Ach kòm, SCHquote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Oh fuck, ik was even vergeten dat hij dit ook kan lezen - maar hij komt nooit in R & P volgens mij.
en komt ie in ''nieuwe topics''quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Oh fuck, ik was even vergeten dat hij dit ook kan lezen - maar hij komt nooit in R & P volgens mij.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Ja hallo, ik durf het hem niet te zeggen maar wel zo'n topic te openen. Ben niet helemaal gek.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach kòm, SCHMaar het lijkt me zo ook wel opgelost
Maar blijkbaar wel een valse nicht, want helemaal dom ben je ook nietquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Ja hallo, ik durf het hem niet te zeggen maar wel zo'n topic te openen. Ben niet helemaal gek.
Maar de computer + internet waren wel naar wens, toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen van je SCH
De oesters waren trouwens niet te vreten.
Alleen maar ouwe sokken inzamelen voor zwervers zekerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik nodig geen vage fokkers uit met kerstIk ben niet zo altruistisch.
Zolang ze maar niet achter mijn peeceetje kruipen met kerstquote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
Alleen maar ouwe sokken inzamelen voor zwervers zeker
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen van je SCH
Nee, hij stond niet tegenover de TV dus miste ik de helft van Billie Smarts Kerstcircus.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de computer + internet waren wel naar wens, toch?
Leuke woordspeling voor een homo.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
We eten dit jaar ganzenlever, voor mijn part kom je toch - als je maar niet weer een glas rode wijn over de bank flikkert.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen van je SCH
Uit jou kwam ook niet veel.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling voor een homo.
Was je met Kerst toen maar zo adrem.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling voor een homo.
Was je met Kerst toen maar zo adrem.
Tsk. Kan-ie geen eigen tegeltjes betalen of zo?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens SCH heeft tegeltjes van Toon Hermans op z'n toilet hangen
De afspraak was dat je niks op FOK! zou posten over mijn prive weet je nog.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens SCH heeft tegeltjes van Toon Hermans op z'n toilet hangen
Kun jij mediaten? Ik vind hem lullig voor hem maar ben zo bang dat het weer uit de hand loopt.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef shmoopy het volgende:
Trouble in paradise? [ afbeelding ]
Greys, jij bent altijd zo aardig. Mag de Fokker in kwestie geen kerst bij jou komen vieren?quote:
Wie begon ermee ?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
De afspraak was dat je niks op FOK! zou posten over mijn prive weet je nog.![]()
Als je niet die dingen had gezegd over de moeder van mijn vriend, dan hadden we je allang weer uitgenodigd, idioot.
Kan jij tong niet opvangen met kerst ?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef shmoopy het volgende:
Trouble in paradise? [ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 18 december 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie begon ermee ?
Het zou tussen ons blijven dat ik wel eens echte mensen ontmoet.
Over dat echte ga ik nu twijvelen.
Twee mannen die elkaars handje vasthouden bij de sterfscene bij de moeder van Bambi.
Kies dan een andere film uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |