quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een zes. Maar sta gemiddeld nu nét onvoldoende, dus moet voor de her gaan.
Wij zijn schattig samenquote:
Hou maakte geen nieuwe topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar slaat de TT eigenlijk op? Beetje laat maar goed
.
Leuk is een understatement, ik heb me de ballen uit de broek gelachenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kan die meet nou leuk geweest zijn?
Ik was er niet eens!
Dat komt omdat jullie mijn sprankelende aanwezigheid nooit eerder hebben mogen verwelkomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben je absoluut niet gemist
ik zie een verbandquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kan die meet nou leuk geweest zijn?
Ik was er niet eens!
Dat heb je ook wel nodig als er een steekje loszit, houdt de boel bij elkaarquote:
dus jij ziet eruit als een mummie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel nodig als er een steekje loszit, houdt de boel bij elkaar
Nee hoor lieverd, had het over jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
dus jij ziet eruit als een mummie?
Janies is de relkloon van Caliquote:
IK zei nergens iets over eruit zien als een mummy, alleen dat verband helpt de boel bij elkaar te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze er uit ziet als een mummie
Zat je stiekem tóch in de Samson gister?![]()
Ik ben heul geen relkloonquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Janies is de relkloon van Cali.
Waarom denk je dat ik aan de cola gingquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
ik denk dat de term een calitje pullen eerder bestondquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Na de 'verswarming' nu ook de term 'een calitje doen'
Weet je nog welke biertjes jullie gehad hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
Misschien moeten we een woordenboek in de OP zetten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Na de 'verswarming' nu ook de term 'een calitje doen'
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een woordenboek in de OP zetten?
Geen idee, ik begon iig al met 2 enorme glazenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Nielez het volgende:
Weet je nog welke biertjes jullie gehad hebben?
Of geen bierproef-menu-ding?
Aanraders?
Met intro-proeven hadden we Rodenbach
Goed begin is t halve werk toch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik begon iig al met 2 enorme glazen.
Dus jij zit zomaar onze foto's te bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, das moblo die ik toen gezien heb!
Met vriend!
Wazig
Op zhe interwebzquote:
quote:
Niet onze, alleen die van haar om te kijken of zij het nou was of nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij zit zomaar onze foto's te bekijken. Nu willen we jou tieten ook zien
.
Zo'n beetje alles wat hier in t kruidenrekje te vinden is, is al een keer in een omelet terecht gekomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
en welke flapdrol gooit nou rozijnen in zijn omlet
gewaagd, dat kan ik waarderen
Waar was je nouquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
en welke flapdrol gooit nou rozijnen in zijn omlet
gewaagd, dat kan ik waarderen
Bascafe, was ff een schoolfeest dat prematuur afgelopen wasquote:
Hoe laat was ik überhaupt thuis? Half 3 of zo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
waarom was iedereen al zo vroeg wakker, ik was pas 5 uur gaan slapen
gok ik wel jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe laat was ik überhaupt thuis? Half 3 of zo?
Was 't niet ontzettend vaag om nuchter bij bezopen mensen aan tafel te zittenquote:
Heb zelf Crank nooit gekeken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
naar het schijnt hadden ze m net zo goed crank 3 kunnen noemen
tegen wie ze moeten ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 13u de loting voor de volgende ronde Uefa Cup, NEC.
haha je zal je verbazen maar ik heb me ook de ballen uit de broek gelachenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was 't niet ontzettend vaag om nuchter bij bezopen mensen aan tafel te zitten?
Gastquote:
Het transporter 3 niet gezien, maar Crank was awesomequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb zelf Crank nooit gekeken.
Schijnt een best goede film te zijn.
Vond jij m de moeite waard?
Jason Statham is sowieso wel n coole dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |