quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben verdrietig om een verloren vriendschap
Als ik nou meekom, zullen we dan gewoon de kerstdagen weer samen vieren, jongens?quote:Op zondag 21 december 2008 17:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb de hele dag met migraine op bed gelegen het is nog serieus ook
Je mag komen maar zonder mij.quote:Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou meekom, zullen we dan gewoon de kerstdagen weer samen vieren, jongens?
Wat ben je toch ook een armetierige klootzak om altijd weer met zo'n tekst te komen als shmoopy haar best weer eens voor je doet. Dat er hele bataljons helikopters in hoogspanningsmasten mogen vliegen en je de hele kerst zonder stroom zit.quote:Op zondag 21 december 2008 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag komen maar zonder mij.
Ik trap niet in zijn zielege verhaaltje.
Ik deed mijn best.quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik geef het op, tong wil gewoon niks oplossen.
Reputatie man, laat me niet lachen. Dat is het laatste.quote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef tong80 het volgende:
Dat is allemaal van jaren geleden.
En toch nodigde je me uit vorig jaar
Ik ben nooit ook maar ergens voor veroordeeld
We hadden een handshake.
Maar dat betekent voor jou niks meer
Vriendschap zegt jou helemaal niks. Het enige waar je aan denkt is je reputatie.
Nou die heb je met dit topic weggegooid
Mag je best doen hoor alsof dat zo boeiend is.quote:Op zondag 21 december 2008 19:01 schreef tong80 het volgende:
Terwijl ik niks over Yvonne heb gepost.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zeg, hier komt toch wel een tweede deel van he?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef Freeflyer het volgende:
De manier van posten van Tong doet mij denken aan iemand...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Tong is mijn kloon.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef shmoopy het volgende:
Slapen jullie nou verdomme nog niet?
ik at ze dan ook met jou in gedachten hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 02:44 schreef shmoopy het volgende:
Jij eet gewoon spare ribs zonder shmoopy?
Ik voel een nieuw topic opkomen.
Maar eerst slapen, het was een eh, bewogen avondje.
dan koop je toch een nieuwe voor 20 euro?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef SCH het volgende:
De DVD-speler doet het niet. Kunnen we GVD geen Bambi kijken
Nee, want we moeten hem wel stil kunnen zetten en beeldje voor beeldje vooruitspoelen als de moeder dood gaat. Ik ga hem wel repareren.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan koop je toch een nieuwe voor 20 euro?
ja ik moest er ook meteen aan denken!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:30 schreef SCH het volgende:
Memorabele dag dit zoalshetis, voor ons samen, weet je nog een paar jaar geleden. Petjesincident
Slijmbalquote:Op woensdag 24 december 2008 11:30 schreef SCH het volgende:
Memorabele dag dit zoalshetis, voor ons samen, weet je nog een paar jaar geleden. Petjesincident
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie begon ermee ?
Het zou tussen ons blijven dat ik wel eens echte mensen ontmoet.
Over dat echte ga ik nu twijvelen.
Twee mannen die elkaars handje vasthouden bij de sterfscene bij de moeder van Bambi.
Kies dan een andere film uit.
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef remlof het volgende:
Zijn jullie fijn aan het Risken nu samen?
Klopt.quote:
Kom maar wel langs maar geen Triviant graag, neem de wodka maar gewoon meequote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef shmoopy het volgende:
Wilden jullie Trivial Pursuit nog lenen of kan ik thuisblijven en aan de wodka?
Die had ik bij me maar ze wisten alleen de roze vragen.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef shmoopy het volgende:
Wilden jullie Trivial Pursuit nog lenen of kan ik thuisblijven en aan de wodka?
Mijn god het wordt steeds ergerquote:
Begin niet met mij, hoor!quote:
Nee. idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |