hahahahahahaha zo herkenbaar !quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Oh ja, het moet altijd gezellig zijn en daar wordt mijn vriendin weleens moe van, als ik thuis kom en we gaan lekker koken dan moet er meteen muziek bij, hapje, drankje...
Maar dan moet ik eerst blowen van donnan anders ga ik 100km/h en dat kan nog weleens moe-makend zijn...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm laat ik mijn minkanten ook maar opbiechten dan![]()
* Kan TE beschermend zijn
* Kan TE veel voor je willen doen
* Koppig tot in den extreme
En dat waren ze geloof ik wel
100 km/h, schitterendquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Oh ja, het moet altijd gezellig zijn en daar wordt mijn vriendin weleens moe van, als ik thuis kom en we gaan lekker koken dan moet er meteen muziek bij, hapje, drankje...
Maar dan moet ik eerst blowen van donnan anders ga ik 100km/h en dat kan nog weleens moe-makend zijn...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou das ook niet veel, wij zijn best hot sexy bitches!!!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hahahahahahaha zo herkenbaar !
Alleen ben ik niet AD/HD maar extreem chaotisch
Dat is allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm laat ik mijn minkanten ook maar opbiechten dan![]()
* Kan TE beschermend zijn
* Kan TE veel voor je willen doen
* Koppig tot in den extreme
En dat waren ze geloof ik wel
Hehe dat komt bij ook wel voor,quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...en ik de stuntelkampioen dus laat dan wat vallen of verbrandt mijzelf, zit ook altijd onder de kleine verwondingen!!!
Awwquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry fasje ..
Ik hoop dat jij snel liefde in je leven krijgt
Moet je dat bij vrouwen niet verdubbelen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is alles.
Deel van mijn lijstje:
* Te onzeker af en toe
* Haatdragend op z'n tijd
* Eigenwijs
* Emotioneel bij tijd en wijle
* Paranoide
* Rechter over andere mensen spelen
Maar voorderest ben ik heel lief hoor![]()
.
Hmm ik voeg er bij deze nog enkele toe bij mij:quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is alles.
Deel van mijn lijstje:
* Te onzeker af en toe
* Haatdragend op z'n tijd
* Eigenwijs
* Emotioneel bij tijd en wijle
* Paranoide
* Rechter over andere mensen spelen
Maar voorderest ben ik heel lief hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww. Dat hoop ik ook
.
Ik ga je wel iets sturen.
Klinkt als mijn leraar scheikunde...quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehe dat komt bij ook wel voor,
maar meer omdat ik 100 dingen door elkaar vertel en doe.
Dan krijg je situaties als:
Vandaag waren de gezellige apen weer koffie![]()
Vertaling:
Vandaag was er eindelijk weer koffie,
en de apen van de schoonmakers waren er ook
Ik haal soms alles door elkaar.
En dan kijkt Mirre mij vreemd aan,
terwijl het in mijn hoofd allemaal klopt![]()
quote:
Ik ben ook echt een vrouwmensch heb ik ontdektquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dat bij vrouwen niet verdubbelen?![]()
Niet slaan !
*Wegduikt.
Nouja het is ook wel vervelend.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als mijn leraar scheikunde...![]()
Dat was heeeeel vervelend.
Is dat af en toe niet eh.. vermoeiend?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja....zoiets als wanneer er vistite komt dat ik het huis niet mooi en leuk en schoon genoeg vind, ik kan serieus in een minuut of 15 alles hebben opgeruimd, schoon, kaarsen / wierook aan...leuke lampjes...pfff....en donna zit op de bank en laat mij lekker gaan...
Ik weet ook wel dat ik dan een soort gemaakte gezelligheid creeer maar dat is mijn ding, als je bij mij naar binnen loopt moet je het meteen leuk en gezellig vinden, niet dat we met alleen het plafondlicht aan tv zitten te kijken....
Hehehequote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja....zoiets als wanneer er vistite komt dat ik het huis niet mooi en leuk en schoon genoeg vind, ik kan serieus in een minuut of 15 alles hebben opgeruimd, schoon, kaarsen / wierook aan...leuke lampjes...pfff....en donna zit op de bank en laat mij lekker gaan...
Ik weet ook wel dat ik dan een soort gemaakte gezelligheid creeer maar dat is mijn ding, als je bij mij naar binnen loopt moet je het meteen leuk en gezellig vinden, niet dat we met alleen het plafondlicht aan tv zitten te kijken....
nouquote:
Heya CZquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat af en toe niet eh.. vermoeiend?
Nohhh... nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een vrouwmensch heb ik ontdekt. Wat zijn jouw minpunten dan 4EBE
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |