Tief nou op man, alsof ik me tot dat soort onzin zou verlagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je best.
Je speelt de vermoorde onschuld.
Dat verlies ik altijd, tegen dat dikke hoofd van hem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:07 schreef shmoopy het volgende:
Als dit met kerst niet opgelost is sla ik jullie echt met de koppen tegen elkaar, potverdorie!
Oeh, ruik ik daar een roddel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:02 schreef Friek_ het volgende:
Stuur de desbetreffende FOK!ker maar naar mij. Ik zal hem met open armen ontvangen en hem nooit meer loslaten.
Alsof ik die bewaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Tief nou op man, alsof ik me tot dat soort onzin zou verlagen.
Alles wat ik je mail durf ik hier openlijk te posten
Post dan die zogenaamde hate mails van mij
Zeg ik toch? Ik heb er wel kijk op hoor, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dit met kerst niet opgelost is sla ik jullie echt met de koppen tegen elkaar, plassen!
Nee is ook niks
Wie heeft het altijd over zijn gewicht ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat verlies ik altijd, tegen dat dikke hoofd van hem.
Ze zijn krom omdat ze naar de zon toe groeien. Dus die banaanvraag kun je laten zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef Re het volgende:
uhmmmm houden we het wel netjes, anders doe ik een banaanvraag tot na de kerst
Bij mijj heeft het nog zinquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft het altijd over zijn gewicht ?
Ja want je bent lelijk van je zelf en kan er alleen maar beter van worden.quote:
Hier heb ik geen zin in tong. Ik kijk vanavond wel of je wat rustiger bent. Ga maar weer huilen bij Shmoopy.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja want je bent lelijk van je zelf en kan er alleen maar beter van worden.
Zwak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier heb ik geen zin in tong. Ik kijk vanavond wel of je wat rustiger bent. Ga maar weer huilen bij Shmoopy.
Ja wat, zeg jij dan eens watquote:
Als je ze post ben je een nog slechter mens dan ik bevroedde.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja wat, zeg jij dan eens wat![]()
Over vorig jaar kan ik alleen maar zeggen: helaas hebben we de foto's nog.
Ik kende het hele woord swaffelen niet voordat ik bij jullie werd uitgenodigdquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:37 schreef SCH het volgende:
Wie zegt nou weer dat ik ze ga posten?
Dat jij dat suggereert, vind ik alweer zo tekenend.
Alhoewel die foto waarop je de vienneta swaffelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |