Klopt.quote:
Kom maar wel langs maar geen Triviant graag, neem de wodka maar gewoon meequote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef shmoopy het volgende:
Wilden jullie Trivial Pursuit nog lenen of kan ik thuisblijven en aan de wodka?
Die had ik bij me maar ze wisten alleen de roze vragen.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef shmoopy het volgende:
Wilden jullie Trivial Pursuit nog lenen of kan ik thuisblijven en aan de wodka?
Mijn god het wordt steeds ergerquote:
Begin niet met mij, hoor!quote:
Nee. idd.quote:
Shmoopy ik draai de White stripes.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef shmoopy het volgende:
De wokdafles gaat open hier, gaan jullie maar gezellig met z'n drietjes naar Hans Liberg kijken.
Ze post niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit shmoopy nu heel alleen half lam thuis?
Met het opgetelde gewicht van die twee storten ze inderdaad naar beneden denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
Maar wat zijn de gevolgen van dit alles voor het rodel-team voor Vancouver
[ afbeelding ]
We gaan ervoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hangt allemaal erg van de sponsoring af en natuurlijk van onze blessuregevoeligheid maar de wil en de drive is er nog steeds .We oefenen iedere dinsdagmiddag in de Bommelerwaard, wie ons een keer bezig wil zien, het is een aanrader.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
Incrowd topic. Tong80 en SCH zijn twee geriatrisch patiënten die slechts één kamer van elkaar gescheiden in Paviljoen 3 liggen. Nadat ze elkaar jarenlang in morsecode voor rotte vis uitmaakten door fanatiek met hun hoofden op de verwarmingsbuizen te bonken, besloot de directie in 2002 een eind aan de overlast te maken door ze een laptopje met internet te geven. Sindsdien zitten wij ermee. Beide zijn rompjes (ze verloren hun ledematen in een bizar tweezijdig ongeval). Tong bedient zijn toetsenbord met een soort spateltje, waar hij verrekte snel mee is, en SCH met een rectale prothese. Shmoopy is de hoofdzuster die ze met engelengeduld en veel alcohol in het gareel probeert te houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Ludootje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik net 265 posts in dit topic heb doorgelezen en er nog steeds geen bal van snap?
Perfecte uitleg van dvr.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Ludootje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik net 265 posts in dit topic heb doorgelezen en er nog steeds geen bal van snap?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Incrowd topic. Tong80 en SCH zijn twee geriatrisch patiënten die slechts één kamer van elkaar gescheiden in Paviljoen 3 liggen. Nadat ze elkaar jarenlang in morsecode voor rotte vis uitmaakten door fanatiek met hun hoofden op de verwarmingsbuizen te bonken, besloot de directie in 2002 een eind aan de overlast te maken door ze een laptopje met internet te geven. Sindsdien zitten wij ermee. Beide zijn rompjes (ze verloren hun ledematen in een bizar tweezijdig ongeval). Tong bedient zijn toetsenbord met een soort spateltje, waar hij verrekte snel mee is, en SCH met een rectale prothese. Shmoopy is de hoofdzuster die ze met engelengeduld en veel alcohol in het gareel probeert te houden.
Althans, dat is wat ik er na al die jaren van begrepen heb.
Omgquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Incrowd topic. Tong80 en SCH zijn twee geriatrisch patiënten die slechts één kamer van elkaar gescheiden in Paviljoen 3 liggen. Nadat ze elkaar jarenlang in morsecode voor rotte vis uitmaakten door fanatiek met hun hoofden op de verwarmingsbuizen te bonken, besloot de directie in 2002 een eind aan de overlast te maken door ze een laptopje met internet te geven. Sindsdien zitten wij ermee. Beide zijn rompjes (ze verloren hun ledematen in een bizar tweezijdig ongeval). Tong bedient zijn toetsenbord met een soort spateltje, waar hij verrekte snel mee is, en SCH met een rectale prothese. Shmoopy is de hoofdzuster die ze met engelengeduld en veel alcohol in het gareel probeert te houden.
* Isabeau zit hier op haar werk veel te luid te lachen. Doe eens niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:30 schreef dvr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh God, deze had je eerder moeten postenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Eet je appelmoes op.quote:
en wie moet de rommel dan weer opruimen? we hadden toch afgesproken dat er geen appelmoes meer wordt geserveerd, alleen nog droogvoer.quote:
En dan zeker stiekem hopen dat er eentje stikt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wie moet de rommel dan weer opruimen? we hadden toch afgesproken dat er geen appelmoes meer wordt geserveerd, alleen nog droogvoer.
Ik had 'm beloofd dat ie appelmoes zou krijgen als hij zou helpen de recreatiezaal opruimen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wie moet de rommel dan weer opruimen? we hadden toch afgesproken dat er geen appelmoes meer wordt geserveerd, alleen nog droogvoer.
eentje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem hopen dat er eentje stikt?
niet helemaal waar, ze denken nu dat het kunstsneeuw is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik had 'm beloofd dat ie appelmoes zou krijgen als hij zou helpen de recreatiezaal opruimen.
En die vanilleyoghurt is uiteindelijk toch ook prima uit de kerstboom gegaan vorig jaar?
Waar heb je nou godverdomme de afstandsbediening weer. Ik wil Korenslag kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef tong80 het volgende:
Zuster...ik heb in mijn broek geplast
Is al afgelopen zeiksnor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar heb je nou godverdomme de afstandsbediening weer. Ik wil Korenslag kijken
We hebben met Patrick, de hoofdbroeder over dat homoding gesproken en jij zou niet meer discrimineren of het gaat van je rooktijd af, weet je nog.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al afgelopen zeiksnor.
Je weet dat mannen de afstandsbediening horen te gebruiken.
Mietjes schaar ik daar niet onder.
Ja Patrick is ook een mietje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben met Patrick, de hoofdbroeder over dat homoding gesproken en jij zou niet meer discrimineren of het gaat van je rooktijd af, weet je nog.
Jij hebt je handtekening onder het trajectplanbehandelingsakkoordafspraak gezet en Patrick schuift jou altijd shag toe, hij is dol op je en dat wee tje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Patrick is ook een mietje.
Of ken je hetero verpleegkundigen
dat is borsthaar, niet verder vertellen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt je handtekening onder het trajectplanbehandelingsakkoordafspraak gezet en Patrick schuift jou altijd shag toe, hij is dol op je en dat wee tje.
Ja hij heeft wel smaak qua mannen dat klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt je handtekening onder het trajectplanbehandelingsakkoordafspraak gezet en Patrick schuift jou altijd shag toe, hij is dol op je en dat wee tje.
Je krijgt zo een schonen luier Tongquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef tong80 het volgende:
Zuster...ik heb in mijn broek geplast
Hey trut,op zaterdag mogen we studio sport zien met borrelnootjes en bier voor tong en rose voor mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:21 schreef shmoopy het volgende:
Over 10 minuten licht én internet uit, heren.
Bij jou moet ik altijd aan one flew over the cuckoo's nest denkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:21 schreef shmoopy het volgende:
Over 10 minuten licht én internet uit, heren.
zo spreek je niet tegen de leiding. voor straf een jaar lang geen voetbal en nootjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey trut,op zaterdag mogen we studio sport zien met borrelnootjes en bier voor tong en rose voor mij.
Heb je het gezicht van gekke Sjaan nog gezien vanavond toen ze zag dat ik haar had nagemaakt van spagettislierten en ketchupquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel smaak qua mannen dat klopt.
Maar toen ik ondertekende zei ie dat ik die dag langer mocht opblijven om Astro TV te kijken.
Je weet dat ik daar gek op ben.
Dat was dan weer wel leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het gezicht van gekke Sjaan nog gezien vanavond toen ze zag dat ik haar had nagemaakt van spagettislierten en ketchup
Zoals wij altijd zeggen, er is hier maar 1 echt gek en dat is zuster Shmoopy met d'r malle poepiequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan one flew over the cuckoo's nest denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |