Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef Dynd het volgende:
Ik had ook gehoord dat op oudjaarsdag door al het vuurwerk zoveel luchtvervuiling veroorzaakt dat het goed is voor 50% van het helejaar luchtvervuiling. Zal wel niks van kloppen.
Ik ga gewoon naar de vuurwerkhandel. Zullen ze bij jou ook wel hebben?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik moet nu de meest rare handelingen uit halen om een beetje aan aardig vuurwerk te komen.
Ik heb er een kennis voor, en die haalt het uit het buitenland. Ja, ik zou het ook liever gewoon in de winkel aanschaffen, maar dat mag niet. De kruitlading in Nederland is ontzettend laag en de prijzen zijn zeer hoog.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:32 schreef Monidique het volgende:
Ik ga gewoon naar de vuurwerkhandel. Zullen ze bij jou ook wel hebben?
Moet je die mortiertjes eens proberenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:02 schreef McKillem het volgende:
Nederlands vuurwerk is nog niet gevaarlijk als je het aansteekt en er met de blote reet op gaat zitten.
Dit is gewoon een nieuwbericht om dat verbod te kunnen bekrachtigen.
Dan moet je die rotje wel onderaan beet pakken.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet je die mortiertjes eens proberen![]()
Een rotje kan je best in je handen houden maar die mortiertjes zijn even hard/harder dan nitraten
Ja of handschoenen aandoen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je die rotje wel onderaan beet pakken.
Nee hoor, de Nederlandse rotjes klappen precies in het midden, je moet alleen wel even de andere kant op kijken vanwege het rondvliegend afsluitspul en je oren parallel aan het rotje houden en je arm strekken als je geen piep in je oren wilt hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja of handschoenen aandoen.
Maar met de blote hand gaat ook een rotje pijn doen.
Gewoon klem in je hand kan ook hoor, krijg je wel wat schaafwond achtige dingen maar niks ergs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je die rotje wel onderaan beet pakken.
Je kan ze best klemmen, maar dan moet je ze echt helemaal onderaan vast houden, want anders heb je brandblaren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon klem in je hand kan ook hoor, krijg je wel wat schaafwond achtige dingen maar niks ergs.
Dat was wel even anders met de nitraten van 1999.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet je die mortiertjes eens proberen![]()
Een rotje kan je best in je handen houden maar die mortiertjes zijn even hard/harder dan nitraten
De nitraten en knalpatronen doen het nogsteeds erg lekker.quote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat was wel even anders met de nitraten van 1999.
Vieren dat je land in oorlog isquote:Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Was het soms om het begin van de Tweede Wereldoorlog te vieren
O ja?quote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat was wel even anders met de nitraten van 1999.
Ja, oude nitraten waren nog echt dreunen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O ja?
Die mortiertjes zijn echt KEIHARD, thunder kings geloof ik?
Vliegen ook iets van 20 meter ver als je ze op hun kant op een verhoging legt
Bij bepaalde muziek vraag ik me ook af of we niet met zelfkastijding bezig zijn. Wellicht moeten we ook kutmuziek verbieden? Dat iets niet wel gevalt rechtvaardigt kennelijk een verbod.quote:Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe zat het ook alweer met dat kleurloze geknal. Wat is ook alweer de reden dat we dat afsteken? Was het soms om het begin van de Tweede Wereldoorlog te vieren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |