abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64225416
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Open er een topic over, en ik heb het vermoeden dat het niet lang duurt voor we erachter zijn.
Dude, ik word een beetje moe van je misselijkmakende insinuaties. Het is wijsheid om er mee op te houden.
  zondag 21 december 2008 @ 22:44:22 #252
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64225418
Dit gaat weinig vrucht meer werpen; ik ga maar eens slapen.

voor DennisMoore en NanKing. Trek jullie de insinuaties van een relkloon niet teveel aan.
pi_64225422
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Halcon het volgende:

Als jij de griep hebt en ik zeg dat je wat grieperig bent dan ben je ook beledigd? Get a life.
Nee hoor, dan ben ik niet beledigd.

Maar de griep staat los van je posts die beledigend en discriminerend zijn. Maar dat begrijp je best wel. Krijg je er nu ook een stijf piemeltje van, Halcon?
pi_64225433
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

De bewijslast ligt bij jou, Calimero.
Als Donald iets beweert, mag Donald het bewijzen. Niet omgekeerd. Jij begrijpt er echt weinig van.
  zondag 21 december 2008 @ 22:45:12 #255
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64225456
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien dat Noord-Korea een mooie plek is om naar toe te emigreren?
Grappig, ik dacht aan eenzelfde suggestie voor jou, alleen meer in de richting van Iran.
pi_64225472
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:40 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nee, de bewijslast ligt bij jou.
Jij ziet een verschil tussen bepaalde gevallen, dan moet je dat ook kunnen aantonen.
Ik stel jou een vraag, Donald Duck. Jij roept iets, ik stel een vraag en jij bent nu aan de beurt om jouw bewering toe te lichten.
pi_64225475
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef Halcon het volgende:

Dude, ik word een beetje moe van je misselijkmakende insinuaties. Het is wijsheid om er mee op te houden.
En ik word een beetje moe van jouw 'meningen' en die van je mede-relkloons die nodig een ban verdienen. Misschien moet je je computer maar uitzetten.
pi_64225508
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En ik word een beetje moe van jouw 'meningen' en die van je mede-relkloons die nodig een ban verdienen. Misschien moet je je computer maar uitzetten.
Eensch is
pi_64225511
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef Halcon het volgende:

Als Donald iets beweert, mag Donald het bewijzen. Niet omgekeerd. Jij begrijpt er echt weinig van.
Nope, jij beweert, jij bewijst. Dat je dat niet kunt, begrijp ik prima. Begrijp je wel? Vast wel.
pi_64225519
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Heel goed, dus probeer nu je foute mening eens te 'bewijzen'?
Je draait de bewijslast om en da´s niet de bedoeling. Jouw vriend Donald beweert wat en ik wacht nog steeds op de bewijslast.

Iets zegt me dat jullie het niet gaan bewijzen in dit topic.
pi_64225536
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Jij dus.
Jij beweert, dus jij zou moeten bewijzen, Donald.
pi_64225546
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef Reya het volgende:
Dit gaat weinig vrucht meer werpen; ik ga maar eens slapen.

voor DennisMoore en NanKing. Trek jullie de insinuaties van een relkloon niet teveel aan.
Slaap ze.
pi_64225558
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee hoor, dan ben ik niet beledigd.

Maar de griep staat los van je posts die beledigend en discriminerend zijn. Maar dat begrijp je best wel. Krijg je er nu ook een stijf piemeltje van, Halcon?
Een beetje gefrustreerd of doe je alsof, Dennis?
pi_64225573
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:43 schreef Halcon het volgende:

Jij bent zo´n primitieveling die mensen met een andere mening dan de jouwe even "aanpakt". Misschien dat Noord-Korea een mooie plek is om naar toe te emigreren?
Nope, in 't echte leven zou ik bijvoorbeeld aangifte doen bij de politie in het geval van discriminatie. Hier hoop ik nog op actie na een topic-report. Maar ik begrijp dat je al wat bans achter de rug hebt om je eerdere 'meningen'?
pi_64225577
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als mensen moe worden van meningen van andere mensen dan moeten ze wellicht naar Noord-Korea trekken. Daar heb je wat minder last van meningen.
pi_64225593
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nope, in 't echte leven zou ik bijvoorbeeld aangifte doen bij de politie in het geval van discriminatie. Hier hoop ik nog op actie na een topic-report. Maar ik begrijp dat je al wat bans achter de rug hebt om je eerdere 'meningen'?
Ik ben nog nooit gebanned.... Jij vast wel gezien al je getroll.
pi_64225614
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:47 schreef Halcon het volgende:

Een beetje gefrustreerd of doe je alsof, Dennis?
Geïrriteerd over het hoge aantal anonieme relkloontjes op fok, inderdaad.
pi_64225624
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nope, jij beweert, jij bewijst. Dat je dat niet kunt, begrijp ik prima. Begrijp je wel? Vast wel.
Hehehehe. Donald beweerde en Donald bewijst niet. Jij doet het ook niet voor hem. De facto: jullie kunnen het gewoon niet bewijzen en daarmee is de stelling van dit topic dus definitief als onzinnig gekwalificeerd.
pi_64225640
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Geïrriteerd over het hoge aantal anonieme relkloontjes op fok, inderdaad. Krijg je er een stijf piemeltje van, Halcon? Misschien moet je die vraag nog even beantwoorden.
Jouw accountje is ook lekker anoniem of is Dennis Moore je echte naam?
pi_64225653
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Halcon het volgende:

Hehehehe. Donald beweerde en Donald bewijst niet. Jij doet het ook niet voor hem. De facto: jullie kunnen het gewoon niet bewijzen en daarmee is de stelling van dit topic dus definitief als onzinnig gekwalificeerd.
Wartaal. Doe eens beter je best.
pi_64225664
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef Semisane het volgende:

[..]

Leuke stelling, maar de veel belangrijkere vraag is; "Willen ze dat wel?!" Als er 1 voordeel is aan homo zijn, is het dat je je niet druk hoeft te maken over van die huilende poepfabriekjes.
Paul de Leeuw heeft toch kinderen?
pi_64225700
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:48 schreef Halcon het volgende:

Als mensen moe worden van meningen van andere mensen dan moeten ze wellicht naar Noord-Korea trekken. Daar heb je wat minder last van meningen.
Oja, want in Noord-Korea mag je wél de Holocaust ontkennen.

Blijf je nu echt bij dat domme idee van je dat alle meningen maar moeten kunnen?
pi_64225720
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik stel jou een vraag, Donald Duck. Jij roept iets, ik stel een vraag en jij bent nu aan de beurt om jouw bewering toe te lichten.
Jij zegt: Het is de bedoeling dat een kind opgegroeid wordt door een man en een vrouw.
Ik ontken dat en zeg dat die 'bedoeling' onzin is.
Jij zegt: En dat blijkt uit?
Ik zeg: Omdat jij niet met bewijzen voor die 'bedoeling' komt.
Dan zeg jij: Nee, jij moet met bewijzen komen omdat jij mijn stelling ontkent.

FAIL
pi_64225734
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:50 schreef Halcon het volgende:

Jouw accountje is ook lekker anoniem of is Dennis Moore je echte naam?
OMG, you're a newbie .
pi_64225747
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er wordt nergens iemand gediscrimineerd of beledigd. Ik geef gewoon mijn visie en geef aan hoe de dikke van Dale er over denkt.
o
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Als zwakbegaafden kinderen mogen hebben, ach waarom homo's dan niet.
Behoeft verder niet zoveel uitleg lijkt me, grapje of niet de toon is gezet
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Dus als het aan jou ligt mogen 2 mensen met het downsyndroom en een gemiddeld IQ van 70 die getrouwd zijn een kind adopteren? Dat niet toestaan is discriminazi, je moet tenslotte wel consequent blijven, want discriminatie op wat voor grond dan ook is niet toegestaan. Dus een veroordeelde kinderverkrachter moet ook gewoon kunnen adopteren.

Behalve het quoten van de grondwet, hoog van de toren blazen, en politiek correct gebazel heb je weinig te bieden in deze discussie. Niet zo lang geleden was homoseksualiteit een psychische stoornis en werden mensen die anders beweerden monddood gemaakt. Grappig dat de rollen nu omgekeerd zijn.

Als jouw gelijkheidsideaal niet in de weg zat zou je misschien inzien dat een kind laten opvoeden door twee mannen alles behalve een ideale situatie is. In Nederland wordt het redelijk in de doofpot gestopt, maar d'r zijn zat onderzoeken die hebben aangetoond dat het homo wereldje alles behalve rooskleurig is.
Doofpot, niet rooskleurig, nog niet zo lang geleden een psychische ziekte, wetboek oh nee geen disciminazie want ik mag 't zeggen!
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef StarmanFR het volgende:
Ik ben tegen deze stelling, want een kind dient in principe gewoon opgevoed te worden door eem man en vrouw. Alleen als er helemaal geen hetero koppels kandidaat zijn om een kind te adopteren kunnen homo's in dat geval een kind adopteren, want dat is nog altijd beter dan als een kind anders in een weeshuis beland. Maar behalve dat geval zeg ik er anders gewoon NEE tegen, want dit geeft anders gewoon een verkeerd beeld voor het kind en lijkt mij niet de gezonde manier voor een kind om daarin op te groeien. Met alle respect naar homo's toe verder, maar homoseksualiteit kan niet gelijk worden gesteld aan heteroseksualiteit. Het is een afwijking die getolereerd en tot een zekere hoogte geaccepteerd kan worden, maar ook niet meer dan dat.
Heh wat vreemd het wetboek zegt dat dit discriminatie is, wat nu
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef Fastmatti het volgende:
We moeten in Nederland eens ophouden te denken dat homoseksualiteit normaal is. Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling.
Toefje op de slagroom
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
Homo's hebben simpelweg een geestelijke afwijking. Op afwijkingen hoeft de samenleving niet ingericht te worden.
En alstublieft de kers
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')