Manu Chao - Me Gustas Tu?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:
hoes tas toe ;')
(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
verder weet ik nix)
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Manu Chao - Me Gustas Tu?
fire water burn?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
Jimmy Pop Ali
van de bloodhoundgang begint een nummer ...met zichzelf voor te stellen...
hoe heet dat nummer?
Fire, water, burn?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
Jimmy Pop Ali
van de bloodhoundgang begint een nummer ...met zichzelf voor te stellen...
hoe heet dat nummer?
de brakke versie :quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
O'ja nog wel eentje want had filmpje en daar wilde ik muziek aan editte maar heb geen leuke muziek
ik zoek:
Iedereen die in griekenland is geweest kent het wel van een restaurantje dat typische griekse muziekje, hoe heet dat ? als iemand snapt welke ik bedoel![]()
Zorba's Dance Natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
O'ja nog wel eentje want had filmpje en daar wilde ik muziek aan editte maar heb geen leuke muziek
ik zoek:
Iedereen die in griekenland is geweest kent het wel van een restaurantje dat typische griekse muziekje, hoe heet dat ? als iemand snapt welke ik bedoel![]()
ahaquote:
Niemand?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
C-Block - Time is ticking away?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:32 schreef Duimelot het volgende:
Ooit OOIT zo'n jaar of 15 geleden was er regelmatig een liedje op, het enige wat ik er nog van weet is:
tick tack tick tack tick tack people....
Time's ticking away
Zou t nog wel es willen horen maar vanalles geprobeerd maar vind t niet
Dankje maar nee dit is niet wat ik zoek, is ook nog te nieuw, is echt minstens 15 jaar oud!quote:
Was dat niet van Michel de Heij? Is denk ik wel langer dan 5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef ejvdb het volgende:
Ben op zoek naar een liedje, beetje dance achtig...
In de clip was een getekend ruimtemannetje te zien die steeds oversprong naar een andere planeet, een jaar of 5 geleden. Iemand?
Samen met z'n broer, voor de volledigheid. Als the Vaughan brothersquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Stevie Ray Vaughan - Tick Tock
Hmm kan hem zo niet vinden op youtube onder die naam,quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef toma het volgende:
[..]
Was dat niet van Michel de Heij? Is denk ik wel langer dan 5 jaar geleden.
Je bedoelt niet toevalligquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:29 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Hmm kan hem zo niet vinden op youtube onder die naam,
Was volgens mij wel van een Nederlander..
2.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)
en nog een nummer dat iets langzamer is dan de ''jodeljump'' met de tekst Ik ben dicht bij jeeeee zo dicht bij jeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |