Ach kòm, SCHquote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Oh fuck, ik was even vergeten dat hij dit ook kan lezen - maar hij komt nooit in R & P volgens mij.
en komt ie in ''nieuwe topics''quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Oh fuck, ik was even vergeten dat hij dit ook kan lezen - maar hij komt nooit in R & P volgens mij.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Ja hallo, ik durf het hem niet te zeggen maar wel zo'n topic te openen. Ben niet helemaal gek.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach kòm, SCHMaar het lijkt me zo ook wel opgelost
Maar blijkbaar wel een valse nicht, want helemaal dom ben je ook nietquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Ja hallo, ik durf het hem niet te zeggen maar wel zo'n topic te openen. Ben niet helemaal gek.
Maar de computer + internet waren wel naar wens, toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen van je SCH
De oesters waren trouwens niet te vreten.
Alleen maar ouwe sokken inzamelen voor zwervers zekerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik nodig geen vage fokkers uit met kerstIk ben niet zo altruistisch.
Zolang ze maar niet achter mijn peeceetje kruipen met kerstquote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
Alleen maar ouwe sokken inzamelen voor zwervers zeker
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen van je SCH
Nee, hij stond niet tegenover de TV dus miste ik de helft van Billie Smarts Kerstcircus.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de computer + internet waren wel naar wens, toch?
Leuke woordspeling voor een homo.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
We eten dit jaar ganzenlever, voor mijn part kom je toch - als je maar niet weer een glas rode wijn over de bank flikkert.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen van je SCH
Uit jou kwam ook niet veel.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling voor een homo.
Was je met Kerst toen maar zo adrem.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling voor een homo.
Was je met Kerst toen maar zo adrem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |