Klinkt herkenbaar...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is geen les, maar ik moet mijn team, wat ik onder me heb, even ernstig toespreken over hun gedrag. Zijn een beetje laks aan het worden, zo vlak voor de vakantie.
Maar als ik je op zondag een mail stuur met de vraag of dat je in plaats van iets 1x op een pagina, het er 2x op wil zetten, dan heb je daar toch geen week voor nodig?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar...
Ik heb ook weinig motivatie meer zo vlak voor de vakantie.
Da's idd wel heel erg...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar als ik je op zondag een mail stuur met de vraag of dat je in plaats van iets 1x op een pagina, het er 2x op wil zetten, dan heb je daar toch geen week voor nodig?
Dat is wel slecht ja..quote:Op donderdag 18 december 2008 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar als ik je op zondag een mail stuur met de vraag of dat je in plaats van iets 1x op een pagina, het er 2x op wil zetten, dan heb je daar toch geen week voor nodig?
Wow, wat goed van je dat je daar zolang voor wilt wachten zegquote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Het is geen les, maar ik moet mijn team, wat ik onder me heb, even ernstig toespreken over hun gedrag. Zijn een beetje laks aan het worden, zo vlak voor de vakantie.
Dat is wel gaar ja..SOG'en kan soms wel, maar op dat soort momenten dus juist niet..quote:Op donderdag 18 december 2008 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
En ik weet al wat het excuus gaat zijn. "We zijn druk met de meesterproef". Niet dat mij dat boeit. Maar als ik bij hun in het lokaal kom, dan zitten ze te ouwehoeren met elkaar, te internetten. Daar hebben ze dan wel tijd voor.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef Resco het volgende:
Zo, ben bezig geweest om het op tijd af te krijgen, maar het is gelukt
Je kunt nu je eigen 3FM pagina indelen met afbeeldingen, webcams, RSS feeds etc etc. Alle objecten zijn te verslepen en de positie van de objecten wordt bewaard waardoor je alles maar één keer hoeft in te delen.
[ afbeelding ]
http://touchfans.nl/sr
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef Resco het volgende:
Je kunt nu je eigen 3FM pagina indelen met afbeeldingen, webcams, RSS feeds etc etc. Alle objecten zijn te verslepen en de positie van de objecten wordt bewaard waardoor je alles maar één keer hoeft in te delen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef Resco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:03 schreef D.Rose het volgende:
Het gaat hier te snel hoor, ik kna het niet bijhouden
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef cosmick het volgende:
Van dit nummer wordt je spontaan depressief, chagrijnig en wil je je collega's de keel doorsnijden.
Ze doen het eromquote:Op donderdag 18 december 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
Die reacties.. prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |