Maar we hebben in de nachtwaker tijd gezien wat er gebeurd als jij moeite doetquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet en ik doe er ook geen moeite(zie het wel wanneer het spel is afgelopen)
Half fok denkt dat hij een chick isquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noemde je Adelante nou een "ze"
Dat zal mevrouw A. leuk vinden om te horen
Oh ik ook...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Half fok denkt dat hij een chick is
Jij zit steeds stiekem Adelante te helpenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij FEE zeg ik ook dat ze hierheen moeten komen hoor
ik ook hoorquote:
Ik doe ook mijn best voor MISquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zit steeds stiekem Adelante te helpen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noemde je Adelante nou een "ze"
Dat zal mevrouw A. leuk vinden om te horen
Ook niet gek met zo'n ava en nickquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Half fok denkt dat hij een chick is
Yet another topickill van ladiquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ook niet gek met zo'n ava en nick
Haha, ja, als ik op mezelf kon stemmen dat deed ik het wel. Kan ik naar ajfquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
##Ladida
DuTank (2) Ladidadida,CaLeX
Ladidadia (1) Etc
want je hebt een hint over Isdatzo gevonden en stemt DuTanklogisch
verdacht
er zijn ook hints naar DT?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
want je hebt een hint over Isdatzo gevonden en stemt DuTanklogisch
verdacht
Mag tie wel snel komen doen want over 25 minuten zit ik aan het bier en over 27 minuten ben ik niet meer aanspreekbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
Haha, we suck indeed
Ja, laten we maar doen. Of DuTank moet nog met een goed verhaal komen.
DuTank (2) CaLeX, Etc, Ladidadida
en van dat gestem van jullie is ook geen touw aan vast te knopen, alleen dat DT early on dus wel TEGEN hara koosquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
##Trevland
Harajuku. (4) Susi, DuTank, Clesar03, ajf
Trevland (4) Ladidadida, Hara, Etc, Idz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |