Dan mag je hopen dat er niet toevallig een Marseille-fan hier een paar jaar celstraf heb. Dan moeten er weer koppen rollen.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef Jasza het volgende:
Nou dat word gezellig als Marseille-Ajax in de UEFA cup komt
Op de hand van welke groep van PSG ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:28 schreef BOYS1985 het volgende:
Volgens mij stellen alleen de psg hoolies wat voor.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef Jasza het volgende:
Nou dat word gezellig als Marseille-Ajax in de UEFA cup komt
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens mij stellen alleen de psg hoolies wat voor.
Daar ging het toch hier helemaal niet om?quote:
Wat achtergrondinfo kan idd nooit geen kwaadquote:Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op de hand van welke groep van PSG ben jij eigenlijk?
quote:Bij de ingang van het stadion is het op dit moment onrustig. De Franse supporters proberen bij de Twente aanhang te komen. De Parijse politie heeft de ME ingezet om de supporters met traangas te verdrijven. Een kleine 100 supporters mag het stadion niet in. Eerder was er een grote vechtpartij in het centrum. Daarbij zijn enkele lichtgewonden gevallen. Tientallen Franse supporters zouden de Twente supporters hebben aangevallen. De politie heeft de vechtende supporters uit elkaar gehaald. Het is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. Om de rellen te be-eindigen moet de Parijse politie agenten weghalen bij een demonstratie elders in de stad.
Nou ja jij reageert er nogal gepikeerd op, dus het zal je wel dwars zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:30 schreef sjimz het volgende:
Daar ging het toch hier helemaal niet om?
Vanaf 20.40 pasquote:Op donderdag 18 december 2008 20:31 schreef Stofje het volgende:
Godver, TV Oost is nog geen voetbal.
Wat hebben die Fransen tegen jullie? Een relletje kan maar het komt op mij over alsof die van PSG alles eraan doen om bij de Twente aanhangers te komen.quote:
Ik heb echt géénn idee..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat hebben die Fransen tegen jullie? Een relletje kan maar het komt op mij over alsof die van PSG alles eraan doen om bij de Twente aanhangers te komen.
1400quote:Op donderdag 18 december 2008 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeveel man van FCT is er in Parijs?
1200 dacht ikquote:Op donderdag 18 december 2008 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
rond de 1300quote:Op donderdag 18 december 2008 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |