Bedoel je de muur? Die is namelijk wit/beige, maar lijkt hier wel een beetje blauw!quote:Op maandag 29 december 2008 14:50 schreef mijsje het volgende:ik zie heel veel blauw op de foto? Toeval Juttertje? maar wat een mooie buik, en ik zie ook helemaal geen streepjes
Jij hebt trouwens ook een mooie buik! en het tuniekje heb ik ook, hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een mooie buik Juttertje!
Ik hoop dat ik er ook nog zo goed uitzie als ik 37 weken ben.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
En juttertje is dat een bh van Prenatal? Zo ja, dan heb ik dezelfde..
Jij bent een mooie vrouw zeg!quote:Op maandag 29 december 2008 14:29 schreef juttertje het volgende:
Mijn buik met 37 wekentevens mijn eerste foto hier
![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon de standaard ondervloer zeg maar hahaquote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
En Fruppel ook een mooie buik natuurlijk. En is dat niet een planken vloer ipv laminaat?
thanks!quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij bent een mooie vrouw zeg!
En een fantastisch buikje!
Yeps, maar die heb ik er al meteen vanaf gehaald..quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef juttertje het volgende:
[..]
Je herkent hem aan het 'stipje' in het midden he?
Hmm dan heb ik vast een mindere kwaliteitquote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef juttertje het volgende:
@ Diaanmaar ik zie geen puntjes in de stof...
Haha, ik lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef Beaker het volgende:
Wat een mooie kerstballenbuiken!Kan niet wachten op een BE-buik
![]()
Ja he haha ik vind het zelf ook heel hard gaan, nog maar 28 dagen tot de uitgerekende datum!quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een prachtbuiken allemaal weer. Juttertje, Diaan en Fruppel.
Wat ga je hard trouwens Fruppel!
Dankje BEquote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een prachtbuiken allemaal weer. Juttertje, Diaan en Fruppel.
Wat ga je hard trouwens Fruppel!
En Diaan, ik ga je nog wel eens stalken over waar jij je kleding vandaan haalt. Ik vind je er zo goed uit zien.
Als de blubber veranderd is in een mooie bult.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef mijsje het volgende:
Mooi Cattie! Heel lief zo met het feetje voor Fee
BE, wanneer komt er een BEbiebuikfoto?
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als de blubber veranderd is in een mooie bult.
Ik kan nu ook wel een foto maken, en ik lijk er ook echt wel zwanger op hoor, maar ik weet dat het buik is en geen baby. En da's ook niet leuk. Dat duurt dus nog wel een paar weekjes.![]()
ik snap je, dat zal tegen die tijd hier vast ook het geval zijn!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als de blubber veranderd is in een mooie bult.
Ik kan nu ook wel een foto maken, en ik lijk er ook echt wel zwanger op hoor, maar ik weet dat het buik is en geen baby. En da's ook niet leuk. Dat duurt dus nog wel een paar weekjes.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik zat me net te bedenken dat ik vrijdag iig voor mezelf wel een foto wil maken, als ik bij de vk geweest ben. Mooi ijk-punt zeg maar, maar dat heeft echt nog geen zin om die te posten.
Hmmm, zal ik eens gaan spitten...
Je zou nu ong dit *klik* zien. Dat was toen ik met Sasha op 12 weken zat ongeveer.![]()
Op zich valt het nog wel mee dan eigenlijk. Ze zeggen dat je het met een 2e sneller ziet en nu ben ik een week of 8.
![]()
Wel leuk om die oude foto's terug te zien.
Nee nog helemaal geen foto's gemaakt... Heb aantal weken geleden wel een poging gedaan, maar toen werden de foto's niet leuk vond ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef mijsje het volgende:
ook niet voor jezelf voor later?gauw doen hoor!!!
Plat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Dakota het volgende:
mn buik is bijna plathet gaat zoooooooooo snel
Ik mis mn balgje
Wowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Fruppel het volgende:
En daar ben ik weer met een aantal foto's van vandaag.
36 weken & 6 dagen (voor de verandering een keer in joggingbroek en zonder make-up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er een blaag voor terug gekregen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Dakota het volgende:
mn buik is bijna plathet gaat zoooooooooo snel
Ik mis mn balgje
Geen spam? Volgens mij juist wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Burdie het volgende:
(Geen spam): voor wie het niet erg vindt te reizen naar Amsterdam... een vriendin van me maakt hele mooie (buik)foto's van zwangere vrouwen... voor een heel schappelijk tarief.
Lol, het is ook iemand van fok hoor, no worriesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen spam? Volgens mij juist wel!![]()
We hebben hier een heel forum met mensen die allemaal prachtige buik-foto's maken en veelal ook nog voor een leuk tarief.![]()
En dan nog zo'n plaatje om te zien!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Fruppel het volgende:
(voor de verandering een keer in joggingbroek en zonder make-up
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Carmella het volgende:
[..]
En dan nog zo'n plaatje om te zien!Mooi Fruppel, je past zo in een catalogus
En heeft de baby van dat 'vet' gesmikkeld dat je het kwijt bent Fruppel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Fruppel het volgende:
Ik was echt niet zo'n mega dun gevalletje voor ik zwanger werd meiden! Had echt wel een beetje een buikie en kwabbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |