wow, een hoop mooie buiken die ik heb gezien hier!
@ BE, prachtig, en helemaal niet heel erg blubber zoals het eruit zag!
@ Vicky, je ziet er ook prachtig uit!
@ Raissa, heel mooi subtiel... je ziet wel heel mooi een zwanger buikje! (maar dat zag je ook al op de vorige foto..

)
@ A-E ziet er ook prachtig uit ZONDER VETJES!!!
@ Diaan, wow, je lijkt wel weer meer gegroeid sinds de vorige foto... maar dat kan ook aan de camerastand liggen...

@ Koningin, wat lief zo met je hond! Heel mooi buikje zo!
quote:
Balen, ik heb weer de buik van miss_Sly gemist...

helaas...
quote:
Burdie, bedankt voor je tip, vast fijn voor kokos-liefhebbers

Maar ik geloof dat het bewezen was dat in principe niets tegen striae helpt. Of ja, smeren helpt wel, maar dan dus juist de actie van het smeren an sich ofzo. Bindweefsel massage en dergelijke. Het zijn gewoon scheurtjes in een huidlaag die ontstaan door het te snel oprekken van de huid, daar is weinig tegen te doen behalve het hele gebeuren voor zijn en zelf alvast wat oprekken, maar of dat nou zo fijn voelt :s
Wel fijn dat het voor jou wel wat lijkt te doen dan!
inderdaad, dat heb ik ook gehoord helaas, het schijnt de onderste laag van de huid te zijn die scheurt, (niet zo extreem als ik het neerzet hoor) maar de bovenlaag zou intact blijven. het smeren helpt juist op de bovenste huidlaag en schijnt de onderste niet eens te raken... de smeerbeweging kan de huid wel soepel houden, maar het kan natuurlijk altijd dat de huid toch scheurtjes krijgt... (maar ja, wat weet ik er ook van, geen ervaring ofzo...

)