daar wil ik ook liever wat meer van zien nu, dit schiet niet zo op.quote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij als ze de band uit 2003 volledig hadden afgespeeld had een leuker iets gehad.
Inderdaad. Ik dacht eerst ook dat dat het hele format was. Een vijf jaar oud interview laten zien, klaar.quote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij als ze de band uit 2003 volledig hadden afgespeeld was het leuker geweest.
Ik denk dat Witteman dit veel beter zou hebben gedaan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Hij heeft het zwaar met Pauw. Witteman had dit ook wel gekund denk ik.
komende dagenquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Homdeck het volgende:
wat een waardeloze gast dit![]()
Hopen dat het de komende weken beter is
Een ware entrepeneurquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kylie Minogue, er zijn er vast meer.
shit ik dacht dat mijn edit snel wasquote:
Welnee.quote:Op maandag 22 december 2008 23:46 schreef Samsonneke het volgende:
Niet slim dat ze deze aflevering als eerste uitzenden. Hierdoor haken wel veel mensen af denk ik.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
shit ik dacht dat mijn edit snel was
Marijnissen, Barend en Wester lijken me in ieder geval niet erg defensiefquote:Op maandag 22 december 2008 23:46 schreef golfer het volgende:
Hopelijk zijn de komende gasten (op Van Gogh na) wat minder defensief in hun houding t.o.v. Pauw.
Morgen Theo van Gogh, dat maakt een hoop goed.quote:Op maandag 22 december 2008 23:46 schreef Samsonneke het volgende:
Niet slim dat ze deze aflevering als eerste uitzenden. Hierdoor haken wel veel mensen af denk ik.
Het is inderdaad zeer hoopgevend in dat opzicht.quote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef Gefilterd het volgende:
Als dit soort grijze muizen een creatief miljoenen kunnen oprichten moet mij dat ook toch wel lukken dunkt me....
Nou succes. Ik zal je de komende jaren naar volwassenheid gaan volgen en kijken of het je lukt.quote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef Gefilterd het volgende:
Als dit soort grijze muizen een creatief miljoenen bedrijf kunnen oprichten moet mij dat ook toch wel lukken dunkt me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |