dusseh... mss moet je hem eens vragen.
Wat zie je er goed uit! En veel slanker dan de laatste keer dat ik je zagquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, het is echt nog meer ik dan baby, maar het lijkt al best aardig.
[ afbeelding ]
Met hoofd zowaar!![]()
Ja, wazig. Het is een hele ouwe spiegel die bijna niet meer schoon te krijgen is.
Toen ik zwanger was van Noah kwam de kat juist heel weinig bij me liggen terwijl ie voor ik zwanger was ook al veel bij mij lag. Misschien vindt ie een meisje leukerquote:Op zondag 11 januari 2009 00:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
ow ow wat een mooie buikfoto's weer zeg!!!
Raissa lief met die kat erop en tex ook met kat en Noah
toch grappig dat die huisdieren dat allemaal doen ook trouwens, mijn katten hier ook
U riep mijn kind?quote:
Hoe dan ?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:07 schreef Fruppel het volgende:
Marlieske ik had jou heel anders voorgesteld!
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef tessie het volgende:
Oh wat een mooie buikfoto´s allemaal! Heb alleen die van tex en die ene van Jelief helaas gemist.
Ik vind het niet zo'n fijn idee dat ik op zo een duidelijke foto op internet sta. Eventjes vind ik prima, vind het ook wel leuk om even te showen, maar dan vind ik het wel weer voldoende.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef Burdie het volgende:
Zangeres bedoel je, miss.
Super mooie foto.
Waarom laat je 'm niet gewoon staan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |