Bedoel je de muur? Die is namelijk wit/beige, maar lijkt hier wel een beetje blauw!quote:Op maandag 29 december 2008 14:50 schreef mijsje het volgende:ik zie heel veel blauw op de foto? Toeval Juttertje? maar wat een mooie buik, en ik zie ook helemaal geen streepjes
Jij hebt trouwens ook een mooie buik! en het tuniekje heb ik ook, hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een mooie buik Juttertje!
Ik hoop dat ik er ook nog zo goed uitzie als ik 37 weken ben.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
En juttertje is dat een bh van Prenatal? Zo ja, dan heb ik dezelfde..
Jij bent een mooie vrouw zeg!quote:Op maandag 29 december 2008 14:29 schreef juttertje het volgende:
Mijn buik met 37 wekentevens mijn eerste foto hier
![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon de standaard ondervloer zeg maar hahaquote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
En Fruppel ook een mooie buik natuurlijk. En is dat niet een planken vloer ipv laminaat?
thanks!quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij bent een mooie vrouw zeg!
En een fantastisch buikje!
Yeps, maar die heb ik er al meteen vanaf gehaald..quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef juttertje het volgende:
[..]
Je herkent hem aan het 'stipje' in het midden he?
Hmm dan heb ik vast een mindere kwaliteitquote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef juttertje het volgende:
@ Diaanmaar ik zie geen puntjes in de stof...
Haha, ik lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef Beaker het volgende:
Wat een mooie kerstballenbuiken!Kan niet wachten op een BE-buik
![]()
Ja he haha ik vind het zelf ook heel hard gaan, nog maar 28 dagen tot de uitgerekende datum!quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een prachtbuiken allemaal weer. Juttertje, Diaan en Fruppel.
Wat ga je hard trouwens Fruppel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |