En hij zit er als een op het matje geroepen jochie bij.quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het heeft hem ver gebracht. Van soapkneus tot multimiljonair.
Dat wist hij vijf jaar geleden nog niet.quote:Op maandag 22 december 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
Kom dan niet als je niks wilt zeggen Reinout
Er zullen er wel wat bij zijn die zich omhoog hebben geneukt iddquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heel veel 'soapkneuzen' worden multi-miljonair, de meeste niet dankzij achterdocht.
Michael Apted is/was briljant, neem ik aan dat Tong bedoelt.quote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Fout. Het idee leek briljant, de eerste aflevering is dodelijk saai.
Hij blijft de vragen ontwijken en wil gewoon geen antwoord op direkte vragen van Pauw geven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Nol.. het volgende:
Ja het loopt toch wel een beetje stroefjes
Kylie Minogue, er zijn er vast meer.quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef cultheld het volgende:
Kun je ook een ex-soapie noemen die als ondernemer miljonair is geworden en tegelijkertijd een open boek was?
daar wil ik ook liever wat meer van zien nu, dit schiet niet zo op.quote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij als ze de band uit 2003 volledig hadden afgespeeld had een leuker iets gehad.
Inderdaad. Ik dacht eerst ook dat dat het hele format was. Een vijf jaar oud interview laten zien, klaar.quote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij als ze de band uit 2003 volledig hadden afgespeeld was het leuker geweest.
Ik denk dat Witteman dit veel beter zou hebben gedaan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Hij heeft het zwaar met Pauw. Witteman had dit ook wel gekund denk ik.
komende dagenquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Homdeck het volgende:
wat een waardeloze gast dit![]()
Hopen dat het de komende weken beter is
Een ware entrepeneurquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kylie Minogue, er zijn er vast meer.
shit ik dacht dat mijn edit snel wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |