Al twee maanden oudquote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef RoodWitBlauw het volgende:
V.A.- Hands Up For Hardstyle Vol.3 (2008) 2CD DivXNL-Team
vind hem wel lekker.
Meer leuke cd's iemand?
Dat dus...quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef LeonH het volgende:
zou vooral de livesetjes in de gaten houden. Cd's zijn normaal veel van dezelfde meuk iedere keer....
HAKKEUUUUH!!!111quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef LeonH het volgende:
jaaaaaa alleen maar early hakkuh plaatjes @ 3fm nu![]()
die gasten nemen zichzelf veel te serieus... als ze eens onder die steen vandaan komen weten ze misschien dat Rabbering op woensdag altijd dit soort dingen draaitquote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Shit is werkelijk waar te zielig
volg hier dat zogenaamde 'hakkuh' (van nog maar 2 min) verder
Zelf luister ik amper 'gewone' radio dus ik kende die hele Paul niet maar herkende hem wel (keek ook mee) ... ff wiki erbij --> Wie is de Molquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef LeonH het volgende:
die gasten nemen zichzelf veel te serieus... als ze eens onder die steen vandaan komen weten ze misschien dat Rabbering op woensdag altijd dit soort dingen draait
blader het vorige topic maar ns door:quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Beach het volgende:
Maar ot: wat is jullie beste track van 2008?
Voor mij Frontliner - Spacer
tjah. Als je het zo bekijkt is ie niet echt spectaculair. Ik ben echter behoorlijk los gegaan op die landingsbaan. Mooie lasers, heerlijk sfeertje. En dat is voor mij al genoeg reden om deze op m'n mp3-speler te zettenquote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef ElDani het volgende:
Wil trouwens wel even kwijt dat die set van Frontliner er nou niet bepaald spectaculair uitziet.. Veel tracks uit zijn set van Q-Dance Presents aangevuld met wat oudere tracks. Nou is dat op sich niet zo erg, maar ik vind het allemaal maar een beetje zozo.. Gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
Andersom dan. Q-Base was eerder dan Scantraxx.quote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef ElDani het volgende:
Klopt.
Die set van NC @ IQ is op sich wel lekker moet ik zeggen.
Wil trouwens wel even kwijt dat die set van Frontliner er nou niet bepaald spectaculair uitziet.. Veel tracks uit zijn set van Q-Dance Presents aangevuld met wat oudere tracks. Nou is dat op sich niet zo erg, maar ik vind het allemaal maar een beetje zozo.. Gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |